جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

پیش‌بینی بورس فردا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

24 خرداد 1401
پیش‌بینی بورس فردا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

به گزارش بانک اول ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا _ سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: این روزها مهم‌ترین دلیل ریزش بازار سرمایه از دست رفتن سرمایه اجتماعی است، ترس از دست دادن سرمایه بیشتر ادامه دار شده به طوری که فرد فکر می‌کند اگر با همین قیمت هم نفروشد در آینده باید با قیمت پایین‌تر بفروشد، نه صحبت تحلیلگرها برای او مهم است نه صحبت مسئولان فقط می‌خواهد از این منجلاب نجات پیدا کند.

سرمایه گذاران علاوه بر اینکه از مسئولان روی خوش ندیده‌اند و نه تحلیل تحلیلگرها این مدت به ثمر نشسته است، برای یک عده بورس شد یک خاطره تلخ در زندگی که تا سال‌های آینده هر موقع کلمه بورس را به زبان بیاورید تداعی یک رخ داد مالی همراه با ضرر را در ذهنشان تداعی می‌کنند.

تا به تعادل رسیدن بازار باید کمی بیشتر صبر کرد اگر تا اینجا صبر کرده‌اید و تا این نقطه ضرر را تحمل کرده‌اید این نقاط از بازار خارج نشوید این قیمت‌ها ارزنده‌ترین قیمت‌های بازار هستند. اگر نگاه مسئولان به بازار سرمایه یک نگاه کوتاه مدت نبود وضعیت بهتری را شاهد بودیم.

پیش بینی می‌شود بازار فردا نیز منفی باشد.

اخبار مرتبط
شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۵۱ واحد رشد، از مرز ۲۶ هزار واحد عبور کرد و به ۲۶ هزار و هفت واحد رسید.
یک کارشناس اقتصادی درباره موضوعات مختلف اعم از انس طلا، رمزارز، بورس ایران معتقد است سال آینده باید بهترین پرتفو را از میان این گزینه ها انتخاب کرد.
به این ترتیب به نظر می‌رسد اگرچه بازار سهام طی روزهای آینده ممکن است فراز و فرودهایی را تجربه کند اما دست کم تا پیش از آغاز فصل مجامع، عرصه چرخش سرمایه باشد.
سازمان خصوصی سازی در 2 اطلاعیه جداگانه قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها