شنبه, 11 فروردین 1403 2024,March

پرداخت تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی قرص الحسنه به متقاضیان مسکن ملی

24 خرداد 1401
پرداخت تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی قرص الحسنه به متقاضیان مسکن ملی

به گزارش بانک اول، صبح امروز (سه‌شنبه)  طی مراسمی تفاهم نامه همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و بانک قرض الحسنه رسالت به امضا رسید.

 

در قالب این تفاهم نامه مقرر شد ۱۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه در راستای طرح مسکن ملی به ۵۰ هزار نفر پرداخت شود و البته اولویت با متقاضیانی است که شرایط مسکن  ملی را دارا هستند.

گفتنی است، مدت اجرای این طرح ۳ سال و با کارمزد ۴ درصد است./

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
اکبر ج
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

قشر و دهك ها با نرخ تورم 3ميليون تا3ميليون600ميشه و قسط وام با کارمزد میشه3میلیون فیکس پس این اقشار کرایه و خرج زندگی رو از کجا بیارن و این بازی و دروغ ها فقط امتیازی برای خودشون هست و بست و اینو فقط خودشون ازش سو استفاده میکنند و جای دیگه میبرن کجا با150میلیون میشه خونه ساخت با150الان فقط یک ستون سقف شاید بنزی باقیش چی برچه اساسی اینها برنامه ریزی میشه؟؟؟؟؟

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها