پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

سکه در حال تخلیه حباب

24 خرداد 1401
سکه در حال تخلیه حباب

به گزارش بانک اول محمد کشتی‌آرای از افزایش جزیی نرخ طلا و سکه خبر داد و درباره دلیل آن توضیح داد: امروز باوجود ثبات نرخ ارز، نرخ طلا و سکه در معاملات صبح تحت تاثیر رشد ۳۲دلاری اونس جهانی با افزایش رو‌به‌رو شد اما در میانه روز این روند تغییر کرد و قیمت‌ها در مسیر کاهشی قرار گرفت.

این فعال بازار طلا اضافه کرد: باتوجه به نبود تقاضا و ثبات نرخ ارز، نرخ طلا و سکه چندان تحت تاثیر افزایش اونس جهانی قرار نگرفت؛ ضمن اینکه قیمت‌ها واقعی و سکه در حال تخلیه حباب است

کشتی‌آرای با بیان اینکه بازار طلا تا پایان هفته تعطیل است، گفت: درصورتی که اتفاق سیاسی خاصی نیفتد و نرخ دلار افزایش نیابد، از آنجا که تقاضایی وجود ندارد احتمال ثبات نرخ طلا و سکه تا پایان تعطیلات بالاست.

نایب رئیس دوم اتحادیه طلا درباره وضعیت آینده بازار تصریح کرد: بعد از پایان تعطیلات هم انتظار افزایش حجم معاملات را نداریم و به نظر می‌رسد تا روشن نشدن تکلیف برجام رکود در بازار طلا پابرجا باشد.

قیمت طلا و سکه ۲۸فروردین ماه ۱۴۰۰

وی در پایان با تشریح قیمت‌های امروز ۲۸فروردین ماه بیان کرد: امروز نرخ سکه امامی به ۱۰میلیون و ۶۷۰هزار، سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۴۰۰هزار و حباب سکه به ۴۳۰هزار تومان افزایش یافت.

کشتی‌آرای افزود: قیمت نیم سکه به شش میلیون و ۳۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۹۵۰هزار و سکه یک گرمی به دو میلیون و ۲۵۰هزار تومان رسید؛ همچنین ارزش هر مثقال طلای ۱۷عیار چهار میلیون و ۵۱۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۴۱هزار تومان است.

 

اخبار مرتبط
نوزدهمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.
، بازار امروز شاهد ریزش عمده قیمت ها نسبت به روز گذشته است.
مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اشاره به ارز تخصیصی به حوزه صنایع اظهار کرد: برای صنایع مختلف شامال معاملات نیمایی و معاملات اشخاص در مجموع یک میلیارد و ۳۷۸ میلیون دلار ارز نیمایی و ۴۸۵ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات، تامین شده است.
امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرده است، قیمت سکه امامی اما پایین آمد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها