پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

آغاز مجدد فروش فیدلیتی از دو هفته آینده

24 خرداد 1401
آغاز مجدد فروش فیدلیتی از دو هفته آینده

به گزارش بانک اول شرکت بهمن موتور اعلام کرد: با توجه به افزایش ظرفیت تولید، در دو هفته آینده شرایط فروش مجدد فیدلیتی اعلام خواهد شد. علاوه بر آن شرکت برای کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود، تقاضای مجوز پیش فروش از وزارت صمت را درخواست کرده که به محض ابلاغ مجوز اعلامی، شرایط پیش فروش ویژه این محصول نیز اعلام می شود.

گفتنی است؛ با توجه به تامین مناسب مجموعه قطعات تولیدی و وجود آن ها در انبارهای این شرکت و مبادی ورودی کشور و توجه خاص شرکت بهمن موتور به تولید با بالاترین کیفیت ممکن، قطعاً روند تولید در ماه های آتی سرعت بیشتری خواهد گرفت تا انتظارات خرید مشتریان از این خودرو با کیفیت برآورده شود.

لازم به ذکر است که طی دو هفته آینده زمان جدید فروش ویژه فیدلیتی از طریق وبسایت و کانال های رسمی ارتباطی گروه بهمن اعلام خواهد شد. شرکت بهمن موتور ضمن تشکر از استقبال گسترده هموطنان در این مرحله از فروش خودرو فیدلیتی، از متقاضیانی که در این مرحله موفق به ثبت نام نشده اند، عذرخواهی می نماید./تسنیم

اخبار مرتبط
نسل چهارم هیوندای توسان فعلی از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده عرضه شد. اکنون این شاسی بلند جمع و جور بالاخره برای مدل سال ۲۰۲۵ فیس لیفت شده است. اگرچه ممکن است در نمای بیرونی بدون تغییر به نظر برسد، اما تغییرات اندکی در جلوپنجره و قسمت پایینی سپر وجود دارد که باعث می‌شود توسان عریض‌تر به نظر برسد.
تورم وسایل نقلیه از ابتدای سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۹۲ درصد بوده است که ادامه‌ این روند برای بازار خودرو در سال ۱۴۰۳ نشان از رشد ۳۹درصدی قیمت‌ها در بازار خودرو دارد.
ساینا دنده‌ای ساده یکی از ارزان‌ترین سواری‌های صفرکیلومتر است و ۳۸۰ میلیون قیمت دارد. کوییک دنده‌ای ۳۸۵ میلیون فروخته می‌شود و قیمت تیبا صندوقدار به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است.
با انتشار گزارش تلفیقی ۶ ماهه شرکت ایران خودرو مشخص شد که جمع کل زیان انباشته صنعت خودروسازی از مرز ۲۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرده است. از این میزان ۱۰۶ هزار میلیارد تومان مربوط به ایران خودرو ۸۹ هزارو ۵۲۷ میلیارد تومان مربوط به گروه سایپا و ۲۰ هزارو ۵۸۷ میلیارد تومان مربوط به پارس خودرو است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها