پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

۱۰ نکته برای آشنایی بیشتر با بانک سپه

24 خرداد 1401
۱۰ نکته برای آشنایی بیشتر با بانک سپه

به گزارش بانک اول «بانک سپه» در سال ۱۳۰۴ با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیون و ۸۸۳ هزار و ۹۵۰ ریال در قالب چند باب مغازه تاسیس شد. این بانک تاکنون کلیه خدمات بانکی را در چارچوب‌ قوانین و مقررات به مشتریان خود ارائه داده است.
 

در ادامه با ارائه مواردی از این بانک برای خوانندگان، سعی در معرفی بیشتر آن داریم.

 

۱. بانک سپه با مدیریت محمدکاظم چقازردی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این مجموعه بیش از هزار و ۷۰۰ شعبه در داخل کشور دارد. همچنین بانک سپه در عرصه بین المللی نیز واحدهای بانکی در کشورهای آلمان، ایتالیا و فرانسه و در نهایت انگلستان ایجاد کرده است.

۲. این مجموعه در حوزه‌های ریالی، ارزی، بازار سرمایه، فرم‌ها و کارمزد خدمات بانکی، کمک‌های خیرخواهانه و … به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

۳. بانک سپه تاکنون طرح‌هایی مانند باران ۲، بهین کارت، قلب سفید سپه، گنجینه امید ایرانیان، رالی کیش سپه و سرافرازان را به اجرا گذاشته است.

۴. این مجموعه بخشی تحت عنوان پایگاه دانش را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. کاربران از طریق این پایگاه به اطلاعاتی شامل تحقیق و پژوهش، قوانین و مقررات بانکی، اعلام نتایج قرعه کشی، منتخب اخبار رسانه‌ها، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا و … دست پیدا می‌کنند.

۵. تاکنون بانک‌ها و موسساتی مانند حکمت، مهر اقتصاد، کوثر، قوامین و انصار در بانک سپه ادغام شده‌اند. این مجموعه به منظور اطلاع رسانی به مشتریان اختصاصی بانک‌های ذکر شده در وبسایت خود، بخشی را به طرح ادغام‌های صورت گرفته و چگونگی خدمات دهی این مجموعه‌ها ارائه داده است.

۶. بانک سپه تا خردادماه سال گذشته ۲۸ میلیون و ۱۰۶ هزار و ۶۹۱ عدد کارت برای مشتریان خود صادر کرده بود. تعداد خودپردازهای این مجموعه در تاریخ ذکر شده ۴ هزار و ۲۱۵ دستگاه و تعداد پایانه شعب آن نیز ۶ هزار و ۲۰ پایانه اعلام شد.

۷. مجموعه‌هایی مانند کارگزاری بانک سپه، سرمایه گذاری سپه و … از شرکت‌های وابسته به بانک سپه محسوب می‌شوند.

۸. موزه‌های مردم شناسی، سکه و نقاشی بانک سپه از آثار این مجموعه به حساب می‌آید. برای علاقمندان امکان بازید حضوری از این آثار فراهم است.

۹. این مجموعه در سال گذشته رتبه برتر بخش خبر، مصاحبه و گزارش نشریات را در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات به دست آورد.

۱۰. بانک سپه در اجرای پروژه بید بلند ۲ خلیج فارس مشارکت داشت. در واقع این بانک عاملیت تامین مالی ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار طرح بید بلند را در قالب کنسرسیوم بانکی از محل منابع صندوق توسعه ملی انجام داد. کنسرسیوم بانکی اتئلاف بین چند موسسه بانکی با هم برای ادغام منابع آن‌ها در جهت رسیدن به هدف یکسان است.

اخبار مرتبط
به هر حال پیش‌بینی دولت بر فروش بیشتر از این میزان استوار است و همین مساله اولین احتمال عدم تحقق را پررنگ می‎سازد. به عبارت دیگر من معتقدم که این مساله خود مشکلی اساسی برای وقوع کسری بودجه تلقی می‌شود.
در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.
رییس پلیس فتا تهران تأکید کرد: افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و ... است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها