پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

قرعه‌کشی ۷ محصول طرح فروش فوق العاده و ۹ محصول طرح پیش فروش سایپا انجام شد

24 خرداد 1401
قرعه‌کشی ۷ محصول طرح فروش فوق العاده و ۹ محصول طرح پیش فروش سایپا انجام شد

به گزارش بانک اول قرعه کشی همزمان دو طرح فروش فوق‌العاده 7 محصول و طرح پیش فروش یک ساله 9 محصول سایپا طرح عید تا عید انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا پنج شنبه 14 اسفند ماه ساعت 14 در سایت رسمی این گروه منتشر خواهد شد.

قرعه کشی طرح فروش فوق العاده 7 محصول سایپا شامل سایپا151، تیبا صندوقدار، تیبا2، ساینا، کوییک دنده ای،کوییک.آر و ساینا اس با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش فوق العاده سایپا 554 هزار و528 نفر شرکت کردند که 549 هزار و 490 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 15هزار و 500 خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد 31 هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح هزار دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه می‌شود. علاوه بر این 3 هزار دستگاه سایپا 151، هزار دستگاه تیبا2، هزار دستگاه ساینا، 4 هزار دستگاه کوییک دنده ای ، 500 دستگاه کوییک.آر و 5000 دستگاه ساینا اس عرضه می شود.

علاوه بر این قرعه کشی طرح پیش فروش 9 محصول سایپا شامل شاهین، سایپا151، تیبا صندوقدار، تیبا2، ساینا، کوییک دنده ای، کوییک.آر، کوییک.اس و ساینا.اس هم برگزار شد.

در طرح پیش فروش سایپا 142 هزار و 516 نفر شرکت کردند که 139 هزار و 53 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح پیش فروش 11 هزار و 700 خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد 23 هزار و 400 نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح هزار دستگاه خودرو شاهین عرضه می‌شود. علاوه بر این 2 هزار دستگاه سایپا 151، 700 دستگاه تیبا صندوق دار، 700 دستگاه تیبا2، 700 دستگاه ساینا، 700 دستگاه کوییک دنده ای، 700 دستگاه کوییک.آر، 2 هزار و 200 دستگاه کوییک. اس و 3 هزار دستگاه دستگاه ساینا.اس عرضه می شود.

اسامی منتخب دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا پنجشنبه 14 اسفند ماه ساعت 14 در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک ساله پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
نسل چهارم هیوندای توسان فعلی از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده عرضه شد. اکنون این شاسی بلند جمع و جور بالاخره برای مدل سال ۲۰۲۵ فیس لیفت شده است. اگرچه ممکن است در نمای بیرونی بدون تغییر به نظر برسد، اما تغییرات اندکی در جلوپنجره و قسمت پایینی سپر وجود دارد که باعث می‌شود توسان عریض‌تر به نظر برسد.
تورم وسایل نقلیه از ابتدای سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۹۲ درصد بوده است که ادامه‌ این روند برای بازار خودرو در سال ۱۴۰۳ نشان از رشد ۳۹درصدی قیمت‌ها در بازار خودرو دارد.
ساینا دنده‌ای ساده یکی از ارزان‌ترین سواری‌های صفرکیلومتر است و ۳۸۰ میلیون قیمت دارد. کوییک دنده‌ای ۳۸۵ میلیون فروخته می‌شود و قیمت تیبا صندوقدار به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است.
با انتشار گزارش تلفیقی ۶ ماهه شرکت ایران خودرو مشخص شد که جمع کل زیان انباشته صنعت خودروسازی از مرز ۲۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرده است. از این میزان ۱۰۶ هزار میلیارد تومان مربوط به ایران خودرو ۸۹ هزارو ۵۲۷ میلیارد تومان مربوط به گروه سایپا و ۲۰ هزارو ۵۸۷ میلیارد تومان مربوط به پارس خودرو است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها