جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

این محلول ساده و ارزان بهتر از هر مایع لباسشویی کار می‌کند

24 خرداد 1401
 این محلول ساده و ارزان بهتر از هر مایع لباسشویی کار می‌کند

ساده ، ارزان و چند منظوره.
این یک ترفند امتحان شده و درست که به طرز شگفت انگیزی خوب کار می کند ، و چیزی است که تعداد بسیار کمی از مردم آن را می دانند یا در زندگی روزمره اعمال می کنند. علی رغم اینکه خیلی خوب کار می کند! اگر لباس های خود را همراه با این محصول طبیعی می شوید حتما لباس هایی تازه و تمیز را از لباسشویی بیرون خواهید آورد.

سرکه

سرکه
برای مبتدیان: مواد شوینده معمول لباس خود را در ماشین لباسشویی بریزید و یک سرکه خوب به آن اضافه کنید. این کار باعث افزایش کارآیی مواد شوینده می شود. خب ما اینجا میخواهیم به چند فایده عالی سرکه در شستن لباس ها اشاره کنیم که بسیار کاربردی و راهگشا خواهد بود :

 

1. عرق و لکه های دئودورانت
یکی از مشکلات رایج که همه با آن روبه رو هستیم ، مجبور شوید بعد از مدتی لباس ها را بیرون بیاندازید زیرا تغییر رنگ در اطراف بازو ایجاد می شود که نمی توانید با مواد شوینده معمولی تمیز شود و یا از بین برود. خب باید بگوییم که سرکه جواب این مسئله است.

 

2. نرم کننده پارچه
حتماً در قسمت نرم کننده پارچه ماشین لباسشویی خود کمی سرکه سفید بریزید. لباس های شما فوق العاده نرم خواهد شد و برای محیط زیست خطرناک نیست.

 

3. حفظ رنگ
لباس خود را تقریباً با 125 میلی لیتر سرکه قبل از قرار دادن در دستگاه بپوشانید. این کار به کم رنگ شدن رنگ کمک می کند و صابون اضافی را از پارچه پاک می کند.

 

4. لکه های سخت تر
یک سطل را با آب پر کنید و یک فنجان سرکه به آن اضافه کنید. بگذارید هر لباسی با لکه های مداوم حدود یک ساعت خیس بخورد. پس از آن ، آن را در لباسشویی عادی خود قرار دهید.

 

5. کف صابون و باقی مانده های دیگر
به خصوص هنگامی که پودر را به مواد شوینده مایع ترجیح می دهید ، ممکن است پس از شستن ، صابون یا سایر ناخالصی های باقی مانده در لباس خود را تجربه کنید. این می تواند منجر ایجاد مشکلاتی در پوست شما شود. افزودن 125 میلی لیتر سرکه با چرخه لباسشویی منظم به خلاص شدن از شر این مسائل کمک می کند!

محلول

6. خیس خوردن در سرکه
پارچه های دستشویی و حوله ها پس از مدتی اغلب احساس "چربی" می کنند. فقط آنها را در یک کاشی با 60 میلی لیتر سرکه و آب خیس کنید و سپس آنها را در ماشین لباسشویی بیندازید. آنها همه درخشان و تمیز بیرون می آیند!

7. بوی سیگار
آیا در فضای بسته سیگار می کشید؟ یا جایی رفته اید که دیگران در داخل منزل سیگار می کشند؟ سرکه سفید رایحه سیگار را خنثی می کند! و این در مورد پرده ها نیز صدق می کند!

اخبار مرتبط
روابط عمومی بانک مرکزی، پیرو بخشنامه شماره ۲۹۶۲۷۳‌‌‌‌‌‌‌/۹۴ مورخ ۱۵‌‌‌‌‌‌‌/۱۰‌‌‌‌‌‌‌/۱۳۹۴ موضوع ابلاغ اصلاحیه «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‌-ریالی»،‌به استحضار می‌رساند؛ با سپری‌شدن بیش از هشت سال از اجرای دستورالعمل مذکور و تجربیات حاصل از آن و نیز حسب بازخوردهای واصله از مراجع مختلف، به ویژه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و همچنین با توجه به این که در سال جاری مقرر شده، حدود ۸۰۰۰ هزار میلیارد ریال از تأمین مالی فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی کشور با استفاده از ابزار اعتبار اسنادی داخلی ‌‌-ریالی
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود. دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود.
کاظمی با اشاره به آمادگی کامل گمرک جمهوری اسلامی ایران جهت استقرار تدریجی سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی در امور گمرکی در تمامی گمرکات اجرایی، افزود: سازمان‌های همجوار مجوز دهنده در حوزه تجارت خارجی برای ترخیص کالا، بایست ضمن اتصال به سامانه یکپارچه مجوزها وزارت صمت، مجوزها را از طریق این سامانه به سامانه جدید گمرک ارسال کنند.
دیدار با مردم سمنان و شاهرود، حضور در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد استان در دولت سیزدهم، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب، فعالیت معادن و راه‌اندازی کارخانه‌های سهامی، در سفر یکروزه دولت سیزدهم برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
Shahe_shahan_kh
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این روش بسیاز سنتی ست و آنچنان کاربردی نیست.

خانوم mansourehmostafavi98@gmail.com
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

نفت هم خوب لک می‌بره امتحان شدس

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها