جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۲/۱۲ +جدول

24 خرداد 1401
ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۲/۱۲ +جدول

به گزارش بانک اول بورس اوراق بهادار تهران امروز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه هم با یک روند منفی شروع شد و نهایتا بازار با رنگ قرمز به کار خود پایان داد و شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز همانند روز گذشته با ریزش ۱۳ هزار و ۶۲۶ واحدی روبرو شد و به رقم یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۷۱۲ واحد رسید. در این روز شاخص کل ۱.۱۴ درصد ریزش داشت.

«فولاد»، «فملی» و «شستا» سه نماد تاثیرگذار در افت شاخص کل بودند. همچنین سه نماد «وبملت»، «وتجارت» و «اپال» هم پرتراکنش‌های بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۶۹ هزار و ۹۴۶ تومان رسید که نسبت به دیروز ۱.۷ درصد معادل ۱۳۴ هزار و ۶۹۴ تومان کاهش داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۹۶۷ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۲/۱۲ +جدول

 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۶۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۵۹۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۹۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۵۴۷ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۲/۱۲ +جدول

 

اخبار مرتبط
سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
وراثی که موفق نشده‌اند در این مرحله سود سهام عدالت متوفیان را دریافت کنند، اگر تا خردادماه فرایند انتقال سهام و ثبت‌نام یا به‌روزرسانی اطلاعات خود در سامانه سجام را انجام بدهند، سود سهام عدالت خود را در مرحله سوم واریز سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.
مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ که ناشی از قصور هشت شرکت در واریز سود مرحله‌ی دوم سال گذشته بود قرار است خرداد ۱۴۰۳ پرداخت شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
ح م
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام مسعولان سهام عدالت خودتون خبر دارید از این همه گرانی کمر مردمو غم کردن پیش زنو بچه هاشون شرمنده شدن ...مقام معظم رهبری سهام عدالت آزاد کردند کسی خواست بفروشه وگرنه اگه نیازمون نبود برای چه فروختیم حالا مدتی است هیچ واریزی از فروش سهام خبری نیست روز به روزم گرونی بیداد میکند و پدر مادرا هرروز پیش بچه هاشون بیشتر شرمنده میشند شمارا به امام زمان کاری کنید فروش سهام فروخته شده واریز بشه تا کمکی به پدر مادران فقیر فقرا کمکی بشه دست نيازمندان بگیرید با واریز پول فروش سهامشان بی نهایت متشکرم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها