جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

پیش بینی بورس فردا 31 خرداد

24 خرداد 1401
پیش بینی بورس فردا 31 خرداد

به گزارش بانک اول امروز هم بازار سرمایه با رشد قابل توجهی مواجه بود البته این رشد فقط برای شاحص کل بورس قابل مشاهده بود و ارزش معاملات در بازار تغییری نکرد و همچنان بیشتر از ۴۰ درصد بازار، قفل در صف فروش قرار گرفته‌اند.

پیمان حدادی، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه درباره تاثیر به پایان رسیدن انتخابات در بازار سرمایه گفت: با توجه به پایان رسیدن انتخابات، ابهامات زیادی از بازار برداشته شده است  و انتخاب رییسی این نوید را می‌دهد که با اجماع و توافق میان دولت و دیگر قوا و به خصوص مجلس بسیاری از ریسک‌های متوجه بازار و اقتصاد فروکش کند.

حدادی در بخش دیگری افزود: با کاسته شدن از ریسک‌های سیاسی و اجرایی شدن وعده‌های رئیسی درباره بازار سرمایه احتمالا شاهد رشد بازار در کوتاه مدت خواهیم بود.

این کارشناس بازار در بخش دیگری گفت: فعالین بازار سرمایه در حال حاضر در وضعیت انتظار به سر می‌برند که وعده‌های اقتصادی دولت جدید توسط چه تیم اقتصادی و با چه تفکراتی قرار است عملی شود.این فاکتور به این دلیل مهم است که تعیین کننده راه بازار و اقتصاد خواهد بود.

 

وی افزود: دولت جدید باید مشخص کند که اهدافش در جهت کنترل تورم است یا رشد اقتصادی که این موارد اگر سامان بگیرند در بلند مدت اثرات خود را نشان می‌دهند.

حدادی در خصوص پیش‌بینی بازار فردا (۳۱ خرداد) گفت: بازار تا دو الی سه هفته آینده با نوسانات مثبتی همراه است البته باید توجه کنیم که این دو روز فقط رشد شاخص کل را داشتیم و دیگر شاخص‌های بازار روند قانع کننده‌ای را نداشتند.

وی افزود: اگر در دو تا سه روز آینده روند کاهشی قیمت دلار ادامه‌دار باشد بورس با اصلاح و ریزش مواجه می‌شود.

 

اخبار مرتبط
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 29 فروردین ماه 1403، مبلغ 4 هزار میلیارد و 370 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 644 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 25 فروردین ماه 1403، مبلغ 2 هزار میلیارد و 700 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 141 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.
در روزهایی که بازار سرمایه با یک کندل نزولی سنگین (روز شنبه) به همراه خروج بیش از 1700 میلیارد تومانی همراه شده است و با توجه به اتفاقات اخیر شاهد تصمیم گیری مدیرانی بورسی برای دامنه نوسان یک درصدی در بازار سرمایه هستیم عملا باید شاخص و تحلیل تکنیکالی آن را برای مدتی در نظر نگرفت و فراموش کرد.
مروز 55 هزار معامله انجام شد و ارزش کل معاملات بالغ بر 8 همت بود. ارزش معاملات سهام و صندوقها حدود 3 همت بوده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها