جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

ویزا کارت بیت کوین نقد می کند

24 خرداد 1401
ویزا کارت بیت کوین نقد می کند

به گزارش بانک اول ،شرکت ویزا وعده داد از ارزهای دیجیتال در حوزه‌های مختلفی استفاده خواهد کرد و امکان خرید از اعتبار ارزهای دیجیتال و نقد کردن رمز ارز با ویزا کارت فراهم خواهد شد. در نقطه مقابل ترکیه قوانین سختگیرانه‌ای در مقابل ارزهای دیجیتال اتخاذ کرده است.

روند قیمتی ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین در روز تعطیلی بازار طلای جهانی کاهش یافت و زیر سطح 57 هزار دلار قرار گرفت. سرمایه بازار بیت کوین به 1.06 تریلیون دلار رسید. بیشترین قیمت این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 58 هزار و 54 دلار و کمترین قیمت آن 56 هزار و 226 دلار گزارش شده است.

بر خلاف بیت کوین، اتریوم همچنان در حال ارتقا رکورد خود است. بیشترین قیمت 24 ساعت گذشته و همه دوران اتریم 2 هزار و 955 دلار ثبت شد و این ارز دیجیتال به مرز 3 هزار دلار نزدیک می‌شود. سرمایه بازار اتریوم در حال حاضر بیش از 333 میلیارد دلار است.

رکورد افزایش قیمت هفت روزه در بازار ارزهای دیجیتال را یک رمزارز به اسم بیکری توکن در اختیار دارد. قیمت بیکری توکن در طول یک هفته گذشته در حدود 560 درصد افزایش یافت. این ارز دیجیتال در24 ساعت گذشته 67 درصد بازدهی مثبت ثبت کرد و سرمایه‌ای در حدود 1.5 میلیارد دلار دارد.

هیچ یک از ارزهای دیجیتال در طول یک هفته گذشته بازدهی منفی بیش از 6 درصد نداشتند و به نظر می‌رسد دامنه نوسانات منفی در این بازار قدری کاهش یافت. کل سرمایه بازار ارزهای دیجیتال در حدود 2 تریلیون و 193 هزار میلیارد دلار است که بیت کوین و اتریوم بیش از نیمی از آن را به خود اختصاص داده‌اند.

خدمات متنوع شرکت ویزا در حوزه ارزهای دیجیتال

از طرفی شرکت ویزا اعلام کرد که در حوزه‌های مختلفی با ارزهای دیجیتال کار خواهد کرد. اول اینکه برای مشترکین خود این امکان را فراهم می‌کند که با استفاده از ارز دیجیتال خود خرید کنند. دوم اینکه مشترکین ویزا می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را نقد کنند. سوم اینکه برای موسسات مالی این امکان را به وجود می‌آورد که به مشتریان خود پیشنهادهایی با ارزهای دیجیتال بدهند. چهارمین مورد این که امکان تسویه حساب‌های مالی با ویزا از طریق ارزهای دیجیتال فراهم می‌شود.

اما درحالی که ویزا زمینه‌های مختلفی را برای کار با ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند، ترکیه بیشتر در مقابل رمزارزها موضع می‌گیرد. ترکیه اعلام کرد با مبادلاتی که از طریق ارزهای دیجیتال انجام می‌شود از طریق قوانین حاکم بر حمایت مالی فعالیت‌های تروریستی و پول‌شویی برخورد می‌کند.

اخبار مرتبط
بازار ارزهای دیجیتال، مورد توجه بسیاری افراد و شرکت ها قرار رفته و امروزه بسیاری از معاملات جهانی با رمز ارز ها صورت می گیرد. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، با اشاره به رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال برای موفقیت در این دوره تاکید کرد.
رمزارزهای دیجیتال همچنان در مسیر نزولی هستند و بیت‌کوین و اتریوم سقوط کردند.
بیت‌کوین در بهترین روز‌های خودش قرار دارد و با احتساب بازدهی ۵۰ درصدی در یک ماه به یک قدمی کانال ۷۰ هزار دلار رسیده است. افزایش قیمت بیت کوین از این جهت در روز‌های اخیر مورد توجه تریدر‌ها و افکار عمومی قرار گرفته که رهبر بازار ارز دیجیتال رسما پا به محدوده جدیدی گذاشته اما از یک ماه قبل به این طرف اتریوم به‌عنوان دومین رمزارز برتر بازار سود ۶۰ درصدی برای سرمایه‌گذارانش به ارمغان آورده و اوضاع دوج‌کوین، شیبااینو و بایننس نیز که جزو ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار می‌گیرند، از خود بیت‌کوین توپ‌تر بود
قیمت بیت کوین از اوایل سال جاری بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته که عمدتاً به دلیل تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین بوده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها