جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

طلا وارد کانال 800 هزار تومان شد/ کاهش شدید قیمت سکه

24 خرداد 1401
طلا وارد کانال 800 هزار تومان شد/ کاهش شدید قیمت سکه

به گزارش بانک اول ریزش قیمت دلار به کانال بیست هزار تومان سبب شد بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نیز با ریزشی عجیب مواجه شود. تنها در یک هفته بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با کاهشی نهصد هزار تومانی مواجه است و بهای معامله سکه از ۱۰ میلیون و صد هزار تومان به ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.

 همین امر سبب شده است بازار سکه و طلا یکپارچه فروشنده شود و اغلب افراد و نوسانگیران با هدف پیشگیری از ضرر بیشتر نسبت به فروش اقدام کنند.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر نیز گفته است: در پی ریزش نرخ ارز، امروز سکه به پایین‌ترین قیمت خود در ۶ ماه اخیر رسید.

به گفته محمد کشتی آرای در حال حاضر قیمت سکه به پایین ترین حد خود در ۶ ماه اخیر رسیده و تقاضایی در بازار وجود ندارد و همه فروشنده شده‌اند. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز با کاهش ۴۰ هزار تومانی به کانال هشتصد هزار تومانی ورود کرد و هر گرم طلا برابر با ۸۹۹ هزار تومان قیمت خورد.

اخبار مرتبط
رکوردشکنی ها پی در پی بهای جهانی طلا، بازار داخلی فلز زرد را هم تحت تاثیر قرار داده به گونه ای که قیمت هر سکه طرح جدید از حدود ۳۴ میلیون تومان در روز ۱۰ اسفند سال گذشته، به حدود ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در روز جاری رسانده است. همچنین بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در روز ۱۰ اسفند به ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان در روز جاری رسیده است.
امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرده است، قیمت طلا اما افزایش یافت
یک اقتصاددان، قیمت دلار در پایان سال ۱۴۰۳ را پیش‌بینی کرد.
رئیس اتحادیه طلا فروشان گفت: مردم از خرید طلای دست دوم جدا خودداری کنند طلایی که فاقد کد استاندارد باشد قابل پیگیری نیست

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها