چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

اعلام زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو

24 خرداد 1401
اعلام زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو

به گزارش بانک اول با پایان یافتن مهلت ثبت نام در طرح فروش فوق العاده ۲ محصول ایران خودرو و پیش فروش تارا، قرعه کشی این محصولات فردا یکشنبه با حضور نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو برای وانت آریسان و دنا پلاس توربو اتوماتیک بود که با مبلغ ۱۲۰ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان با موعد تحویل ۴۵ روزه ثبت نام شد، همچنین دنا پلاس توربو اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ روزه با قیمت ۳۷۰ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان در این مرحله عرضه می‌شود.

همچنین در طرح پیش فروش، خودرو تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه شده است و موعد تحویل این خودرو به ترتیب از مهر تا اسفند (نوع دستی) و بهمن و اسفند (اتوماتیک) سال آینده تعیین شده است.

اخبار مرتبط
گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است
در حالی دولت با واردات خودرو‌های دست‌دوم از مناطق آزاد مخالفت کرد که در لایحه بودجه پیشنهادی برای سال آینده درآمدی معادل ۲ هزار و ۴۰ میلیارد تومان از محل واردات خودرو برای خود متصور بود.
رئیس مرکز صدور گواهینامه ادامه داد: متقاضیان دارای شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت «آموزشگاه موتورسیکلت ایرانیان» به صورت خود معرف در این سامانه آن ثبت نام کنند و احراز هویت به صورت سیستمی انجام می‌شود. سپس افراد باید مدارک و مشخصات موتورسیکلت را وارد کنند. پس از انجام تمام مراحل، پیامکی برای متقاضی ارسال می‌شود مبنی بر اینکه تا ۲۴ ساعت آینده پلیس، به آنها شرایط را اطلاع خواهد داد.
سهند S در قالب طرح پیش‌فروش سایپا به‌عنوان جایگزین ساینا S در دسترس متقاضیان سامانه یکپارچه قرار گرفت. موعد تحویل محصول جدید سایپا ممکن است تا هفته پایانی اسفند ادامه داشته باشد و هنوز قیمت تمام‌شده‌ای برای آن اعلام نشده

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها