پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

بهترین اپلیکیشن های پرداخت در ایران

24 خرداد 1401
بهترین اپلیکیشن های پرداخت در ایران

وقتی صحبت از اپلیکیشن‌های موبایلی می‌شود پای سیستم‌عامل موبایل هم به میان می‌آید. در ادامه این صفحه لینک دانلود اپلیکیشن‌های پرداخت آمده است که با کلیک رو هر کدام به صفحه مربوطه آن هدایت خواهید شد و با یک نگاه اجمالی می‌توانید متوجه شوید که اپلیکیشن پرداخت هر شرکتی از چه سیستم‌عامل‌هایی پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن سکه

اپلیکیشن سکه، نرم‌افزار شرکت به پرداخت ملت است. اپلیکیشن سکه قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است که برای دانلود اپلیکیشن سکه می‌توانید از طریق مارکت‌های کافه بازار، مایکت، گوگل‌پلی و سیب اپ اقدام کنید.

اپلیکیشن سکه برای اپلاپلیکیشن سکه برای اندروید

دانلود نسخه ios         دانلود نسخه اندروید

 

ثبت نام در اپلیکیشن

بعد از نصب و دانلود اپلیکیشن و بازکردن برنامه ابتدا شماره همراه خود را وارد کنید تا کدفعالسازی برایتان ارسال شود. با واردکردن کدفعالسازی، وارد صفحه اول اپلیکیشن می‌شوید.

 

منوی اصلی اپلیکیشن

در منوی این اپلیکیشن ۸ خدمت وجود دارد که با کلیک روی آیکون هر خدمت، صفحه موردنظر برایتان باز می‌شود. در ادامه این ۸ خدمت آمده است:

شارژ

شارژ اینترنت

قبض خدماتی

پرداخت

قبض موبایل

کارت به کارت

نیکوکاری

شاپ کارت

۱. شارژ:

در صفحه‌ی این خدمت می‌توانید بعد از واردکردن شماره همراه و مبلغ موردنظر برای شارژ کردن، اطلاعات کارت‌ بانکیتان را که شامل «شماره کارت»، «رمز دوم»، «تاریخ انقضا» و «CVV2» است را وارد کنید تا فرایند خرید شارژ برایتان انجام شود.

۲. شارژ اینترنت:

برای شارژ اینترنت شماره همراهتان تنها کافی است که شماره همراه و مبلغ موردنظر برای شارژ و اطلاعات کارتتان را که شامل «شماره کارت»، «رمز دوم»، «تاریخ انقضا» و «CVV2» است را وارد کنید تا اینترنت همراهتان شارژ شود.

۳. قبض خدماتی:

در این قسمت می‌توانید با واردکردن «شناسه قبض» و «شناسه پرداخت» و همچنین با واردکردن اطلاعات کارت‌بانکی‌تان، قبض‌هایتان را پرداخت کنید.

۴. پرداخت:

در این بخش می‌توانید با واردکردن شماره فروشگاهی که این اپلیکیشن از آن حمایت می‌کند و مبلغ موردنظر، پرداختتان را انجام دهید. بعد از واردکردن این اطلاعات باید اطلاعات کارتتان را وارد کنید تا فرایند پرداخت تکمیل شود.

۵. قبض موبایل:

در این بخش ابتدا باید شماره تلفن همراه اولتان را وارد کنید و بعد از انتخاب نوع قبض (میان‌دوره یا پایان دوره) و واردکردن اطلاعات کارتتان، قبض موبایلتان پرداخت خواهد شد.

۶. کارت به کارت:

در حال حاضر از طریق اپلیکیشن سکه، فقط می‌توان از مبدا کارت‌های بانک ملت کارت به کارت کرد که برای این کار تنها کافی است «شماره کارت مبدا»، «شماره کارت مقصد» و «مبلغ» موردنظرتان را وارد کنید تا انتقال وجه انجام شود.

۷. نیکوکاری:

در این بخش می‌توانید مبلغ دلخواهتان را به خیریه موردنظرتان پرداخت کنید. در این قسمت بعد از انتخاب موسسه موردنظر و واردکردن مبلغ قابل پرداخت، تنها کافی است مشخصات کارتتان را وارد کنید تا مبلغ موردنظر به موسسه نیکوکاری موردنظر انتقال یابد.

مؤسساتی که در این اپلیکیشن هستند در ادامه آمده است:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کهریزک

مسجد جمکران

اشرف الانبیا

دارالاحسان

۸. شاپ کارت:

شاپ کارت نوعی کارت اعتباری است که دارندگان کارت می‌توانند از فروشندگان یا ارائه‌دهندگان کالا و خدمات عضو ملت شاپ (شبکه اعتباری پرداخت ملت) نسبت به خرید کالا یا خدمات موردنظر اقدام کنند. در این قسمت می‌توانید در فروشگاه‌های طرف قرارداد با سکه، مبلغ موردنظر را با تلفن همراه خودپرداخت کنید.

 

این اپلیکیشن یک منوی کشویی نیز دارد که گزینه‌های «تاریخچه تراکنش‌ها»، «کارت‌های بانکی»، «امتیاز سکه» و «درباره سکه» را داراست.

تاریخچه تراکنش‌ها: در این قسمت می‌توانید تراکنش‌هایی که با استفاده از این برنامه انجام داده‌اید را ببینید.

کارت‌های بانکی: در این بخش کارت‌های بانکی که در این اپلیکیشن ذخیره کرده‌اید قابل‌دیدن است. همچنین در این قسمت می‌توانید کارت جدید را نیز بیفزایید.

امتیاز سکه: با هر تراکنشی که در اپلیکیشن سکه انجام دهید امتیاز دریافت می‌کنید. در این قسمت می‌توانید امتیازتان را ببینید.

درباره سکه: در این قسمت «وب‌سایت سکه»، «ایمیل» و «شماره تماس تلفنی» این اپلیکیشن آمده است.

 

پشتیبانی اپلیکیشن سکه

درصورتی‌که در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن سکه با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید با شماره ۲۷۳۱۲۷۳۱-۰۲۱ تماس بگیرید و یا از طریق آدرس ایمیل crm@behpardakht.com با پشتیبانی اپلیکیشن سکه در ارتباط باشید.

اپلیکیشن آپ

اپلیکیشن آپ نرم‌افزار شرکت آسان پرداخت پرشین است که با استفاده از آن امکانات پرداخت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. فقط کافی است گوشی شما به اینترنت وصل باشد و رمز دوم کارت بانکی خود را داشته باشید. اپلیکیشن آپ قابل نصب روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS است و می‌توانید آن را از طریق کافه بازار، گوگل پلی و مایکت دانلود کنید. همچنین می‌توانید این اپلیکیشن را برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS از طریق www.733.ir و یا ارسال عدد ۱ به ۲۰۰۰۷۳۳ نیز دریافت کنید. با توجه به حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ استور، در حال حاضر آپ از طریق اپ استور قابل دانلود نیست.

دانلود اپلیکیشن آپ نسخه ای او اسدانلود اپلیکیشن اندروید اپ

دانلود نسخه ios       دانلود نسخه اندروید

نحوهٔ ثبت‌نام در آپ

بعد از دانلود و باز کردن اپلیکیشن تنها با واردکردن شماره موبایلتان و کد فعال‌سازی که در  کمتر از چند ثانیه برایتان پیامک می‌شود می‌توانید وارد اپلیکیشن شوید. (در گوشی‌های اندروید به محض دریافت پیامک فعال‌سازی، برنامه به صورت خودکار فعال می‌شود ولی در گوشی‌های iOS، شما باید کد فعال‌سازی را به صورت دستی وارد کنید.)

 

منوی اصلی اپلیکیشن

خدماتی که در اپلیکیشن آپ وجود دارد در ادامه آمده‌اند که با انتخاب هر گزینه وارد صفحه مربوط به آن خواهید شد:

شارژ اینترنت

کارت به کارت

خرید شارژ

قبض خدماتی

موجودی

قبض موبایل

نیکوکاری

بیمه

تله پرداز

خدمات خودرو

عیدانه پذیرندگان

کلوپ آپ

سرمایه‌گذاری

آپتل

امتیازگیری

 

۱. شارژ اینترنت:

در این صفحه شما می‌توانید حساب اینترنت سیم‌کارت، سرویس وایمکس و یا سرویس اینترنت خانگی خود را شارژ کنید. برای این کار کافی است از بین گزینه‌هایی که در بالای صفحه قرار دارد، نوع سرویسی که می‌خواهید را انتخاب کنید (پکیج اینترنت، وایمکس و ADSL). بعد از انتخاب هر کدام از سرویس‌ها باید اطلاعاتی را وارد کنید؛ برای مثال اگر «پکیج اینترنت» را انتخاب کردید، باید شماره همراهتان را وارد کنید و بعد از کلیک روی گزینه «مرحله بعد» پکیج موردنظرتان را با حرکت دادن لیست انتخاب کنید و بعد از انتخاب پکیج موردنظرتان تنها با واردکردن «شماره کارت» و «رمز دوم کارتتان» می‌توانید پرداخت را انجام دهید.

۲. کارت به کارت:

برای انتقال وجه از طریق اپلیکیشن آپ حتماً باید کارت مبدأ  یکی از ۲۸ بانک ملی، کشاورزی، سپه، اقتصاد نوین، شهر، دی، انصار، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد، آینده، پست بانک، قوامین، سرمایه، ایران زمین، توسعه تعاون، گردشگری، صنعت و معدن، رسالت، سامان، کوثر، خاورمیانه، پارسیان، تجارت، پاسارگاد، مسکن، رفاه کارگران، ملت و ملل باشد. البته در خود اپلیکیشن گفته شده است که به زودی سایر بانک‌ها هم به لیست این بانک‌ها اضافه خواهد شد.

اطلاعات اصلی که برای انتقال وجه با این اپلیکیشن می‌خواهید شامل شماره «کارت مبدأ»، شماره «کارت مقصد» و «مبلغ» است؛ البته قسمتی هم تحت عنوان «توضیحات» وجود دارد که در این قسمت توضیحات تراکنشی که می‌خواهید انجام دهید را می‌توانید بنویسید.

۳. خرید شارژ:

در این بخش می‌توانید برای خودتان یا دیگران بدون توجه به اپراتور و نوع سیم‌کارت، از همه اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل شارژ تلفن همراه خریداری کنید. اطلاعاتی که برای خرید شارژ با این اپلیکیشن می‌خواهید «شماره همراه»، «مبلغی که می‌خواهید سیم‌کارتتان را شارژ کنید»، «شماره کارت» و «رمز دوم کارت» است.

۴. قبض خدماتی:

در این قسمت می‌توانید به دو صورت «اسکن بارکد قبض» و «وارد کردن اطلاعات قبض به صورت دستی» قبض‌هایتان را پرداخت کنید. بعد از واردکردن اطلاعات یا اسکن بارکد قبض، با واردکردن شماره کارت و رمز دومتان قبضتان پرداخت خواهد شد.

۵. موجودی: در حال حاضر سرویس موجودی در دسترس نیست. به محض فعالسازی از سمت بانک مرکزی ایران، اطلاع رسانی خواهد شد.

۶. قبض موبایل:

در این بخش شماره موبایلی که می‌خواهید قبض آن را وارد را پرداخت کنید را وارد کنید (شماره موبایل باید شامل صفر ابتدایی باشد)، درصورتی‌که اطلاعات قبض میان‌دوره یا پایان دوره موجود باشد در این صفحه‌ نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید قبض موردنظر را برای پرداخت انتخاب کنید، سپس با واردکردن «شماره کارت» و «رمز دوم کارت»، قبض موبایلتان پرداخت خواهد شد.

۷. نیکوکاری:

در این بخش می‌توانید مبلغ دلخواهتان را به خیریه موردنظرتان پرداخت کنید. برای پرداخت این مبلغ شما به «شماره کارت» و «رمز دوم کارتتان» احتیاج دارید.

اسم مؤسسات نیکوکاری که در این اپلیکیشن هستند در ادامه آمده است:

کمیته امداد-صدقه

موسسه محک

ستاد بازسازی عتبات عالیات

زنجیره امید

مهرآفرین

حسینیه زنجان

وفاق سبز علوی

طلوع

موسسه خیریه مهرانه

بهزیستی

زینبیه زنجان

وفاق سبز علوی-طرح نان

موسسه خیریه حامی

و…

۸. بیمه:

در این قسمت باید بیمه موردنظرتان را از لیست بیمه‌های ذکر شده در این بخش انتخاب کنید. انواع بیمه‌های ارائه شده در این اپلیکیشن به شرح زیر است:

بیمه شخص ثالث اتومبیل: تعهد بیمه سینا در صدور و تمدید بیمه‌نامه شخص ثالث کلیه شرکت‌های بیمه با لحاظ تخفیفات و سوابق عدم خسارت مندرج در بیمه‌نامه و تخفیف گروهی ویژه آپ

حوادث سفر: تعهد بیمه سینا در قبال فوت و نقص عضو دائم ناشی از حوادث سفر در ۳۰ روز

آتش‌سوزی طرح اصناف: تعهد بیمه سینا در قبال آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه، زلزله، سیل و مسئولیت مالی در قبال همسایگان مجاور

بیمه مسافری خارج از کشور: تعهد بیمه سینا در قبال حوادث و درمان مسافری کمک‌رسان (SOS) خارج از کشور

آتش‌سوزی مسکونی: تعهد بیمه سینا در قبال آتش‌سوزی، سیل، زلزله، سرقت، طوفان، انفجار و صاعقه

حوادث انفرادی: تعهد بیمه سینا در قبال فوت و نقص عضو دائم ناشی از حوادث در یک سال

هر کدام از سرویس‌های بیمه از چندین طرح مختلف تشکیل شده‌اند. شما می‌توانید طرحی که برای شما مناسب‌تر است را انتخاب کنید و برای تکمیل فرایند خرید بایستی اطلاعات موردنظر را تکمیل کنید که این اطلاعات درخواستی ممکن است بر اساس سرویسی که انتخاب کرده‌اید متغیر باشند. (دقت کنید باید اطلاعات وارد شده مربوط به کالا یا فردی که قصد بیمه کردن آن را دارید، باشد.)

۹. تله پرداز:

شما می‌توانید هنگام خرید از فروشگاه‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد با آسان پرداخت، با استفاده از این سرویس، وجوه خود را پرداخت کنید. برای این کار کافی است «کد پذیرندگی فروشنده» را از او دریافت کنید و در قسمت کد تله پرداز وارد کنید.

در این صفحه فهرستی از پذیرندگان پرکاربرد نیز آمده است که نام این پذیرندگان به شرح زیر است:

قوه قضاییه

ثبت‌اسناد رسمی

بیمه ایران

درصورتی‌که پذیرنده موردنظر شما در این لیست وجود دارد می‌توانید با حرکت دادن لیست، آن را انتخاب کنید؛ در این حالت کد پذیرنده انتخاب شده به‌صورت خودکار درج می‌شود و با واردکردن «شماره کارت» و «رمز دوم کارت» تراکنش انجام می‌شود.

۱۰. خدمات خودرو:

با استفاده از این خدمت می‌توانید برخی از هزینه‌های مرتبط با خودروهای خود مانند هزینه پارکینگ، عوارض اتوبان و… را با استفاده از آپ و کیف پول آپ پرداخت کنید. برای این کار باید خودروهای خود را به نرم‌افزار اضافه کنید. با ورود به صفحه لیست پارکینگ‌ها، پارکینگ‌هایی که از پرداخت با آپ پشتیبانی می‌کنند را مشاهده گنید و با مراجعه به آن‌ها می‌توانید بدون انتظار برای پرداخت از پارکینگ استفاده کنید به این صورت که هزینه پارکینگ به صورت خودکار از کیف پول خودکار شما پرداخت می‌شود.

۱۱. عیدانه پذیرندگان:

این بخش دارای سه گزینه «جوایز و برندگان»، «عیدانه» و «افزایش امتیاز» است. در بخش جوایز و برندگان، می‌توانید برندگان و جوایز جشنواره‌های عیدانه اپلیکیشن آپ را ببینید. در بخش عیدانه نوشته شده است که «برای مشاهده امتیازات خود در جشنواره عیدانه پذیرندگان آپ، اپلیکیشن آپ را با شماره همراه پذیرندگی خود فعال کنید. برای تغییر شماره همراه پذیرندگی خود یا دریافت دستگاه کارت‌خوان آپ نیز با شماره ۸۳۳۳۳-۰۲۱ تماس بگرید.». در بخش افزایش امتیاز نیز راه‌های افزایش امتیاز در این اپلیکیشن نوشته شده است.

۱۲: کلوپ آپ:

در این بخش کمپین‌ها، مسابقات، باشگاه مشتریان و جوایز و برندگان آپ قابل دسترسی هستند. کلوپ آپ، محلی برای جمع‌آوری امتیازها و برخورداری از جوایز ویژه است. با ثبت‌نام در این کلوپ نه‌تنها می‌توانید گزارش تراکنش‌های درگاه ۷۳۳ را مشاهده کنید بلکه با هر بار استفاده از سرویس آسان پرداخت، امتیاز ویژه‌ای کسب می‌کنید که می‌توانید برای خرید سرویس و خدمات الکترونیک استفاده کنید.

۱۳. سرمایه‌گذاری:

این قسمت شامل دو بخش «سهامداران» و «صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت» است. در قسمت سهامداران، سهامداران شرکت آسان پرداخت باید جهت واریز سود سهام منتهی به ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۵، اطلاعات خودشان را از طریق فرمی که در این صفحه وجود دارد، برای شرکت ارسال کنند.

۱۴. آپتل:

در این بخش شما می‌توانید سیم‌کارت‌های دائمی نسل جدید آپتل را خریداری کنید. برای این کار بعد از انتخاب شماره همراه دلخواهتان، در قسمت پرداخت باید «شماره کارت»، «رمز دوم»، «CVV2» و «تاریخ انقضا کارتتان» را وارد کنید و بعد با انتخاب گزینه «پرداخت»، سیم‌کارت موردنظرتان خریداری خواهد شد.

۱۵. امتیاز گیری:

در این بخش می‌توانید پس از انجام هر تراکنش با تکان دادن گوشی خود تا زمانی که دایره وسط صفحه پر شود و عدد آن به ۱۰۰ درصد برسد، ۲۵ امتیاز دریافت کنید. کلیه امتیازات به دست آمده در این بخش یا امتیازات دریافت شده بابت انجام تراکنش، نهایتاً تا روز بعد به حساب امتیازات کاربر اضافه خواهند شد.

شما می‌توانید با استفاده از امتیاز خود از طریق همین اپلیکیشن شارژ رایگان تهیه کنید. (هر یک امتیاز معادل ۱۰ ریال خواهد بود.

 

تجربه کاربری

با توجه به نظرات کاربران آپ در مارکت‌های دانلود، تقریبا همه کاربران از این اپلیکیشن راضی هستند و بیشترین درخواستی که از این اپلیکیشن داشتند اضافه کردن بانک‌های دیگر به خدمت کارت به کارت این برنامه است.

ورود به اپلیکیشن آپ بسیار ساده است و تنها با وارد کردن شماره همراه و کد فعال‌سازی که برایتان پیامک می‌شود می‌توانید وارد این اپلیکیشن شوید. ظاهر ساده و ترکیب رنگ منحصربه‌فرد اپلیکیشن آپ باعث شده است تا کاربران حس خوبی در هنگام کار با این اپلیکیشن داشته باشند. منوی اصلی این برنامه دو صفحه‌ای است و آیکون‌های هر خدمت به دلیل رنگ سفید پس زمینه آن از استقلال خوبی برخودار هستند. کار با آپ بسیار راحت است و از سرعت خوبی برخوردار است.

 

پشتیبانی اپلیکیشن آپ

درصورتی‌که در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن آپ با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید با شماره ۸۳۳۳۳-۰۲۱ تماس بگیرید و یا از طریق آدرس ایمیل app.ap@asanpardakht.ir با پشتیبانی اپلیکیشن آپ در ارتباط باشید.

اپلیکیشن آوا پرداخت

 اپلیکیشن آوا پرداخت

آوا پرداخت اپلیکیشن شرکت فن‌آوا کارت است. این اپلیکیشن قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندورید و iOS است. برای نصب این اپلیکیشن می‌توانید از طریق کافه بازار و سایت شرکت فن‌آوا کارت اقدام کنید.

اپلیکیشن آوا پرداخت هر چند روی دو سیستم‌عامل اندروید و iOS قابل‌نصب است ولی با دو نسخه کاملاً متفاوت ازلحاظ گرافیکی و فضای کاربری مواجه می‌شوید. این مطلب بر اساس خدماتی که این اپلیکیشن در نسخه اندروید خود داراست، نوشته شده است.

دانلود اپلیکیشن آوا پرداخت

 

ثبت‌نام اپلیکیشن آوا پرداخت

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن، باید شماره همراهتان را وارد کنید و روی گزینه «ارسال» کلیک کنید تا کد فعال‌سازی برایتان پیامک شود. بعدازاینکه کد فعال‌سازی برایتان ارسال شد، آن را وارد کنید و روی گزینه «ثبت‌نام» کلیک کنید تا وارد برنامه شوید.

منوی اصلی اپلیکیشن

در منوی این اپلیکیشن ۴ خدمت به چشم می‌خورد که این ۴ خدمت به شرح زیر است:

پرداخت قبض

خرید بسته اینترنت

خرید شارژ

نیکوکاری

همیشگی

 

پرداخت قبض:

در این قسمت می‌توانید هم مبلغ قبضتان را استعلام بگیرید و هم قبضتان را پرداخت کنید. برای استعلام مبلغ قبضتان تنها باید «شناسه پرداخت» و «شناسه قبض» را وارد کنید و روی گزینه «استعلام» کلیک کنید.

و برای پرداخت قبض از طریق اپلیکیشن آوا پرداخت، ابتدا باید «شناسه پرداخت» و «شناسه قبض» را وارد کنید سپس شماره کارتتان را وارد کنید و در آخر رمز دوم کارتتان را وارد کنید و روی گزینه «استعلام» کلیک کنید تا اطلاعات قبض به شما نمایش داده شود. سپس روی گزینه «تایید» کلیک کنید تا پرداختتان انجام شود.

 

خرید بسته اینترنت:

برای خرید بسته اینترنت همراه ابتدا باید شماره همراه موردنظرتان را وارد کنید، سپس نوع طرح (روزانه، هفتگی، ماهانه و یا بلندمدت) را انتخاب کنید. بعد از انتخاب نوع طرح باید بسته اینترنت موردنظرتان را نیز انتخاب کنید. سپس شماره کارت و رمز دوم کارتتان را وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید تا اینترنت خریداری شود.

* از طریق این قسمت فعلاً فقط می‌توانید برای سیم‌کارت‌های ایرانسل، اینترنت خریداری کنید.

 

خرید شارژ:

برای خرید شارژ ابتدا باید شماره همراه موردنظرتان را وارد کنید، سپس نوع طرح (عادی و یا شگفت‌انگیز) را انتخاب کنید، سپس مبلغ شارژتان را انتخاب کنید و بعد شماره کارتتان را وارد کنید و در آخر رمز دوم کارتتان را وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید. سپس اطلاعات خریدتان به شما نمایش داده می‌شود که در صورت درست بودن اطلاعات روی گزینه «تأیید» کلیک کنید تا شارژ خریداری شود.

نیکوکاری:

در این قسمت می‌توانید مبلغی را به‌عنوان خیریه، به مؤسساتی که در این اپلیکیشن قرار دارند کمک کنید برای این کار ابتدا باید یکی از این مؤسسات را انتخاب کنید. سپس مبلغ موردنظرتان را وارد کنید. بعد از واردکردن مبلغ، شماره کارت و رمز دوم کارتتان را وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید.

 

همیشگی:

در این قسمت می‌توانید با کلیک روی گزینه «تأیید»، آخرین تراکنشی را که از طریق این اپلیکیشن انجام داده بودید را دوباره تکرار کنید.

 

آوا پرداخت همچنین دارای یک منوی فرعی نیز است که در این منو، خدمات «مدیریت کارت‌ها»، «گزارش تراکنش‌ها»، «اشتراک‌گذاری» و «درباره ما» وجود دارد.

مدیرت کارت‌ها: در این قسمت کارت‌هایی که در این اپلیکیشن ذخیره کرده‌اید مایش داده می‌شود.

گزارش تراکنش‌ها: در این بخش اطلاعات تراکنش‌هایی که انجام داده‌اید، وجود دارد.

اشتراک‌گذاری: از طریق این بخش می‌توانید این اپلیکیشن را به اشتراک بگذارید.

درباره ما: در این قسمت اطلاعات کلی از این اپلیکیشن وجود دارد مانند شماره پشتیبانی، نشانی وب‌سایت شرکت فن آوا کارت و آدرس ایمیل شرکت.

 

پشتیبانی اپلیکیشن آوا پرداخت

درصورتی‌که در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن آوا پرداخت با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید با شماره ۴۳۶۹۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید و یا می‌توانید از طریق آدرس ایمیل avainfo@fanavacard.ir با پشتیبانی این اپلیکیشن در ارتباط باشید.

 

 اپلیکیشن ایوا

اپلیکیشن پرداخت ایوا

اپلیکیشن ایوا متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سداد است. این اپلیکیشن قابل نصب روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS است. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از طریق کافه بازار، گوگل‌پلی و به صورت مستقیم از سایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد اقدام کنید.

دانلود اپلیکیشن ایوا برای اپلدانلود اپلیکیشن ایوا اندروید

ثبت‌نام در اپلیکیشن ایوا

بعد از دانلود ایوا و باز کردن آن ابتدا باید شماره موبایلتان را وارد کنید تا کد فعال‌سازی برایتان ارسال شود. بعد از واردکردن شماره همراهتان، ستاره‌ای که در پایین صفحه قرار دارد را به سمت بالا پرتاب کنید. سپس کد فعال‌سازی را وارد کنید و ستاره را مجدداً پرتاب کنید تا وارد برنامه شوید.

** واردکردن شماره موبایل معرف اجباری نیست.

 

منوی اپلیکیشن

منوی اپلیکیشن ایوا شامل ۱۵ خدمت زیر است:

شارژ رایگان

کارت به کارت

خرید شارژ

عوارض خروج

بسته اینترنتی

پرداخت قبض

پرداخت خلافی

خرید بلیت اتوبوس

یک تفاوت ساده (جشنواره)

خرید

مهربانی

پرداخت سازمانی

بیمه

شارژ رایگان

وجوهات شرعی

۱. شارژ رایگان: با انجام هر تراکنش و معرفی دوستانتان به ایوا، «طلا» به دست می‌آورید. درواقع طلا واحدی برای کیف پول ایوا است که با استفاده از این طلاها می‌توانید در این بخش، شارژ رایگان بخرید.

توجه داشته باشید که ارزش هر طلا ۱۰ ریال است و برای دریافت شارژ رایگان حداقل ۱۰۰۰ طلا لازم است.

 

۲. کارت به کارت: با استفاده از این بخش می‌توانید از مبدأ بانک‌های شهر، ملت، آینده، پاسارگاد، دی، ملی، پست‌بانک، موسسه اعتباری ملل، کشاورزی، سامان، اقتصاد نوین، ایران‌زمین، تجارت، صنعت و معدن، انصار، حکمت ایرانیان، سرمایه و پارسیان به‌تمامی کارت‌های عضو شتاب انتقال وجه انجام دهید.

برای کارت به کارت با استفاده از اپلیکیشن ایوا، ابتدا باید اطلاعات کارت‌بانکی مبدأ که شامل «شماره کارت»، «رمز دوم»، «CVV2» است را وارد کنید؛ سپس شماره کارت مقصد، مبلغ موردنظر و درنهایت باید روی گزینه «استعلام» کلیک کنید. سپس صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که در آن بانک مبدأ، بانک مقصد، نام دارنده کارت مقصد و مبلغ نوشته است که در صورت درست بودن اطلاعات باید روی گزینه «انتقال وجه» کلیک کنید تا تراکنش انجام شود.

 

۳. خرید شارژ: در این بخش برای خرید شارژ، ابتدا باید با کشیدن نوار زردرنگ به سمت راست یا چپ، انتخاب کنید که سیم‌کارتتان به‌صورت مستقیم شارژ شود یا رمز شارژ برایتان پیامک شود. سپس مبلغ را نیز باید با کشیدن نوار زردرنگ به سمت راست یا چپ انتخاب کنید و در آخر با واردکردن «شماره کارت» و «رمز دوم» و انتخاب گزینه «پرداخت»، فرایند خرید شارژ تکمیل می‌شود.

 

۴. عوارض خروج: برای پرداخت عوارض خروج از کشور از طریق اپلیکیشن ایوا، ابتدا باید «نوع خروج» را انتخاب کنید که سفرتان «سیاحتی»، «حج»، «عتبات عالیات، هوایی» یا «عتبات عالیات، زمینی و دریایی» است. بعد از انتخاب نوع خروجتان، «کد ملی» افراد را وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید. سپس برای پرداخت باید اطلاعات کارتتان را که شامل «شماره کارت»، «CVV2» و «رمز دوم» است را وارد کنید تا عوارض خروج از کشور شما پرداخت شود.

** برای اضافه کردن تعداد افراد بیشتر باید روی گزینه‌ای که در کنار «تأیید» است کلیک کنید.

** شما همچنین می توانید از طریق IPG، عوارض خروج از کشور خود را بپردازید.

۵. بسته اینترنتی: از طریق این گزینه می‌توانید برای سیم کارت خود یا دیگران اینترنت خریداری کنید. اگر شماره موردنظر ترابورد شده است. اپراتور صحیح را انتخاب کنید. نوع بسته را انتخاب و گزینه «تایید» را انتخاب کنید. سپس مبلغ اعلام شده را پرداخت کنید.

 

۶. پرداخت قبض: در این بخش می‌توانید تمام قبض‌های دارای شناسه مانند آب، برق، گاز، تلفن و خلافی خودرو را پرداخت کنید. برای پرداخت قبضتان باید «شناسه قبض» و «شناسه پرداخت» قبض را وارد کنید و یا باید بارکد قبض را اسکن کنید و در آخر گزینه «تأیید» را انتخاب کنید. برای استعلام و پرداخت بدهی تلفن ثابت و تلفن همراه می‌توانید صرفا با استفاده از شماره تلفن به همراه کد کامل شهر «قبض میان‌دوره» یا «پایان دوره» خود را دریافت کنید. در صورت تأیید اطلاعات، گزینه «پرداخت قبض» فعال می شود سپس اطلاعات کارت‌بانکی خود را وارد کنید و روی گزینه پرداخت کلیک کنید.

** قبض پایان دوره شامل صورت‌حساب شما تا پایان دوره قبل و قبض میان‌دوره شامل صورت‌حساب به‌روز شما است.

** همچنین می‌توانید از طریق IPG، قبض‌های خود را پرداخت کنید.

 

۷. پرداخت خلافی: برای پرداخت خلافی خودرو خود باید کد ۸ رقمی پشت کارت خودرو را به‌صورت دستی یا با استفاده از بارکدخوان وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید؛ سپس متن تصویر امنیتی را وارد کنید و اطلاعات کارت‌بانکی خود را وارد کنید.

خلافی‌های پرداختی بلافاصله از لیست ایوا حذف و در سامانه مرکزی پلیس راهور ثبت می‌شود. در سایت پلیس راهوار، حذف خلافی‌ها نیازمند به‌روزرسانی این سایت است و معمولاً باکمی تأخیر انجام می‌شود.

 

۸. بلیت اتوبوس: از طریق این خدمت می‌توانید بلیت اتوبوس از تمامی ترمینال‌ها و شرکت‌های مسافربری کشور را خریداری کنید. مبدا و مقصد و نیز زمان حرکت را انتخاب کنید و گزینه «جستجو» را انتخاب کنید. با توجه به اطلاعات مبدا، مقصد و روز حرکت گزینه‌های مختلفی به شما ارائه می‌شود. پس از انتخاب ساعت حرکت و صندلی موردنظر خود، مشخصات فردی مسافران را وارد کنید و شماره موبایل و ترجیحا ایمیل خود را ثبت کنید. سپس اطلاعات بلیت و یک کد ۱۲ رقمی برای شما ارسال می‌شود. در صورت صحت اطلاعات، گزینه «پرداخت و تایید» را کلیک کنید و اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید.

** توجه داشته باشید خرید بلیت زمانی قطعی می شود که ایوا یک شماره ۱۲ رقمی بلیت را به تلفن همراه شما ارسال کند.

 

۹. یک تفاوت ساده (جشنواره): می‌توانید با شرکت در جشنواره‌ها از جوایز متنوع نقدی و غیرنقدی آن‌ها بهره‌مند شوید. با ورود به هر جشنواره شاهد امتیاز خود در آن جشنواره و مدت زمان باقی‌مانده تا قرعه‌کشی بعدی خواهید بود. اطلاعات جزئی و نحوه کسب امتیاز در بخش راهنمای هر جشنواره آمده است.

 

۱۰. خرید: در این قسمت می‌توانید با واردکردن «شماره پذیرنده» و «شماره ترمینال» که این اپلیکیشن از آن‌ها پشتیبانی می‌کند و یا اسکن بارکد خوان، خریدتان را انجام دهید. با اسکن بارکد فروشگاه می‌توانید بدون استفاده از کارت‌بانکی و تنها با داشتن اطلاعات کارت (شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضا و CVV2) خرید خود را از طریق کارت‌خوان‌های بانک ملی انجام دهید. بارکد را از مسئول فروشگاه درخواست کنید؛ سپس بعد از اسکن بارکد، اطلاعات فروشگاه نمایش داده می‌شود.

** رسیدهای خرید در بخش تاریخچه تراکنش قابل‌مشاهده است. برای چاپ رسید شماره پیگیری تراکنش را به مسئول فروشگاه ارائه دهید، اگر گوشی شما مجهز به NFC است، آن را به دستگاه کارت‌خوان نزدیک کنید تا رسید چاپ شود.

** برای ثبت درخواست کارت‌خوان کلیک کنید.

 

۱۱. مهربانی: از طریق این بخش می‌توانید با انتخاب خیریه موردنظر خود و واردکردن مبلغ به ریال و درج اطلاعات کارت‌بانکی خود و انتخاب گزینه «پرداخت»، مبلغ موردنظرتان را به آن خیریه بفرستید.

 

۱۲. پرداخت سازمانی: با استفاده از این بخش می‌توانید مبلغ موردنظرتان را در سازمان‌های «پرداخت با استعلام شماره قبض اوقاف»، «سایر پرداخت‌های اوقاف»، «قوه قضاییه»، «بنادر و دریانوردی» و «صندوق امداد ولایت» واریز کنید. برای این کار ابتدا باید سازمان موردنظر خود را انتخاب کنید سپس شناسه قبض و در صورت لزوم مبلغ را وارد کنید.

 

۱۳. بیمه:خرید انواع بیمه‌ها در این بخش امکان‌پذیر است. پیش از سفارش شرایط و قوانین را مطالعه کنید. اگر به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید به بخش پشتیبانی بروید. به منظور تسهیل فرآیند خرید بیمه در هر صفحه راهنمای مربوط به آن آمده است.

 

۱۴. وجوهات شرعی: پس از انتخاب دریافت‌کننده وجوهات، موضوع و نوع وجه را انتخاب و مبلغ را به ریال وارد کنید. سپس اطلاعات کارت بانکی خود را ثبت کرده و گزینه «پرداخت» را انتخاب کنید. در صورتی که سوالی در خصوص وجوهات دارید، می‌توانید با شماره‌های ارائه‌شده مربوط به دفاتر مراجع تقلید، آیات عظام و اماکان مقدسه تماس بگیرید.

اپلیکیشن ایوا همچنین دارای یک منوی کشویی است که خدمات «مدیریت کارت‌ها»، «تاریخچه تراکنش‌ها»، «تاریخچه طلا»، «بازی و سرگرمی»، «معرفی به دوستان» و «درباره ایوا» در آن قرار دارند.

مدیریت کارت: در این قسمت با انتخاب علامت + می‌توانید شماره کارت و تاریخ انقضای آن را برای سهولت در استفاده مجدد ذخیره کنید. هنگام ورود شماره کارت‌بانکی می‌توانید با انتخاب گزینه «ذخیره و استفاده» اطلاعات کارت را برای استفاده مجدد، ذخیره کنید.

تاریخچه تراکنش‌ها: در این صفحه لیست تمام تراکنش‌های انجام‌شده همراه با جزییات هر تراکنش نمایش داده می‌شود. تاریخچه تراکنش‌ها شامل لیستی از تراکنش‌هایی است که در ۳ ماه اخیر انجام ‌شده‌اند.

 تکرار تراکنش: تراکنش‌های خرید شارژ در این بخش به‌صورت خودکار ذخیره می‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را با سرعت و سهولت تکرار کنید. تراکنش‌های ذخیره شده از لحاظ اپراتور، شماره تلفن، مبلغ و نوع شارژ منحصربه‌فرد هستند. گزینه‌ها براساس تکرار تراکنش اولویت‌بندی شده و تراکنش‌های پربسامدتر در بالای فهرست قرار می‌گیرند. شما می‌توانید گزینه‌ها را به دلخواه خود حذف کنید. برای حذف هر گزینه آن را سه ثانیه لمس کنید.

** گزینه تکرار تراکنش در بالای صفحه اصلی اپلیکیشن کنار صندوق پیام قرار دارد.

 

پرداخت الکترونیک سداد: شرکت پرداخت الکترونیک سداد به‌عنوان شرکت تخصصی حوزه پرداخت در گروه سداد، با هدف گسترش کاربردهای فناوری اطلاعات در صنعت پرداخت از سوی بانک ملی ایران مأموریت دارد تا در عرصه خدمات پرداخت الکترونیک، راهکارهایی درخور و خلاق برای ضرورت‌های نوپدید در این صنعت بیابد. درگاه پرداخت اینترنت، انواع کارتخوان یا POS و اپلیکیشن پرداخت ایوا از مهم‌ترین ابزارهای پرداخت ارائه شده توسط این شرکت است.

 دانلود ایوا با شماره گیری #۷۳۷* یا ارسال عدد ۱ به ۲۰۰۰۴۴۴

پشتیبانی اپلیکیشن ایوا

درصورتی‌که در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن ایوا با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید با شماره ۲۲۵۹۸۰۰۹-۰۲۱ تماس بگیرید و یا از طریق آدرس ایمیل info@sadadpardakht.ir با پشتیبانی اپلیکیشن ایوا در ارتباط باشید.

اپلیکیشن بله

دانلود اپلیکیشن بله

پیام‌رسان بله اپلیکیشن شرکت داده ورزی سداد است. این اپلیکیشن قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS، ویندوز و دسکتاپ است. برای دانلود اپلیکیشن پیام‌رسان بله می‌توانید از طریق کافه بازار، مایکت، گوگل‌پلی، اپ‌استور و سایت پیام‌رسان بله اقدام کنید.

دانلود اپلیکیشن بله برای اندرویددانلود اپلیکیشن بله برای اندروید

دانلود نسخه ios             دانلود نسخه اندروید

 

ثبت‌نام در پیام‌رسان بله

بعد از دانلود و نصب بله، ابتدا شماره همراه خود را وارد کنید تا کد فعال‌سازی برایتان پیامک شود. بعد از ارسال کد فعال‌سازی، برنامه به صورت خودکار کد را وارد می‌کند. سپس باید یک نام برای خود انتخاب کنید و روی گزینه «بله را شروع کنید» کلیک کنید. در ادامه از شما می‌خواهد تا اطلاعات کارت بانکی خود را برای دریافت یا انتقال پول وارد کنید؛ برای این کار روی گزینه «افزودن کارت جدید» کلیک کنید. بعد از ذخیره کارت بانکی گزینه «مرحله بعد» را انتخاب کنید تا وارد صفحه اصلی اپلیکیشن شوید.

** در صفحه تنظیمات، با استفاده از گزینه «بانک من» می‌توانید وارد قسمت بانکی نرم‌افزار شوید و کارت‌های بانکی خود را ذخیره کنید. درصورتی‌که چند کارت بانکی را وارد کردید، می‌توانید یک کارت را به‌عنوان پیش‌فرض در نظر بگیرید تا به هنگام انجام تراکنش، این کارت به‌عنوان کارت پیشنهاد شده قرار گیرد. همچنین می‌توانید به هنگام تراکنش از کارت‌های دیگر نیز استفاده کنید.

منوی اپلیکیشن

منوی اپلیکیشن پیام‌رسان بله شامل دو بخش «پیام‌رسان» و «خدمات مالی و اجتماعی» است.

۱. پیام‌رسان

گفتگوی فردی و گروهی:

از طریق قسمت پیام‌رسانی اپلیکیشن بله می‌توانید با دوستانتان گفتگو کنید. گروه و یا کانال ایجاد کنید.

ارسال و دریافت عکس، فیلم و فایل:

با استفاده از پیام‌رسان بله می‌توانید برای دوستانتان عکس، فیلم و فایل با کیفیت بالا بفرستید.

 

۲. خدمات مالی و اجتماعی

کارت به کارت (انتقال پول):

برای انتقال پول از طریق اپلیکیشن بله ابتدا باید مبلغ موردنظرتان برای انتقال را وارد کنید؛ سپس با وارد کردن شماره کارت مقصد و همچنین رمز دوم کارتی که در این اپلیکیشن ذخیره کرده‌اید، می‌توانید پول انتقال دهید. بعد از وارد کردن اطلاعات، روی گزینه «تأیید» کلیک کنید تا اطلاعات دریافت‌کننده پول و کارت مبدأ نمایش داده شود. در صورت درست بودن اطلاعات روی گزینه «انتقال پول» کلیک کنید تا انتقال انجام شود.

امکان کارت به کارت از مبدأ بانک‌های ملی ایران، کشاورزی، پست بانک، آینده، شهر و انصار به همه کارت‌های عضو شتاب در این اپلیکیشن وجود دارد.

 

پرداخت قبض:

برای پرداخت قبض از طریق این اپلیکیشن بعد از کلیک روی گزینه «پرداخت قبض» وارد باتی می‌شوید که برای پرداخت قبض ابتدا باید گزینه «شروع» را انتخاب کنید. سپس از شما می‌خواهد تا «شناسه قبض» را وارد کنید و یا از گزینه «بارکد اسکنر» استفاده کنید. سپس با وارد کردن اطلاعات رمز دوم کارتتان می‌توانید قبضتان را پرداخت کنید.

خرید شارژ:

برای خرید شارژ از طریق بله همانند پرداخت قبض، شما وارد بات می‌شوید که ابتدا باید روی گزینه «شروع» کلیک کنید. سپس از شما می‌خواهد دریافت‌کننده شارژ (شارژ مستقیم برای خودم، شارژ مستقیم برای دیگری، دریافت کد شارژ) را مشخص کنید.

بعد از مشخص کردن دریافت‌کننده شارژ باید اپراتور شماره تلفن موردنظر (همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا) را نیز انتخاب کنید. در ادامه باید مبلغ شارژ را مشخص کنید. سپس اطلاعات شارژی که می‌خواهید بخرید نشان داده می‌شود که برای تکمیل فرایند خرید روی گزینه «پرداخت» کلیک کنید. در آخر رمز دوم کارتی که در این اپلیکیشن ذخیره کرده‌اید را وارد کنید و روی گزینه «خرید» کلیک کنید تا شارژ موردنظر خریداری شود.

سپس برای شما یک رسید تراکنش که در آن «مبلغ»، «شماره موبایل»، «کد شارژ»، «سریال»، «شماره پیگیری» و «تاریخ خرید» تراکنش انجام شده است ارسال می‌شود.

 

درخواست پول:

بله علاوه بر خدمات پرداخت ذکر شده دارای خدمتی است که باعث تمایز آن با دیگر اپلیکیشن‌های پرداخت شده است و آن هم امکان «درخواست پول ثابت و یا متغیر» است بدین صورت که در گروه و یا در صفحه گفتگوی شخصی با فردی می‌توانید با کلیک روی شکل گیره‌ای که در پایین صفحه قرار دارد و انتخاب گزینه «بانک» و کلیک روی گزینه «درخواست پول» و با وارد کردن مبلغ موردنظر، شماره کارت و توضیحی برای این درخواست و کلیک روی گزینه «ارسال پیام»، درخواست پول کنید.

 

بله همچنین دارای یک منوی کشویی نیز است که در آن ۸ گزینه زیر به چشم می‌خورد:

استیکرهای بله

ایجاد گروه

ایجاد کانال

مخاطبین

بانک من

دعوت‌نامه

تنظیمات

گزارش و بازخورد

 

استیکرهای بله: در این قسمت استیکرهای بله نشان داده می‌شود که با کلیک روی یک استیکر، می‌توانید بسته آن استیکر را مشاهده کنید و در صورت تمایل، با کلیک روی گزینه «افزودن بسته»، آن بسته را به مجموعه استیکرهای خود اضافه کنید.

** همچنین برای ساخت استیکر می‌توانید از بازوی استیکر ساز به شناسه @stickerbot، استفاده کنید.

ایجاد گروه: از طریق این قسمت می‌توانید گروه ایجاد کنید. برای این کار باید نام و شناسه گروه را مشخص کنید و همین‌طور می‌توانید یک عکس هم برای گروه انتخاب کنید.

ایجاد کانال: و از طریق این قسمت نیز می‌توانید کانال ایجاد کنید.

مخاطبین: از طریق این قسمت می‌توانید این اپلیکیشن را به دوستان خود معرف کنید که برای این کار کافی است روی گزینه «بله را به دوستان خود معرفی کنید» کلیک کنید. همچنین می‌توانید دوستانتان را به این اپلیکیشن اضافه کنید.

بانک من: از طریق این قسمت می‌توانید کارت‌های بانکی خود را ذخیره کنید.

دعوت‌نامه: با استفاده از این بخش می‌توانید با ارسال «کد دعوت‌نامه» به دوستانتان و پس از نهایی شدن ثبت‌نام آن‌ها در «بله»، امتیاز بگیرید و شانس خود را برای برنده شدن جوایز افزایش دهید.

تنظیمات: در این قسمت می‌توانید اطلاعات خود را وارد کنید و پس‌زمینه گپ، زبان، اعلان‌ها، لیست مسدود شده‌ها و… را مشاهده و تنظیم کنید.

گزارش و بازخورد: در این بخش می‌توانید بازخوردها و گزارش‌های خود از این اپلیکیشن را ارسال کنید.

 

پشتیبانی اپلیکیشن پیام‌رسان بله

درصورتی‌که در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن بله با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید با شماره ۸۸۷۰۴۸۵۸-۰۲۱ تماس بگیرید و یا از طریق آدرس ایمیل support@bale.ai با پشتیبانی اپلیکیشن بله در ارتباط باشید.

اپلیکیشن پات

اپلیکیشن پرداخت پات

اپلیکیشن پات متعلق به شرکت کارت اعتباری ایران کیش است. این اپلیکیشن قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است؛ برای دانلود اپلیکیشن پات می‌توانید از طریق کافه بازار، مایکت و خود سایت شرکت ایران کیش اقدام کنید.

دانلود اپلیکیشن پات برای iosدانلود اپلیکیشن پات برای اندروید

دانلود نسخه ios            دانلود نسخه اندروید

ثبت‌نام در اپلیکیشن پات

بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن و باز کردن برنامه ابتدا شماره تلفن همراهتان را وارد کنید تا کد فعال‌سازی اپلیکیشن برایتان ارسال شود. بعد از وارد کردن کد فعال‌سازی وارد منوی اصلی برنامه می‌شوید.

منوی اصلی اپلیکیشن پات

در منوی اصلی اپلیکیشن پات ۹ خدمت به چشم می‌خورد که با کلیک روی آیکون هر خدمت، صفحهٔ موردنظر باز می‌شود. این ۹ خدمت در ادامه آمده‌اند:

پرداخت قبض

خرید شارژ

کارت به کارت

نیکوکاری

پِی‌پات

پرداخت

مسابقه عکس

لیگ برتر

سلامت

 

۱. پرداخت قبض:

در این بخش می‌توانید علاوه بر پرداخت قبوض آب، برق و…، قبض تلفن همراهتان را هم پرداخت کنید. برای پرداخت قبض همراه بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه و انتخاب نوع قبض (میان‌دوره و پایان دوره) تنها چیزی که برای پرداخت به آن نیاز دارید «شماره کارت» و «رمز دوم کارت» است.

۲. خرید شارژ:

برای خرید شارژ تنها کافی است «شماره همراه»، «مبلغ»، «شماره کارت» و «رمز دوم کارتتان» را وارد کنید.

۳. کارت به کارت:

از طریق این بخش می‌توانید از مبدأ کارت بانک‌های قوامین، ایران زمین، پست بانک ایران، دی و انصار به کلیه کارت‌های عضو شتاب کارت به کارت کنید. برای این کار کافی است «شماره کارت مبدأ»، «شماره کارت مقصد» و «مبلغ» موردنظرتان را وارد کنید و روی گزینه «ادامه» کلیک کنید.

۴. نیکوکاری:

در این بخش می‌توانید به مؤسسات خیریه‌ای که در این اپلیکیشن وجود دارند مبلغ موردنظرتان را واریز کنید. در این قسمت بعد از انتخاب «نام موسسه» و «مبلغ» موردنظر تنها چیزی که می‌خواهید «شماره کارت» و «رمز دوم کارت» است. نام تعدادی از موسسه‌های خیریه‌ای که در این اپلیکیشن هستند در ادامه آمده است:

موسسه محک تهران

موسسه محک کرج

بنیاد خیریه کودکان مفید

خانه‌ای بی

و…

۵. پِی‌پات:

کارت وفاداری (پِی‌پات)، کارت‌هایی هستند که در اختیار مشتریان ایران کیش قرار می‌گیرند تا کاربران بتوانند از مجموعه امکانات این نرم‌افزار بهتر استفاده کنند. در این قسمت می‌توانید کارت پِی‌پات خود را شارژ کنید، برای آن گذرواژه بگذارید و یا گذرواژه قبلی خود را تغییر دهید.

** پِی‌پات کیف پول الکترونیکی است که به شماره موبایل شما متصل است. شما می‌توانید مبلغی از کارت بانکی خود را به پِی‌پات شارژ کنید و در تمام مراحل پرداخت از پِی‌پات برای پرداخت استفاده کنید. شما می‌توانید روی پِی‌پات رمز بگذارید و یا رمز آن را غیرفعال کنید. در هر یک از مراحل پرداخت در صورت رمزدار بودن پِی‌پات، رمز از شما پرسیده می‌شود و در صورت نداشتن رمز، پرداخت بدون رمز از پِی‌پات انجام می‌گیرد و میزان موجودی با کلیک روی آیکون پِی‌پات قابل‌رؤیت است.

۶. پرداخت:

در این بخش می‌توانید با وارد کردن نام پایانه خریدی که این اپلیکیشن از آن حمایت می‌کند و وارد کردن مبلغ و شناسه پرداخت، پرداختتان را انجام دهید. برای انجام این کار می‌توانید یا شماره کارتتان را وارد کنید و یا از طریق پِی‌پات این کار را انجام دهید.

برخی از پایانه‌های خریدی که در این اپلیکیشن هستند در ادامه آمده است:

اندیشه سبز خزر

سامانه فروش بلیت فوتبال

سامانه مدیریت خدمات ویژه شهروندی خوش

مانوگالری

آسان خریدگر

و…

۷. مسابقه عکس:

در این بخش می‌توانید در بخش مسابقه‌ی عکس شرکت کنید و به عکس و هنرپیشه‌ی محبوب خود رای دهید. به صد نفر از شرکت‌کنندگان در مسابقه، به قید قرعه، یک میلیون ریال اعتبار در پِی‌پات اهدا خواهد شد.

۸. لیگ برتر:

در این قسمت می‌توانید یکی از مسابقاتی که در لیست این بخش قرار دارد را انتخاب کنید، سپس با کلیک روی دکمه‌های برد یا تساوی، پیش‌بینی خود را ثبت کرده و امتیاز پیش‌بینی‌تان را افزایش دهید.

۹. سلامت:

با استفاده از این بخش می‌توایند سرویس «پات سلامت» را فعال و یا غیرفعال کنید.

این اپلیکیشن یک منوی کشویی هم دارد که شامل «مدیریت کارت‌ها»، «مدیریت شماره تلفن»، «سوابق تراکنش»، «پیام‌ها»، «پروفایل»، «دعوت دوستان»، «به‌روزرسانی» و «راهنما» است.

مدیریت کارت‌ها: در این بخش می‌توانید کارتی را اضافه و یا پاک کنید.

مدیریت شماره تلفن: در این قسمت می‌توانید شماره همراه‌هایی که با آن‌ها تراکنش انجام داده‌اید را پاک کنید و یا شماره همراه جدیدی را اضافه کنید.

سوابق تراکنش: در این بخش می‌توانید تراکنش‌هایی که با استفاده از این برنامه انجام داده‌اید را ببینید.

پیام‌ها: در این قسمت شما می‌توانید پیام‌هایی که پات برایتان ارسال می‌کند را ببینید.

پروفایل: دربخش پروفایل می‌توانید اطلاعات خودتان را وارد کنید که شامل: نام و نام خانوادگی، پست الکترونیکی و تاریخ تولد است.

دعوت دوستان: در این قسمت می‌توانید لینک دریافت پات را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا دوستانتان هم از این برنامه استفاده کنند.

بروز رسانی: اگر نسخه جدید برنامه در دسترس باشد، شما می‌توانید از طریق این قسمت برنامه را به روز کنید.

راهنما: در بخش راهنما اطلاعاتی درباره پِی‌پات وجود دارد.

 

پشتیبانی اپلیکیشن پات

درصورتی‌که در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن پات با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید با شماره ۸۵۹۴۹-۰۲۱ تماس بگیرید و یا از طریق آدرس ایمیل info@irankish.com با پشتیبانی اپلیکیشن پات در ارتباط باشید.

 دانلود جیرینگ ئی

اپلیکیشن جیرینگ پی

جیرینگ‌پی اپلیکیشن شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) است. این اپلیکیشن قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است.

دانلود اپلیکیشن جیرینگ پیدانلود اپلیکیشن جیرینگ پی برای اندروید

ثبت‌نام در جیرینگ‌پی

بعد از دانلود، نصب و باز کردن اپلیکیشن جیرینگ‌پی ابتدا باید شماره همراه خود را جهت ارسال کد فعال‌سازی وارد کنید. سپس کد فعال‌سازی که برای شما پیامک شده است را وارد کنید تا وارد برنامه شوید.

* برای استفاده از خدمات کیف پول این اپلیکیشن، باید شماره کد ملی خود را نیز وارد کنید.

منوی اپلیکیشن

در منوی اپلیکیشن جیرینگ‌پی ۱۰ خدمت وجود دارد که این ۱۰ خدمت به شرح زیر هستند:

کیف پول

خدمات اپراتوری

بیمه

جرائم و عوارض

نیکوکاری

شارژ اینترنت

خرید

پرداخت قبوض

شارژ سیم‌کارت

موجودی

 

کیف پول:

در این صفحه شما می‌توانید کیف پول جیرینگ خود را شارژ کنید و یا به کیف پول دیگران انتقال وجه انجام دهید.

برای شارژ کیف پول خود ابتدا باید شماره تلفن موردنظر خود را وارد کنید، سپس مبلغ موردنظر برای شارژ کیف پول را وارد کنید و روی گزینه «پرداخت» کلیک کید. سپس باید روی گزینه «کارت بانکی» کلیک کنید تا وارد درگاه پرداخت شوید. سپس باید اطلاعات کارتتان را که شامل «شماره کارت»، «رمز اینترنتی/دوم»، «CVV2»، «تاریخ انقضا» و «کد امنیتی» را وارد کنید و روی گزینه «پرداخت» کلیک کنید تا پرداخت انجام شود.

و برای انتقال وجه به کیف پول دیگران ابتدا باید شماره گیرنده وجه را وارد کنید (شما می‌توانید شماره را از لیست علاقه‌مندی‌ها و یا دفترچه تلفن گوشی‌تان انتخاب کنید)، سپس مبلغ موردنظر برای انتقال وجه را وارد کنید. سپس روی گزینه «انتقال وجه» کلیک کنید و فرایند پرداخت را طی کنید.

 

خدمات اپراتوری:

در این صفحه شما می‌توانید بدون نیاز به اینترنت از خدمات اپراتوری استفاده کنید؛ برای این کار ابتدا باید اپراتور خود را (همراه اول و یا ایرانسل) انتخاب کنید. سپس با کلیک روی خدمت موردنظر، کدی برای شما نمایش داده می‌شود که برای استفاده از آن خدمت باید روی گزینه «اجرا» کلیک کنید.

 

بیمه:

با اینکه خدمت بیمه در منوی این اپلیکیشن وجود دارد ولی هنوز این خدمت راه‌اندازی نشده است.

 

جرائم و عوارض:

در این بخش می‌توانید خلافی و نمره منفی خودرو خود را استعلام بگیرید. برای استعلام خلافی خودرو خود باید شماره شناسایی VIN که در پشت کارت خودرو درج شده است را وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید.

و برای استعلام نمره منفی خودرو خود باید شماره گواهینامه خود را وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید.

* توجه داشته باشید که در حال حاضر این خدمت از طریق ارسال پیامک صورت می‌گیرد که مشمول هزینه ۳۵۰ تومانی است

 

نیکوکاری:

در این بخش شما می‌توانید با انتخاب موسسه و موضوع موردنظر مبلغی را به‌عنوان خیریه پرداخت کنید؛ که برای این کار باید از میان مؤسساتی که در قسمت بالای صفحه قرار دارند، موسسه‌ای را انتخاب کنید برای این کار نوار را به سمت چپ و راست بکشید سپس موضوع موردنظر خود را انتخاب کنید و مبلغ را نیز وارد کنید. سپس برای پرداخت باید نحوه پرداختتان را انتخاب کنید که می‌توانید از ۳ طریق پرداختتان را انجام دهید. هم می‌توانید از طریق کارت بانکی مبلغ را پرداخت کنید و هم می‌توانید از طریق کیف پول و یا امتیاز باشگاه مشتریانتان پرداختتان را انجام دهید.

 

شارژ اینترنت:

در این صفحه شما می‌توانید، اینترنت همراه خریداری کنید. برای خرید اینترنت همراه ابتدا باید شماره تلفن همراه موردنظر خود را وارد کنید سپس برای مشاهدهٔ بسته‌های موجود، روی گزینه «ادامه» کلیک کنید. سپس بسته موردنظر را انتخاب کنید و برای خرید نهایی، گزینه «پرداخت» را انتخاب کنید. برای پرداخت هم می‌توانید از ۳ طریق کارت بانکی، کیف پول و یا امتیاز باشگاه مشتریان پرداخت را انجام دهید.

** خرید بسته اینترنت در حال حاضر فقط برای مشترکین همراه اول امکان‌پذیر است.

خرید:

در این صفحه می‌توانید هم از طریق اسکن بارکد، خریدتان را انجام دهید و هم از طریق توکنی که از فروشنده دریافت می‌کنید، خرید کنید.

برای خرید از طریق توکن باید توکن دریافتی از فروشنده را وارد و خرید خود را انجام دهید، سپس بعد از نمایش مبلغ و تأیید آن، رمز کیف پول خود را وارد کنید تا خرید نهایی شود.

 

پرداخت قبض:

در این بخش می‌توانید، قبض سیم‌کارت همراه اول و یا قبوض شناسه دار را پرداخت کنید.

برای پرداخت قبض سیم‌کارت همراه اول ابتدا باید شماره سیم‌کارت موردنظرتان را وارد کنید و روی گزینه «ادامه» کلیک کنید. سپس دوره پرداختی (میان‌دوره یا پایان دوره) را انتخاب کنید و گزینه «پرداخت» را انتخاب کنید. سپس باید فرایند پرداخت را طی کنید.

و برای پرداخت قبوض خدماتی ابتدا باید «شناسه قبض» و «شناسه پرداخت» را وارد کنید سپس مبلغ قبضتان را وارد کنید و روی گزینه «ادامه» کلیک کنید. همچنین می‌توانید بارکد روی قبض را با بارکد خوان اسکن کنید تا اطلاعات قبض به شما نمایش داده شود سپس برای تکمیل فرایند پرداخت باید نحوهٔ پرداخت را که یا از طریق کارت بانکی است یا از طریق کیف پول جیرینگی شما، قبض را پرداخت کنید.

 

شارژ سیم‌کارت:

در این قسمت شما می‌توانید شارژ سیم‌کارت اعتباری خریداری کنید. برای این کار باید شماره سیم‌کارتی که می‌خواهید برای آن شارژ بخرید را وارد کنید، سپس نوع شارژ (مستقیم / عادی / شگفت‌انگیز) را انتخاب کنید. سپس مبلغ شارژ موردنظر را با علامت‌های + و – انتخاب کنید و در آخر گزینه «پرداخت» را کلیک کنید و فرایند پرداخت را طی کنید تا شارژ خریداری شود.

* می‌توانید شماره تلفن‌های پرکاربرد را در لیست علاقه‌مندی‌های خود ذخیره کنید.

 

موجودی:

در این بخش شما می‌توانید موجودی کیف پول و یا امتیاز باشگاه مشتریان جیرینگ را مشاهده کنید.

در قسمت پایین و سمت راست اپلیکیشن جیرینگ نیز ۹ گزینه «پروفایل»، «پیام‌ها»، «اطلاعات»، «تغییر رمز کیف پول»، «تراکنش‌ها»، «اشتراک‌گذاری»، «تنظیمات»، «درباره ما» و «سؤالات متداول» وجود دارد.

پروفایل: در این قسمت می‌توانید اطلاعات خودتان که شامل «نام»، «نام خانوادگی»، «شماره همراه»، «ایمیل»، «کد ملی»، «تاریخ تولد»، «استان» و «شهر» است را پر کنید و یا آن اطلاعات آن را تغییر دهید.

** کد ملی شما در این برنامه برای ساخت کیف پول و تغییر رمز آن مورد استفاده می‌گیرد، بنابراین از صحت کد وارد شده اطمینان حاصل کنید.

پیام‌ها: از طریق این قسمت می‌توانید درخواست پشتیبانی خود را ارسال کنید.

تغییر رمز کیف پول: از طریق این قسمت و با واردکردن کد ملی و رمز کیف پول جدید، می‌توانید رمز کیف پولتان را تغییر دهید.

تراکنش‌ها: در این قسمت تراکنش‌های انجام شده از طریق این اپلیکیشن به شما نمایش داده می‌شود.

اشتراک‌گذاری: از طریق این قسمت می‌توانید این اپلیکیشن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

تنظیمات: با استفاده از این بخش می‌توانید رمز ورود به برنامه خود را فعال و یا غیرفعال کنید. رمز کیف پول خود را تغییر دهید و شارژ سریع بخرید.

درباره ما: در این بخش آدرس سایت شرکت جیرینگ، آدرس ایمیل و شماره تماس این اپلیکیشن قرار دارد. همچنین از طریق این قسمت می‌توانید شبکه‌های اجتماعی جیرینگ‌پی در تلگرام و اینستاگرام را هم مشاهده کنید.

سؤالات متداول: در این بخش، برخی از سؤالات احتمالی که ممکن است شما در هنگام کار با این اپلیکیشن به آن‌ها برخورد کنید، وجود دارد.

 

پشتیبانی اپلیکیشن جیرینگ‌پی

درصورتی‌که در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن جیرینگ‌پی با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید با شماره ۴۲۷۷۷-۰۲۱ تماس بگیرید و یا از طریق آدرس ایمیل customer@jiring.ir با پشتیبانی اپلیکیشن جیرینگ‌پی در ارتباط باشید.

اپلیکیشن پرداخت72

۷۲۴، اپلیکیشن شرکت پرداخت الکترونیک سامان است. این اپلیکیشن قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از طریق کافه بازار، نصاب و سیب آپ اقدام کنید.

دانلود اپلیکیشن پرداخت 724 برای IOSدانلود اپلیکیشن پرداخت 724

دانلود نسخه IOS                 دانلود نسخه اندروید

ثبت‌نام در اپلیکیشن ۷۲۴

برای وارد شدن به محیط اپلیکیشن بعد از دانلود اپلیکیشن از یکی از مارکت‌های دانلود و باز کردن آن، ابتدا شماره همراهتان را وارد کنید تا کد فعال‌سازی برنامه برایتان پیامک شود. بعد از واردکردن کد فعال‌سازی که برایتان پیامک شده، روی گزینه «تأیید کد» کلیک کنید تا حساب کاربری شما فعال شود.

 

منوی اپلیکیشن

در منوی اپلیکیشن ۷۲۴، ۱۰ خدمت وجود دارد که با کلیک روی آیکون هر خدمت، صفحهٔ آن خدمت برایتان باز می‌شود. این ۱۰ خدمات شامل موارد زیر است:

کارت به کارت

کیف پول

خرید شارژ

خرید بسته اینترنت G3/G4

خرید بسته اینترنت TD-LTE

پرداخت قبض

پرداخت بدهی موبایل

پرداخت قبوض سازمان تأمین اجتماعی

خرید طرح ترافیک

پرداخت جریمه خودرو

کارت به کارت:

از طریق این اپلیکیشن می‌توانید از مبدأ بانک‌های سرمایه، آینده، ملی، سامان، قرض‌الحسنه رسالت، پاسارگاد، سینا، خاورمیانه، ایران‌زمین، پست بانک ایران، شهر، قوامین، دی، انصار و مهر اقتصاد به‌تمامی بانک‌های عضو شتاب کارت به کارت کرد. برای انتقال وجه ابتدا باید شماره ۱۶ رقمی کارت مقصد و مبلغ موردنظرتان را وارد کنید و روی گزینه «تأیید کارت مقصد و مبلغ» کلیک کنید. سپس درگاه همراه پرداخت الکترونیک بانک سامان برایتان باز می‌شود که باید اطلاعات کارتتان را که شامل «کارت مبدأ»، «رمز دوم»، «CVV2»، «تاریخ انقضا» است را وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید تا انتقال وجه انجام شود.

 

کیف پول:

در این قسمت موجودی کیف پول شما و امتیازهای ماهانه، هفتگی و امتیاز کل شما از عید فطر تاکنون نمایش داده می‌شود.

 

خرید شارژ:

برای خرید شارژ ابتدا باید شماره همراه خود را وارد کنید؛ سپس از بین گزینه‌هایی که به شما نمایش داده می‌شود، گزینه‌ای را که مدنظر شماست انتخاب کنید و گزینه «خرید» که در کنار گزینه موردنظرتان است را انتخاب کنید تا درگاه همراه پرداخت الکترونیک سامان برایتان باز شود. سپس شماره کارتتان و رمز دوم کارتتان را وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید تا شارژ خریده شود.

 

خرید بسته اینترنت ۳G/4G:

برای خرید بسته اینترنت ابتدا باید شماره همراهتان را وارد کنید. سپس نوع سیم‌کارتتان (سیم‌کارت اعتباری است و یا سیم‌کارت دائمی) و نوع بسته اینترنتی (ساعتی/ روزانه/ هفتگی/ ماهانه/ سالانه) که می‌خواهید را انتخاب کنید تا یکسری گزینه به شما نمایش داده شود. سپس یکی از آن گزینه‌ها را با توجه به نیازتان انتخاب کنید و روی گزینه «خرید» کلیک کنید تا درگاه همراه پرداخت الکترونیک سامان برایتان باز شود. سپس شماره کارتتان و رمز دوم کارتتان را وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید تا شارژ خریده شود.

 

خرید بسته اینترنت TD-LTE:

برای خرید بسته اینترنت TD-LTE نیز باید به‌صورت گزینهٔ قبل مراحل را طی کنید.

 

پرداخت قبض:

برای پرداخت قبض شما هم می‌توانید «شناسه قبض» و «شناسه پرداخت» قبضتان را وارد کنید و یا می‌توانید بارکد قبضتان را اسکن کنید تا درگاه پرداخت برایتان باز شود و با واردکردن اطلاعات کارتتان، قبضتان پرداخت می‌شود.

 

پرداخت بدهی موبایل:

برای دریافت بدهی موبایل ابتدا شماره همراهتان را وارد کنید و روی گزینه «دریافت بدهی موبایل» کلیک کنید تا بدهی میان‌دوره و یا بدهی پایان دوره شماره موبایلتان به شما نمایش داده شود که برای پرداخت هرکدام از آن‌ها باید روی گزینه «پرداخت قبض» کلیک کنید تا درگاه پرداخت برایتان باز شود و با واردکردن شماره کارت و رمز دوم کارتتان می‌توانید قبض موبایلتان را وارد کنید.

 

پرداخت قبوض سازمان تأمین اجتماعی:

برای پرداخت قبوض تأمین اجتماعی خود باید «شناسه قبض» و «مبلغ قبض به ریال» را وارد کنید و روی گزینه «پرداخت» کلیک کنید تا درگاه پرداخت برایتان باز شود، سپس با واردکردن اطلاعات کارتتان می‌توانید قبض سازمان تأمین اجتماعی خود را پرداخت کنید.

 

طرح ترافیک:

در این بخش شما هم می‌توانید مجوز طرح ترافیک‌هایی که خریده‌اید را استعلام بگیرید و هم می‌توانید طرح ترافیک خریداری کنید. برای استعلام مجوز طرح ترافیک‌هایی که خریده‌اید، باید روی گزینه «استعلام خریدهای امروز» که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید تا طرح ترافیک‌های خریده شده به شما نمایش داده شود. همچنین برای خرید طرح ترافیک باید ابتدا شماره پلاک و سپس ساعت طرحی که می‌خواهید را انتخاب کنید و روی گزینه «پرداخت» کلیک کنید و در آخر با واردکردن شماره کارت و رمز دوم کارتتان خرید طرح ترافیک شما با موفقیت انجام خواهد شد.

 

جریمه خودرو:

برای پرداخت قبوض جریمه خودرو خود می‌توانید به دو صورت اقدام کنید یعنی هم می‌توانید از بارکد قبض جریمهٔ خودرو خود اسکن بگیرید و هم می‌توانید «شناسه قبض» و «شناسه پرداخت» قبضتان را وارد کنید و با کلیک روی گزینه «پرداخت» و واردکردن شماره کارت و رمز دوم کارتتان، می‌توانید جریمه خودرو خود را پرداخت کنید.

** جهت لغو مجوز طرح ترافیک می‌توانید به آدرس Tca.tehran.ir مراجعه کنید. نام کاربری به‌صورت پیش‌فرض، شماره موبایل شما است و در صورت لزوم، جهت دستیابی به رمز عبور می‌توانید از لینک فراموشی رمز عبور استفاده کنید.

اپلیکیشن ۷۲۴ همچنین دارای یک منوی کشویی نیز است که با کلیک روی سه خط تیره‌ای که در قسمت بالا و سمت راست برنامه قرار دارد، می‌توانید به «حساب کاربری»، «امتیازهای ۷۲۴ من»، «گزارش تراکنش‌ها»، «تازه‌ها»، «به اشتراک‌گذاری» و «درباره ۷۲۴» دسترسی داشته باشید.

حساب کاربری: در این قسمت می‌توانید حساب کاربری خود را به‌روز کنید که برای این کار باید اطلاعات خواسته شده را پر کنید. این اطلاعات شامل «نام»، «نام خانوادگی»، «استان»، «شهر»، «تاریخ تولد» و «پست الکترونیک» است.

امتیازهای ۷۲۴ من: این قسمت درواقع همان خدمت کیف پول است.

گزارش تراکنش‌ها: در این بخش تراکنش‌های انجام شده در هر خدمت به شما نمایش داده می‌شود.

تازه‌ها: در این قسمت می‌توانید آخرین پیام‌هایی که از طرف این اپلیکیشن برای اطلاع‌رسانی برای شما ارسال شده است را ببینید، متن خبر را کپی کنید و یا آن را به اشتراک بگذارید.

به اشتراک‌گذاری: از طریق این قسمت می‌توانید برنامه ۷۲۴ را برای دوستانتان ارسال کنید که برای این کار باید روی گزینه «ارسال اپلیکیشن» کلیک کنید.

درباره ۷۲۴: در این بخش صفحه‌های اپلیکیشن ۷۲۴ در اینستاگرام و تلگرام و لینک شرکت پرداخت الکترونیک سامان قرار دارد.

 

پشتیبانی اپلیکیشن ۷۲۴

درصورتی‌که در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن ۷۲۴ با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید با شماره ۸۴۰۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید و یا از طریق آدرس ایمیل info@sep.ir با پشتیبانی اپلیکیشن ۷۲۴ در ارتباط باشید.

اپلیکیشن پرداخت ماناپی

ماناپی، اپلیکیشن شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد (فناپ) است. این اپلیکیشن قابل نصب روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS است. برای دانلود اپلیکیشن ماناپی می‌توانید از طریق کافه بازار، گوگل‌پلی، اپ‌استور، سیب اپ و سایت اپلیکیشن ماناپی اقدام کنید.

دانلود اپلیکیشن ماناپی برای اپلدانلود اپلیکیشن اندروید ماناپی

ثبت‌نام در اپلیکیشن ماناپی

بعد از دانلود، نصب و ورود به ماناپی، ابتدا باید شماره همراهتان را وارد کنید تا کد فعال‌سازی برایتان پیامک شود. سپس صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید شماره شخصی که شما را به استفاده از ماناپی دعوت کرده است وارد کنید. سپس بعد از واردکردن کد فعال‌سازی که برایتان پیامک شده است، وارد اپلیکیشن می‌شوید.

در ابتدای ورود، این اپلیکیشن به شما ۵۰ امتیاز بابت نصب ماناپی و همینطور ۵۰ امتیاز بابت اولین ورود به این اپلیکیشن، می‌دهد.

منوی اپلیکیشن

در منوی این اپلیکیشن ۷ خدمت به چشم می‌خورد که این ۷ خدمت به شرح زیر است:

  • شارژ مستقیم
  • کد شارژ
  • بسته اینترنت ایرانسل
  • شارژ سریع خودم
  • کارت به کارت
  • قبض
  • جایزه بگیر

 

شارژ مستقیم:

برای خرید شارژ، اگر برای خودتان می‌خواهید شارژ بخرید روی گزینه «شماره خودم» کلیک کنید و اگر برای فرد دیگری می‌خواهید شارژ خریداری کنید، شماره او را وارد کنید. سپس مبلغ دلخواهتان را انتخاب کنید. برای تکمیل فرایند خرید نیز روی گزینه «کارت اضافه کن» کلیک کنید و کارت بانکیتان را در این اپلیکیشن ذخیره کنید. سپس با روی شماره کارتتان کلیک کنید و در آخر با واردکردن «رمز دوم» و کلیک روی گزینه «پرداخت»، شارژ خریداری می‌شود.

بعدازاینکه خرید شارژ شما با موفقیت انجام شد، می‌توانید با کلیک روی گزینه «نمایش رسید»، برگه تراکنش انجام شده را ببینید.

 

کد شارژ:

با ورود به این قسمت امکان خرید شارژ از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل به صورت کد، میسر است. برای خرید شارژ و دریافت رمز شارژ تنها کافی است نوع اپراتور خود را انتخاب کنید. شماره همراه موردنظرتان را وارد کنید و برای پرداخت از بین کارت‌هایی که در این اپلیکیشن ذخیره کرده‌اید، کارت بانکی مورد نظرتان را انتخاب کنید و در آخر با واردکردن رمز دوم کارتتان، شارژ خریداری می‌شود و «سریال شارژ» و «رمز شارژ» به شما نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید رسید خریدتان را هم با کلیک روی گزینه «نمایش رسید» دریافت کنید.

 

بسته اینترنت ایرانسل:

از طریق این قسمت می‌توانید برای شماره همراه خودتان و یا دیگران بسته اینترنت بخرید. اگر برای خودتان می‌خواهید بسته اینترنت بخرید، روی گزینه «اینترنت برای خودم» کلیک کنید و اگر برای فرد دیگری می‌خواهیم اینترنت بخرید، شماره او را در باکس «اینترنت برای دیگری» وارد کنید، سپس نوع طرح (روزانه، هفتگی، ماهانه) را انتخاب کنید سپس بسته اینترنت مورد نظرتان را نیز انتخاب کنید و در آخر برای تکمیل فرایند خرید، اگر تاکنون کارتی را در این اپلیکیشن ذخیره نکرده‌اید، روی گزینه «شماره کارت جدید را وارد کنید» کلیک کنید و اگر از قبل کارتی را ذخیره کرده‌اید، روی کارتتان کلیک کنید سپس رمز دوم کارتتان را وارد کنید تا بسته اینترنت خریداری شود.

 

شارژ سریع خودم:

در این بخش شما می‌توانید تنها با واردکردن رمز دوم کارتتان، خیلی سریع شارژ بخرید. در این صورت دیگر نیازی به واردکردن اطلاعات اضافی نیست.

 

کارت به کارت:

با استفاده از این بخش می‌توانید از مبدأ کارت بانک پاسارگاد، بانک انصار و بانک حکمت ایرانیان به کلیه کارت‌های عضو شتاب کارت به کارت کنید. برای این کار کافیست «شماره کارت مبدأ»، «شماره کارت مقصد» و «مبلغ موردنظر» را وارد کنید و روی گزینه «انتقال» کلیک کنید.

 

پرداخت قبض:

از طریق این بخش می‌توانید قبوض آب، گاز، برق، تلفن و موبایل خود را از ۲ روش «واردکردن شناسه» و یا از طریق «اسکن بارکد قبض» پرداخت کنید.

 

جایره بگیر:

در «ماشین جایزه» بر اساس امتیازی که در این اپلیکیشن کسب کرده‌اید، از ماشین جایزه استفاده کنید و شانس خودتان را برای برنده شدن جوایز مختلف امتحان کنید و لیست جوایز برنده شده رو در قسمت «جوایز من» ببینید.

** برای استفاده از ماشین جایزه، باید ابتدا اکانت خود را فعال کنید.

در قسمت «ماناکد» نیز با واردکردن «ماناکد» که در کمپین‌های مختلف اعلام می‌شوند، می‌توانید از ماناپی هدیه بگیرید.

در بخش «چطور امتیاز بگیرم» نیز امتیازهایی که می‌توانید در هر بخش از این اپلیکیشن دریافت کنید، آمده است.

 

اپلیکیشن ماناپی همچنین دارای یک منوی فرعی نیز است که در قسمت بالای صفحه، سمت چپ این اپلیکیشن قرار دارد. در این منو ۴ خدمت «پروفایل من»، «ارسال دعوتنامه»، «گزارش تراکنش‌ها» و «درباره ما» قرار دارد.

پروفایل من: در این قسمت می‌توانید اطلاعات شخصیتان را که شامل «نام»، «نام خانوادگی»، «پست الکترونیکی»، «کد ملی»، «سال تولد»، «استان»، «شهر» و «آدرس» است را برای دریافت امتیاز بیشتر، تکمیل کنید.

** برای تحویل جوایز، باید اطلاعات شما در اپلیکیشن ذخیره باشد.

ارسال دعوتنامه: از طریق این بخش می‌توانید این اپلیکیشن را به دیگران نیز معرفی کنید و دوستانتان را به استفاده از این اپلیکیشن دعوت کنید.

گزارش تراکنش‌ها: در این قسمت آخرین تراکنش‌هایی که از طریق این اپلیکیشن انجام داده‌اید، نمایش داده می‌شود.

درباره ما: در این قسمت اطلاعات کلی از ماناپی و شماره تماس، آدرس سایت و صفحه‌های این اپلیکیشن در شبکه‌های اجتماعی قرار دارد.

 

پشتیبانی اپلیکیشن ماناپی

درصورتی‌که در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن ماناپی با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید با شماره ۲۳۵۰۵-۰۲۱ تماس بگیرید و یا از طریق آدرس ایمیل customercare@manapay.com با پشتیبانی اپلیکیشن ماناپی در ارتباط باشید.

اپلیکیشن 780

اپلیکیشن پرداخت هفت هشتاد 780

سامانه کد دستوری #۷۸۰* تحت پوشش هلدینگ تهران اینترنت و با همکاری شرکت پرداخت نوین آرین، اپلیکیشن هف‌هشتاد را ارائه کرده‌اند. اپلیکیشن هف‌هشتاد قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است و برای دانلود آن کافی است گوشی همراه شما به اینترنت وصل باشد و از طریق کافه بازار و سایت ۷۸۰ آن را دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن 780اپلیکیشن 780 برای اندروید

دانلود نسخه IOS             دانلود نسخه اندروید

ثبت نام در اپلیکیشن 780

بعد از نصب و دانلود اپلیکیشن و بازکردن برنامه ابتدا شماره همراه خود را وارد کنید تا کدفعالسازی برایتان ارسال شود. بعد از واردکردن کدفعالسازی، برنامه به‌صورت خودکار فعال می‌شود و وارد صفحه اول اپلیکیشن می‌شوید.

منوی اصلی اپلیکیشن

در منوی اپلیکیشن هف‌هشتاد، ۸ خدمت وجود دارد که ابتدا باید گزینه موردنظر را انتخاب و یا به سمت بالا بچرخانید و پس از تغییر رنگ گزینه موردنظر، روی آن کلیک کنید تا وارد صفحه موردنظر شوید. در ادامه این ۸ خدمت آمده است:

شارژ سیم‌کارت اعتباری

انتقال وجه کارت به کارت

استعلام

شارژ خودکار

خیریه

پرداخت قبض

خرید بسته اینترنت

تنظیم خدمات موردعلاقه

 

۱. شارژ سیم‌کارت اعتباری:

برای خرید شارژ سیم‌کارتتان بعد از واردکردن شماره همراه، نوع شارژ و مبلغ موردنظرتان تنها چیزی که برای پرداخت به آن نیاز دارید، «شماره کارت» و «رمز دوم» کارتتان است.

۲. انتقال کارت به کارت:

انتقال وجه در این اپلیکیشن از مبدأ بانک‌های اقتصاد نوین، ملی، انصار ، قوامین، شهر، ایران زمین و پست بانک ایران امکان‌پذیر است. برای این کار کافی است «شماره کارت مبدأ»، «شماره کارت مقصد» و «مبلغ» موردنظرتان را وارد کنید و روی گزینه «ادامه» کلیک کنید.

۳. استعلام:

در این قسمت شما می‌توانید هم مانده بسته اینترنت و هم مانده اعتبار سیم‌کارتتان را استعلام بگیرید. (برای استعلام می‌بایست شماره موبایل فعال شده در نرم‌افزار با شماره سیم‌کارت گوشی شما یکسان باشد.)

۴. شارژ خودکار:

با فعال‌سازی این سرویس می‌توانید شارژ را برای خود و یا هر شماره درخواستی فعال کنید در این صورت با رسیدن شارژ به مبلغ تعیین شده، درخواست شارژ مجدد به میزانی که در این بخش به دلخواه تعیین می‌کنید برای شما ارسال می‌شود و تنها در یک مرحله شارژ می‌شوید. (سرویس شارژ خودکار در حال حاضر برای مشترکین ایرانسل در دسترس است.)

برای فعال‌سازی این سرویس تنها کافی است شماره موبایل، نوع شارژ و مبلغی که می‌خواهید هر بار به‌صورت خودکار برایتان شارژ شود را وارد کنید

۵. خیریه:

در این بخش می‌توانید برای مؤسسات خیریه‌ای که در این اپلیکیشن آمده‌اند، مبلغ موردنظرتان را برای کمک واریز کنید. برای این کار تنها به «شماره کارت» و «رمز دوم» کارتتان احتیاج دارید.

اسم تعدادی از مؤسسات خیریه‌ای که در این اپلیکیشن آمده‌اند:

کودکان بهشت امام رضا

محسنین

انجمن اتیسم ایران

شیرخوارگاه آمنه

و…

۶. پرداخت قبض:

در این صفحه ۵ نوع قبض (قبض موبایل، قبوض خدماتی، جریمه، ADSL، WIEMAX) وجود دارد که برای پرداخت هرکدام باید روی آیکون آن کلیک کنید و پرداختتان را با دادن اطلاعاتی که در هر بخش متفاوت است، انجام دهید.

* با لمس آیکون «بارکدخوان» می‌توانید کلیه قبوضی که بارکد دارند را پرداخت کنید.

۷. خرید بسته اینترنت:

در این بخش می‌توانید برای سیم‌کارتتان بسته اینترنت بخرید. برای این کار بعد از واردکردن شماره موبایل و انتخاب دوره و بسته اینترنت برای تکمیل خرید بسته اینترنت باید شماره کارت و رمز دوم کارتتان را وارد کنید.

۸. تنظیم خدمات موردعلاقه:

در این قسمت می‌توانید خدمات موردعلاقه خودتان را به خدمات صفحه اول اضافه کنید.

در پایین صفحهٔ اصلی این اپلیکیشن ۳ گزینه «قرعه‌کشی»، «امتیاز» و «تعداد شانس جایزه ۵۰۰ میلیونی شما» نیز وجود دارد.

این برنامه همچنین منوی کشویی دارد که از سمت راست باز می‌شود و در آن گزینه‌های «صندوق پیام»، «گزارش تراکنش»، «مدیریت کارت»، «مدیریت پروفایل»، «رمز دوم»، «انتقاد و پیشنهاد»، «به‌روزرسانی» و «ارتباط با ما» وجود دارد.

صندوق پیام: در این قسمت پیام‌هایی که ۷۸۰ برایتان می‌فرستد را می‌توانید ببینید.

گزارش تراکنش: در این قسمت تراکنش‌هایی که با استفاده از این اپلیکیشن انجام داده‌اید را می‌توانید ببینید.

مدیریت کارت: در این بخش کارت‌هایی که در این برنامه ذخیره کرده‌اید و با آن‌ها تراکنش انجام داده‌اید نمایش داده می‌شود که می‌توانید آن‌ها را حذف کنید و یا کارت جدیدی را به کارت‌های قبل بیفزایید.

انتقاد و پیشنهاد: در این بخش می‌توانید هر انتقاد و پیشنهادی که درباره‌ی این برنامه دارید را بفرستید.

به‌روزرسانی: در این بخش آخرین نسخه این اپلیکیشن را می‌توانید نصب کنید.

ارتباط با ما: در این قسمت می‌توانید شماره پشتیبانی و سایت ۷۸۰ را ببینید.

 

پشتیبانی اپلیکیشن هف‌هشتاد

درصورتی‌که در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن هف‌هشتاد با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید با شماره ۴۷۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید و یا می‌توانید از طریق سایت هف‌هشتاد و ارسال ایمیل با پشتیبانی این اپلیکیشن در ارتباط باشید.

اپلیکیشن 780

اپلیکیشن پرداخت همراه کارت

همراه کارت، اپلیکیشن پرداخت الکترونیکی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا است که توسعه فنی و تجاری آن توسط شرکت پیدا انجام شده است. این اپلیکیشن قابل‌استفاده روی سیستم‌عامل‌های Android و iOS است. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از طریق کافه بازار، گوگل‌پلی و همچنین از طریق سایت همراه کارت اقدام کنید.

اپلیکیشن همراه کارت برای ای او اسائلیکیشن همراه کارت برای اندروید

دانلود نسخه IOS          دانلود نسخه اندروید

ثبت‌نام در اپلیکیشن همراه کارت

بعد از دانلود همراه کارت، نصب آن و ورود به اپلیکیشن ابتدا باید شماره همراه خود را وارد کنید تا کد تأیید برایتان ارسال شود. بعد از واردکردن کد تأیید، روی گزینه «تأیید کد ارسالی» کلیک کنید سپس اطلاعات خود را که شامل نام خود و نام خانوادگی است ثبت کنید تا حساب کاربری شما کامل شود. در ادامه از شما می‌خواهد تا برای ورود به همراه کارت، رمز عبور انتخاب کنید. در نهایت بعد از انتخاب رمز عبور، وارد صفحه‌ی اول همراه کارت می‌شوید.

 

منوی اپلیکیشن

صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن همراه کارت دارای ۸ خدمت است که این خدمات به شرح زیر هستند:

دریافت پول

ارسال پول

موجودی و ۱۰ تراکنش

قبض و جریمه

خرید شارژ

خرید بسته اینترنت

خدمات بیمه

نیکوکاری

دریافت پول:

با استفاده از این گزینه، در هر زمان و برای هر شخصی می‌توانید از هر طریقی درخواست پول ارسال کنید. امکان دریافت پول از دیگران تا سقف ۵ میلیون تومان است.

 

ارسال پول:

ارسال پول به دیگران از مبدأ کارت‌های ۲۲ بانک (آینده، ملی، ملت، کشاورزی، انصار، سرمایه، شهر، ایران زمین، پاسارگاد، دی، سامان، حکمت، پارسیان، تجارت، اقتصاد نوین، مهر اقتصاد، صنعت و معدن، سپه، قوامین، گردشگری، موسسه اعتباری ملل (عسکریه) و خاورمیانه) به کارت تمامی بانک‌های عضو شتاب امکان‌پذیر است.

گزینه «ارسال پول» شامل دو بخش انتقال وجه کارت به کارت و انتقال وجه کارت به شبا است. برای انتقال وجه کارت به کارت تنها کافی است «شماره کارت مقصد» و «مبلغ موردنظر» را وارد کنید و در نهایت «رمز دوم» و «CVV2» کارتتان را وارد کنید تا انتقال وجه کارت به کارت انجام شود.

در بخش «کارت به شبا» نیز باید «شبای مقصد» و «مبلغ موردنظر» را وارد و در نهایت «رمز دوم» و «CVV2» کارتتان را وارد کنید تا انتقال وجه کارت به شبا انجام شود. توجه داشته باشید که زمان واریز وجه به این روش، ساعت ۱۷ روز کاری بعد است.

 

موجودی و ۱۰ تراکنش:

پس از ذخیره کارت بانکی خود و انتخاب آن از منوی بالای صفحه، تنها با واردکردن رمز دوم کارت می‌توانید موجودی کارتتان را مشاهده کنید.

قبض و جریمه:

با استفاده از این بخش می‌توانید هم قبض و جریمه‌هایتان را پرداخت کنید و هم قبض تلفن همراهتان را. برای پرداخت قبض با استفاده از این بخش می‌توانید هم «شناسه قبض» و «شناسه پرداخت» قبضتان را وارد کنید و هم می‌توانید با استفاده از بارکدخوان و اسکن بارکد قبض، تمامی قبوض خدماتی و البته قبض تلفن همراه خود را پرداخت کنید.

 

خرید شارژ:

برای خرید شارژ از طریق همراه کارت، ابتدا باید «شماره همراه موردنظر» و سپس «مبلغ شارژ» را وارد کنید و روی گزینه «ادامه» کلیک کنید. سپس تأیید پرداخت به شما نمایش داده می‌شود که در صورت درست بودن مبلغ و شماره همراه، گزینه «ادامه» را انتخاب کنید. در آخر با واردکردن رمز دوم کارت بانکی و CVV2 که قرار است از طریق آن پرداخت را انجام دهید، شارژ خریداری می‌شود.

 

خرید بسته اینترنت:

با استفاده از این سرویس و تنها با داشتن رمز دوم کارت‌بانکی‌تان می‌توانید انواع بسته‌های اینترنت ایرانسل، شاتل موبایل، همراه اول و رایتل را خریداری کنید. برای این کار ابتدا باید «شماره همراه» را وارد کنید. سپس باید نوع سیم‌کارت، نوع بسته موردنظر و بسته موردنظر خود را انتخاب کنید و روی گزینه «ادامه» کلیک کنید. سپس با واردکردن رمز دوم کارت و شماره CVV2، بسته اینترنت خریداری می‌شود.

 

خدمات بیمه:

با استفاده از این بخش می‌توانید اقساط بیمه عمر خود را پرداخت کنید. در حال حاضر نیز تنها یک مورد بیمه در این بخش وجود دارد. برای پرداخت اقساط بیمه عمر باید «شناسه پرداخت قسط» و «مبلغ قسط» را وارد کنید و در نهایت با واردکردن رمز دوم و CVV2 پرداختتان انجام می‌شود.

 

نیکوکاری:

از طریق این بخش می‌توانید به سازمان‌های حمایتی، خیریه‌ها و مؤسسات نیکوکاری کمک کنید. برای این کار کافی است روی یکی از خیریه‌های نمایش داده شده کلیک کنید و با واردکردن مبلغ موردنظر و رمز دوم کارتتان، پرداخت را انجام دهید.

در قسمت پایین صفحه اول اپلیکیشن، سه گزینه «مخاطبین»، «اسکن» و «تنظیمات» قرار دارد.

مخاطبین:

با ورود به این بخش، لیست دوستان همراه کارتی خود را مشاهده می‌کنید و با لمس هر کدام از مخاطبین، می‌توانید سوابق تراکنش‌های مالی خود با فرد موردنظر را ببینید. همچنین در صفحه هر کاربر، می‌توانید تراکنش‌های مالی مرتبط به آن شخص را انجام دهید.

 

اسکن:

با استفاده از گزینه اسکن، می‌توانید بارکدهای دو بعدی (QR-Code) قبض‌ها و کارت‌های بانکی را با اهداف زیر در همراه کارت اسکن کنید.

اسکن کارت بانکی:

با ورود به بخش اسکن و قرار دادن کارت بانکی در برابر دوربین، اطلاعات کارت خوانده می‌شود. سپس با توجه به کاربرد مدنظرتان، امکان انتخاب یکی از دو گزینه «ثبت کارت» و «ارسال پول» را خواهید داشت.

اسکن بارکد قبض:

بارکد قبض خدماتی یا جریمه را در کادر اسکن قرار دهید تا بدون نیاز به واردکردن اطلاعات قبض، به بخش پرداخت قبض هدایت شوید.

اسکن بارکدهای دوبعدی (QR Code):

برای پرداخت هزینه‌های مختلف در مراکز طرف قرارداد با همراه کارت (فروشگاه‌ها، پارکینگ‌ها و …)، کافیست بارکد دو بعدی را اسکن کنید.

 

تنظیمات:

در این بخش، گزینه های «نسخه همراه کارت شما»، «ویرایش پروفایل»، «تنظیمات کارت‌ها و پرداخت‌ها»، «تنظیمات اپلیکیشن»، «دعوت دوستان» «پیشنهاد و انتقاد»، «درباره ما» و «خروج از حساب کاربری» قرار دارد.

 

همچنین در دو طرف قسمت بالای اپلیکیشن همراه کارت، دو گزینه «جشنواره» و «تراکنش‌ها» قرار دارد که با کلیک روی گزینه جشنواره می‌توانید از آخرین جشنواره‌های همراه کارت با خبر شوید و در قسمت تراکنش‌ها می‌توانید سوابق تراکنش خود را مشاهده کنید.

 

پشتیبانی اپلیکیشن همراه کارت

درصورتی‌که در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن همراه کارت با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید با شماره ۲۷۶۶۳۳۲۰-۰۲۱ تماس بگیرید و یا از طریق آدرس ایمیل info@hamrahcard.ir با پشتیبانی اپلیکیشن همراه کارت در ارتباط باشید.

 

اخبار مرتبط
شرکت وب میزبان گیل با برند آقای پرداخت آمادگی دارد تا به کسب و کارها همزمان با دریافت اینماد ، درگاه پرداخت ارائه کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها