جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

نحوه فعالیت بانک ها در تعطیلات کرونایی

24 خرداد 1401
 نحوه فعالیت بانک ها در تعطیلات کرونایی

به گزارش بانک اول از شنبه ۲۱ فروردین ماه تعطیلی سراسری در کشور اعمال می شود که بر این اساس مشاغل گروه ۲ تا ۴ ملزم به تعطیل کردن فعالیت خود هستند. 

گفتنی است این تعطیلات اجباری شامل فعالیت بانک‌ها و سازمان بورس اوراق بهادار نمی‌شود و شعب بانک ها و سازمان بورس به روال گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

🔹نحوه فعالیت بانک‌های دولتی ونیمه دولتی

🔸علیرضا قیطاسی، در خصوص نحوه فعالیت بانک ها از ۲۱فروردین ماه ۱۴۰۰طبق بخشنامه  قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا، اعلام کرد: بانک ها در تمام کشور فعال بوده و کارکنان با توجه به وضعیت و شرایط هشدار هر شهر که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای هر شهر اعلام می شود، در محل کار حاضر خواهند شد.

🔹به گفته دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی، طبق این بخشنامه کارکنان بانکها در شهرهای وضعیت «زرد» با ۱۰۰ درصد پرسنل، در شهرهای وضعیت «نارنجی» با دو سوم پرسنل و در شهرهای وضعیت «قرمز» نیز با حضور ۵۰ درصد کارکنان فعالیت خواهند داشت.

 🔸وی در پایان از مردم عزیز کشور درخواست کرد برای حفظ سلامتی خود و کارکنان بانک ها، خدمات بانکی را به صورت غیر حضوری از منزل و محل کار دریافت کنند.

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان بانک هایی که در پایان سه ماه اول امسال مورد بررسی نهایی قرار گرفته اند به همراه اطلاعات تسهیلات کلان غیرجاری به تفکیک هر بانک به روزرسانی و منتشر شد.
بانک اول - در حال حاضر مشتریان بانک‌ها می‌توانند از طریق درگاه‌های اینترنت و موبایل ۲۳ بانک مبتنی بر شماره شبا، روزانه ۱۰ میلیون تومان و در داخل شعب بانک‌ها نیز ۱۵ میلیون تومان جابجا کنند.
بانک اول - معاون نظارت بانک مرکزی اعلام کرد:‌ با توجه به پایان مهلت ارزیابی بانک‌های متخلف در زمینه عدم رعایت نرخ سود علی الحساب سپرده سرمایه گذاری مدت‌دار، شش بانک از نرخ‌های تعیین شده تخطی کرده‌اند که پرونده یکی از آنها در حال ارسال به هیات انتظامی بانک‌ها است.
بانک اول - بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست بدهکاران بانکی حداکثر تا دو هفته آینده به صورت رسمی بر روی تارنمای این بانک منتشر می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها