ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

صف‌کشی برای فروش دلار مقابل صرافی‌های تهران

24 خرداد 1401
صف‌کشی برای فروش دلار مقابل صرافی‌های تهران

به گزارش بانک اول با ریزش دلار به کانال ۲۰ هزار تومان امروز تعداد زیادی از شهروندان تهرانی برای فروش دلارهای خانگی خود صف کشیدند اما دلار دوباره کانال ۲۱ هزار تومان را پس گرفت.

 تصاویر تهیه شده توسط خبرنگار ما از صرافی‌های غرب تهران و مربوط به آخرین ساعات فعالیت بازار ارز است.

نرخ دلار در روزهای گذشته به صورت ادامه‌دار در حال کاهش بوده و این کاهش نرخ، مردم و واسطه‌ها را به صف‌های فروش دلار کشانده است.

کارشناسان دلیل کاهش نرخ ارز در روزهای اخیر را تأثیر فضای مثبت دور جدید مذاکرات ایران و طرف‌های برجامی در وین برای احیای مجدد توافق هسته‌ای می‌دانند.

اخبار مرتبط
با اشاره به این نکته که پیش بینی وضعیت بازار ارز کار سخت و دشواری است، ادامه داد: در هفته‌های گذشته شاهد تغییرات قیمتی بوده‌ایم که عمده این تغییرات ریشه در مسائل سیاسی و خارجی داشت.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته افت ۸۹۶ هزار تومانی داشت و به ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.
بالسینی در ادامه با اعلام تعداد کل قطعه سکه عرضه و معامله شده از سوی این مرکز اظهار کرد: در مجموعه طی ۱۰ جلسه حراج فوق الذکر تعداد ۳۱۰ هزار و ۸۶۸ قطعه سکه عرضه و تعداد ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه سکه ربع، نیم و تمام سکه معامله و خریداری شده است.
عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران درباره پیش بینی قیمت طلا و سکه در روزهای آینده توضیحاتی داد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها