جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۰

24 خرداد 1401
ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۰

به گزارش بانک اول گروه خودرو سازی ایران خودرو در فروردین ماه پیش فروش ایران خودرو برگزار کرد و نتایج قرعه کشی ایران خودرو 29 فروردین اعلام شد و بر روی سایت ایران خودرو اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو فروردین 1400 قابل مشاهده است. زمان ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۰ به زودی اعلام می شود و احتمال دارد که ایران خودرو اواسط اردیبهشت اقدام به آغاز پیش فروش خود کند

 

شنیده ها حاکی است که محصولات ایران خودرو اردیبهشت 1400 محصولات پیش فروش فروردین باشد و محصولات عرضه شده در این طرح بدین ترتیب است؛ پژو 207 دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربو اتوماتیک. مهلت تحویل محصولات ایران خودرو برای فروردین ماه 12 ماهه بود و اگر طرح اردیبهشت این گروه خودرو سازی فروش فوری نباشد احتمالا برای اردیبهشت 1400 هم مهلت تحویل محصولات 12 ماهه اعلام شود.

 

شرايط عمومی برای ثبت نام ایران خودرو در اردیبهشت همانند ماه های گذشته است و هر کد ملی میتواند یک دستگاه خودرو ثبت نام کند. متقاضی ثبت نام خودرو باید دارای گواهینامه باشد و طی 48 ماه اخیر اقدام به خرید خودرو ، ثبت نام يا تحويل خودرو نکرده باشد.

قیمت رانا پلاس در قرعه کشی ایران خودرو

قیمت رانا پلاس در قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد و پیش پرداخت رانا پلاس در طرح جدید ایران خودرو  90 میلیون و 189 هزارتومان و قیمت رانا پلاس در فروردین 1400 ، 179 میلیون و 516 هزار تومان تعیین شد0

 

مبلغ پیش پرداخت در پیش فروش ایران خودرو 

مبلغ پیش پرداخت محصولات عرضه شده در پیش فروش ایران خودرو مشخص شد و پیش پرداخت پژو 207 دستی سقف شیشه ای 100 میلیون و 242 هزار تومان، رانا پلاس 90 میلیون و 189 هزارتومان، سورن پلاس 94 میلیون و 683 هزارتومان و دنا پلاس توربو اتوماتیک 185 میلیون و 832 هزارتومان تعیین شده است.

 

نوع خودرومبلغ پیش پرداخت علی الحساب(تومان)

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای۱۰۰.۲۴۲.۲۰۰

رانا پلاس۹۰.۱۸۹.۸۰۰

سورن پلاس۹۴.۶۸۳.۹۰۰

دنا پلاس توربو اتوماتیک۱۸۵.۸۳۲.۰۰۰

 

مهلت تحویل محصولات ایران خودرو  

متقاضیان خرید خودرو که در ثبت نام ایران خودرو فروردین 1400 ثبت نام کردند در قرعه کشی ایران خودرو شرکت میکنند. مهلت تحویل خودرو در پیش فروش ایران خودرو 12 ماه اعلام شده است و در مهر 1400 و یا ازدیبهشت 1401 خودرو تحویل مشتری می شود. محصولات عرضه شده در این طرح بدین ترتیب میباشد؛ پژو 207 دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربو اتوماتیک.

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

شرکت ایران‌خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح پیش‌فروش محصولات (حداکثر ۱۲ ماهه) را اجرا کرد. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

امروز (یکشنبه، ۲۹ فروردین) قرعه کشی اولین پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰ با حضور نهاد‌های نظارتی، برگزار شد.

نتایج قرعه‌کشی طرح پیش فروش محصولات ایران‌خودرو که امروز صبح با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد، اعلام شده است.

 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش ایران‌ خودرو

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

 

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح پیش فروش

قرعه‌کشی اولین طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه فروردین 1400 دقایقی پیش آغاز شد.

مراسم قرعه کشی طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو ساعت 10 صبح امروز یکشنبه 29 فروردین ماه آغاز شده است.

مشخصات متقاضیان منتخب این طرح از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

منتخبان به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا به واریز، مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

در این طرح خودروهای پژو 207 دنده ای سقف شیشه ای ، رانا پلاس ، سورن پلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر یکساله عرضه شده است.

اعلام ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح جدید پیش فروش فروردین 1400 (فروش عادی):

خودروکل شرکت کنندگانظرفیترزرو

پژو 207 دستی پانوراما434،5004،0008،000

رانا پلاس101،29014،00028،000

سورن پلاس216،7356،00012،000

دنا پلاس توربو اتوماتیک268،57112،00024،000

مجموع1،021،09636،00072،000

جزئیات پیش فروش ایران خودرو فرودین 1400 

مراسم قرعه کشی ایران خودرو روز گذشته برگزار شد و نتایج قرعه کشی ایران خودرو فروردین 1400 در سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir در دسترس قرار دارد. متقاضیان ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو پس از اتمام مهلت ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو فروردین شرکت کردند.

 

شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح پیش فروش محصولات (حداکثر ۱۲ ماهه) را اجرا کرد. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

با پایان یافتن مهلت ثبت نام در قرعه کشی این مرحله از محصولات ایران خودرو، قرعه کشی فردا با حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.
در این طرح، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک عرضه شده است. موعد تحویل این خودرو‌ها بر اساس نوع محصول، از مهر امسال تا اردیبهشت سال آینده تعیین شده است.

همانند روال قبل، مشتریان نهایی برای انجام ثبت‌نام، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام اولیه، از طریق قرعه‌کشی و با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت نام در این طرح، می‌توانند از فردا به پایگاه فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
گارانتی خودرو در جهان قدمتی بیش از ۱۰۰ سال دارد و برای نخستین بار شرکت فورد در سال ۱۹۰۸ به منظور ادای احترام به حقوق مشتری و نشان دادن کیفیت خودروهای تولیدی، محصول فورد T را ۹ ماه گارانتی کرد. پس از آن به‌تدریج دیگر خودروسازان هم به بحث گارانتی خودرو ورود کردند و امروزه اغلب خودروسازان مطرح جهانی برای محصولات تولیدی خود خدمات پس از فروش گسترده‌ای ارائه می‌دهند.
در حال حاضر قیمت حواله های پژو پارس در بازار آزاد بین ۲۲۰ الی ۲۹۰ میلیون تومان اعلام می‌شود. خودرویی که بسیاری برای تحویل آن به مشکل خورده بودند حالا در بازار آزاد با قیمت های عجیب و غریب حواله‌هایش به فروش می‌رسد.
بک X۳ پرو دارای ظاهری زیبا با جزئیاتی مانند جلوپنجره با گرافیک عمودی، سپر جلو با ورودی هوای عریض، و چراغ‌های جلو و عقب زیبا است. ابعاد آن کوچک با فضای باری معادل ۴۰۰ لیتر است. از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند که با گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد. مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر به طور متوسط ۶.۱ لیتر است. کابین آن ساده و زیبا با داشبوردی با خطوط افقی و نمایشگر ایستاده است.
ایران‌خودرو شرایط فروش جدید پژو‌پارس در ۱۴۰۳ را اعلام کرد. همچنین شرایط فروش جدید آریزو ۶ نیز اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
م
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ارديبهشت تموم شد كه قرعه كشى دركار نبود 😐

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها