پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

تعویق آزمون استخدامی بانک تجارت سال ۱۴۰۰

24 خرداد 1401
تعویق آزمون استخدامی بانک تجارت سال ۱۴۰۰

به گزارش بانک اول به نقل از به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، متن کامل اطلاعیه لغو آزمون استخدامی بانک تجارت در سال ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ، با توجه به تشدید ابتلای هموطنان به این ویروس در روزهای اخیر و قرارگیری اکثر استان ها و شهرستان های کشور در وضعیت قرمز و نارنجی و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای ارتقاء سلامت داوطلبان، آزمون ورودی متقاضیان استخدام در این بانک که بر اساس برنامه باید روز جمعه هفته جاری(۲۰ فروردین ماه) برگزار می شد لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

در این گزارش آمده است: تاریخ جدید برگزاری این آزمون در روز شنبه هجدهم اردیبهشت ماه سالجاری از طریق پایگاه اطلاع رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی بانک تجارت خواهد رسید.

هم‌زمانی این آزمون با تاریخ جدید آزمون وکالت (۲۰ فروردین) یکی از مسائلی بود که از سوی برخی داوطلبان که متقاضی شرکت در هر دو آزمون بودند مورد اعتراض قرار گرفته بود و رئیس اسکودا در لایو اینستاگرامی روز ۲۲ اسفند خود از قول مساعد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور برای تغییر تاریخ آزمون استخدامی بانک تجارت خبر داده بود.

حال و با تعویق این آزمون استخدامی به دلیل شیوع کرونا، بار دیگر داوطلبان آزمون وکالت با این پرسش روبرو می‌شوند که آیا آزمون وکالت روز جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد یا خیر؟

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها