جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

سهام عدالت خود را به هیچ وجه نفروشید؛ فروشندگان بازنده خواهند شد

24 خرداد 1401
سهام عدالت خود را به هیچ وجه نفروشید؛ فروشندگان بازنده خواهند شد

به گزارش بانک اول، بعد از گذشت حدود یک سال از ورود سهام عدالت  به بورس و سجامی شدن حدود ۵۰ میلیون دارنده سهام عدالت، هنوز هم تکلیف این سهام به طور کامل مشخص نشده است. اکبر حیدری سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت، ابهامات موجود در این سهم را قبول دارد و می‌گوید که سال آینده قرار است این ابهامات رفع شود. او معتقد است که قیمت سهام عدالت در حال حاضر زیر ارزش واقعی خود در حال معامله در بازار سهام است و سال آینده را سال رشد این سهم می‌داند.   وی در گفتگو با بازار که مشروح آن را در زیر می‌خوانید، علاوه بر برنامه‌های دولت برای سامان‌دهی سهام عدالت، پیشنهاداتی هم به دارندگان سهام عدالت کرد.

تاکید من به مردم این است که آخرین انتخابشان فروش سهام عدالت باشد و این سهم در حال حاضر بسیار کمتر از ارزش واقعی خود در حال معامله است

 

هم اکنون ارزش قیمت هر برگه سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی  طی آخرین روز معاملاتی ۱۳ اسفند ماه، به  ۸ میلیون و ششصد و نود هزار تومان رسید، ارزش این سهام درحالی به رقم فوق رسیده که تاکنون افزایش سهام شرکت های فولاد خوزستان، پالایشی تهران و اصفهان ازسوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعمال نشده است چراکه در صورت اعمال این افزایش سهام، ارزش سهام عدالت چیزی حدود ۹.۲ میلیون تومان خواهد شد.

اخبار مرتبط
سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
وراثی که موفق نشده‌اند در این مرحله سود سهام عدالت متوفیان را دریافت کنند، اگر تا خردادماه فرایند انتقال سهام و ثبت‌نام یا به‌روزرسانی اطلاعات خود در سامانه سجام را انجام بدهند، سود سهام عدالت خود را در مرحله سوم واریز سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.
مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ که ناشی از قصور هشت شرکت در واریز سود مرحله‌ی دوم سال گذشته بود قرار است خرداد ۱۴۰۳ پرداخت شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سمیرا جمشیدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خیلی جالبه از بعد انقلاب تا الان هیچ سالی نسبت به سال قبل ترش نرخ تورمش کمتر نشده بعد الان تو دولت بعد روحانی میخواد سال پر رونقی باشه بابا نخندونین مارو 🤣 به قولی اونقدری که روحانی و رفقا تو شبکه های صداو سیما هستن و نقش بازی میکنن مهران ومدیری و رفقاش نیستن 🤣

مهدی اکبری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من میفروشم پول لازمم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها