ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

آخرین تغییرات قیمت سکه و طلا (۱۲ اسفند)

24 خرداد 1401
آخرین تغییرات قیمت سکه و طلا (۱۲ اسفند)

به گزارش بانک اول ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به روز گذشته حدود ۲۵۰ هزار تومان کاهش یافت و به ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران مطرح کرد: از یک ماه گذشته تاکنون قیمت هر اونس طلا حدود ۱۳۲ دلار کاهش داشته است. مسلما با کاهش قیمت اونس جهانی طلا قیمت‌ها در داخل نیز باید کاهش پیدا کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۶۱ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.

اخبار مرتبط
در ابتدا، برای دریافت ۲۰۰۰ یورو یا دلار، شما باید به یکی از بانک‌ها مراجعه کرده و یک حساب سپرده ارزی را باز کنید. مهم است بدانید که در این مرحله هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد.
این فعال بازار طلا ادامه داد: صبح دیروز دلار 70 هزار تومان هم شده بود ولی هم اکنون در کانال 64 و 65 هزار تومان در معامله است. همین موضوع باعث شده تا قیمت سکه طرح قدیم نسبت به دیروز دو میلیون و 200 هزار تومان و سکه طرح جدید نیز دو میلیون تومان کاهش داشته باشد.
عمده قیمت ها امروز در جریان معاملات بازار روند نزولی را نسبت به روز گذشته تجربه کردند.
شاید از خود بپرسید چه چیزی تعیین کننده قیمت طلا است؟ چه چیزی باعث افزایش ناگهانی قیمت طلا می‌شود و آن را دچار نوسانات صعودی یا نزولی می‌کند؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها