جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

عجیب ترین راه های پول در آوردن

24 خرداد 1401
عجیب ترین راه های پول در آوردن

به گزارش بانک اول برخی از این کار ها شاید چندان هم بد نباشند و حتی افرادی باشند که بخواهند آن را امتحان کنند. اما برخی نیز بسیار غیر واقعی و گاهی ناراحت کننده به نظر می رسد.

 

1. برخی از افراد به دیگران پول می دهند تا با آنها دوست شده، بیرون بروید و حتی با یکدیگر غذا و نوشیدنی صرف کنید. این موضوع چندان خوشایند به نظر نمی رسند اما امروزه تبدیل به یک راه کسب درآمد شده است.

البته این کار همیشه بد نیست. گاهی افراد هنگام مسافرت به فردی دیگر پول می دهند تا با وی همراه شده، مکان های تفریحی و تاریخی را به او نشان داده و درباره آنها توضیح دهد. به صورت میانگین این کار ساعتی 10 دلار درآمد دارد.

2. یکی دیگر از راه های عجیب کسب درآمد انجام بازی های رایانه ای است. برای مثال برخی از شرکت ها برای بازی کردن نسخه های تست بازی های رایانه ای جدیدشان هزینه زیادی پرداخت می کنند.

3. فروش هوا یکی دیگر از راه های عجیب کسب درآمد است. برخی از افراد شروع به فشرده سازی هوای حومه شهر ها کرده و آن را می فروشند. با توجه به اینکه روز به روز به آلودگ هوای شهر های بزرگ افزوده می شود مشتریان زیادی نیز پیدا کرده اند.

4. اگر شما آنقدر خوش شانس باشید که در یکی از شرکت های تولید کننده وسایل خواب مانند تشک به عنوان تست کننده استخدام شوید می توانید با خوابیدن کسب درامد کنید. این افراد وظیفه دارند بر روی محصولات جدید تخت خواب استراحت کرده و نظر خود را اعلام کنند.

5. تست کردن غذا برای شرکت های تولید کننده مواد غذایی یکی دیگر از راه های کسب درآمد است. هرچند این به عنوان یک کار دائم در نظر گرفته نمی شود اما می تواند درآمد اضافه خوبی داشته باشد.

اخبار مرتبط
با آغاز سال جدید، شاید بزرگ‌ترین سوال همه افراد این باشد که با سرمایه‌گذاری دارایی‏‌های خود در چه بازاری می‌توانند بیشترین بازده ممکن را کسب کنند.
کارآفرینان، میلیاردرها و خالقان شرکت‌ها و پروژه‌های موفق تجاری همواره الگویی برای بسیار از سرمایه‌گذاران خرد و مردم بوده‌اند. نقطه نظر این شخصیت‌ها در رابطه با نحوه انجام سرمایه‌گذاری، تجارت دارایی‌ها، استراتژی‌های سرمایه‌گذاری و تصمیم‌گیری در بازار برای بسیاری از افراد جذاب و قابل توجه است.
اگر شما هدف ثروتمندشدن در سر دارید،‌ آگاهی از طرز تفکر ثروتمندان و اینکه چگونه توانسته اند پولدار شوند برای رسیدن به هدفتان به شما کمک می‌کند.
نشریه فوربس طبق روال گذشته، در سال 2024 نیز اقدام به معرفی ثروتمندترین افراد جهان کرده است، امسال رکورد تعداد میلیاردهای جهان شکسته شد و فوربس تعداد میلیاردرهای جهان در سال 2024 را دو هزار 781 نفر اعلام کرده است. میلیاردرها نقش بزرگی در اقتصاد جهانی، سیاست و رشد بشردوستی در میان ملت ها ایفا می کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها