پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

صف‌کشی برای فروش دلار مقابل صرافی‌های تهران

24 خرداد 1401
صف‌کشی برای فروش دلار مقابل صرافی‌های تهران

به گزارش بانک اول با ریزش دلار به کانال ۲۰ هزار تومان امروز تعداد زیادی از شهروندان تهرانی برای فروش دلارهای خانگی خود صف کشیدند اما دلار دوباره کانال ۲۱ هزار تومان را پس گرفت.

 تصاویر تهیه شده توسط خبرنگار ما از صرافی‌های غرب تهران و مربوط به آخرین ساعات فعالیت بازار ارز است.

نرخ دلار در روزهای گذشته به صورت ادامه‌دار در حال کاهش بوده و این کاهش نرخ، مردم و واسطه‌ها را به صف‌های فروش دلار کشانده است.

کارشناسان دلیل کاهش نرخ ارز در روزهای اخیر را تأثیر فضای مثبت دور جدید مذاکرات ایران و طرف‌های برجامی در وین برای احیای مجدد توافق هسته‌ای می‌دانند.

اخبار مرتبط
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق اظهار کرد: به‌نظر بنده، در کوتاه‌مدت باید نرخ ارز را به‌شکل‌های مختلف حفظ کرد، یکی از این اقدامات آگاه کردن مردم است، به‌عنوان نمونه، ترسیم چشم‌اندازی مشخص و اطمینان‌بخش از اینکه روند ناامن‌کننده در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی در کشور وجود ندارد، راهگشاست.
نوزدهمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.
، بازار امروز شاهد ریزش عمده قیمت ها نسبت به روز گذشته است.
مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اشاره به ارز تخصیصی به حوزه صنایع اظهار کرد: برای صنایع مختلف شامال معاملات نیمایی و معاملات اشخاص در مجموع یک میلیارد و ۳۷۸ میلیون دلار ارز نیمایی و ۴۸۵ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات، تامین شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها