جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۲۸ +جدول

24 خرداد 1401
ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۲۸ +جدول

به گزارش بانک اول امروز (شنبه ۲۸ فروردین) ریزش ۲۸۹۴ واحدی شاخص کل بورس در آغاز معاملات امروز این نماد را به ارتفاع یک میلیون و ۲۴۰ هزار واحد رساند و این روند تا پایان روز ادامه داشت و بیش از ۹۵ درصد نمادهای بازار سرمایه ارزش سهام خود را از دست دادند و نقشه بازار تماما قرمزرنگ بود و تنها چند نماد معدود با افزایش قیمت سهام مواجه شدند تا جایی که شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش ۹ هزار و ۶۳۴ واحدی معادل ۰.۷۷ درصد به یک میلیون و ۲۳۳ هزار و ۷۲۳ واحد رسید.

شاخص هم‌وزن ۰.۲۶ درصد کاهش داشت و با ۱۱۲۱ واحد افت به ۴۳۳ هزار و ۳۳۶ واحد رسید. نمادهای فولاد، فملی، شستا و کچاد بیشترین تاثیر را در افت شاخص داشتند و همچنین نمادهای فملی، اپال، سیتا، بوعلی و ساراب از نمادهای پرتراکنش امروز بازار بودند.

بیش از ۸۰ درصد از نمادهای سبد سهام عدالت روند کاهشی داشتند و ارزش سبد سهام عدالت امروز هم کاهش یافت.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۵۸۲ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۸ درصد معادل ۷۰ هزار تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۱۴۹ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۲۸ +جدول

 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۶۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۶۹۰ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۳۸ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۶۴۴ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۲۸ +جدول

 

اخبار مرتبط
مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ که ناشی از قصور هشت شرکت در واریز سود مرحله‌ی دوم سال گذشته بود قرار است خرداد ۱۴۰۳ پرداخت شود.
بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس، احتمالا مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها خرداد خواهد بود، سودی که برای دریافت آن نیاز به مراجعه به هیچ سایتی نیست.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: ارائه ابزارهای لازم به بنگاه‌ها برای تأمین مالی یکی از اقداماتی بود که در سال‌های اخیر از طریق شرکت‌ سهامی عام پروژه‌ها برای مشارکت افراد حقیقی انجام دادیم. تاکنون دو پروژه به این شکل تأمین مالی شده، در پروژه اول ۱۰۰ هزار نفر شرکت کردند و ماه بعد به بهره‌برداری می‌رسد و در پروژه دوم هم ۸۰ هزار نفر مشارکت داشتند و در دست اجراست.
وراثی که موفق نشده‌اند در این مرحله سود سهام عدالت متوفیان را دریافت کنند، اگر تا خردادماه فرایند انتقال سهام و ثبت‌نام یا به‌روزرسانی اطلاعات خود در سامانه سجام را انجام بدهند، سود سهام عدالت خود را در مرحله سوم واریز سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها