شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

با ۱۰۰ میلیون صاحب خودرو ملی شوید!

24 خرداد 1401
با ۱۰۰ میلیون صاحب خودرو ملی شوید!

به گزارش بانک اول، هنوز خودروهای پیش‌فروش شده ماه‌های نخست امسال به مشتریان داده نشده و این وضعیت برای خیلی از مشتریان آشناست. با این حال خودروسازان اصرار دارند که می‌توانند برای وعده‌های جدید از مردم پول دریافت کنند.

زیان ۱۴۵ درصدی در دوره رشد قیمت ۱۰۰ درصدی! این کارنامه خودروسازانی است که مدعی هستند ارزان‌فروشی آنها باعث این زیان شده است. اما همچنان این سیاست پیش‌فروش را ادامه و با وجود انبوهی از مشکلات به مشتریان وعده تحویل خودرو می‌دهند.

قرار است امروز، پنجشنبه سایت ایران‌خودرو پیش‌فروش خود را آغاز کند. ۱۰۰ میلیون تومان امروز پرداخت کنید و بعد یک سال بعد خودرو را تحویل بگیرید و در این مدت مبلغ کامل را تسویه کنید. این حرف اصلی ایران‌خودرو است.

 

نام خودرومبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب

سورن پلاس ۱۰۲ میلیون تومان

دنا پلاس توربو شارژ دستی۱۴۲ میلیون تومان

 

این طرح از ساعت ۱۰ امروز آغاز می‌شود و کسانی که شرایط زیر را داشته باشند می‌توانند در این قرعه‌کشی ثبت‌نام کنند. قیمت روز سورن پلاس در بازار ۲۸۷ میلیون و دنا پلاس توربو شارژ دستی بیش از ۳۸۲ میلیون تومان است.

 

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

۳. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

۴. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی کند و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده کند. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد، می‌بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸. انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹. گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل هزار کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد شد.

نکته ۱:برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته ۲:کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام کنند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبتنام درکلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نکته ۳:در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد./تجارت نیوز

اخبار مرتبط
گارانتی خودرو در جهان قدمتی بیش از ۱۰۰ سال دارد و برای نخستین بار شرکت فورد در سال ۱۹۰۸ به منظور ادای احترام به حقوق مشتری و نشان دادن کیفیت خودروهای تولیدی، محصول فورد T را ۹ ماه گارانتی کرد. پس از آن به‌تدریج دیگر خودروسازان هم به بحث گارانتی خودرو ورود کردند و امروزه اغلب خودروسازان مطرح جهانی برای محصولات تولیدی خود خدمات پس از فروش گسترده‌ای ارائه می‌دهند.
در حال حاضر قیمت حواله های پژو پارس در بازار آزاد بین ۲۲۰ الی ۲۹۰ میلیون تومان اعلام می‌شود. خودرویی که بسیاری برای تحویل آن به مشکل خورده بودند حالا در بازار آزاد با قیمت های عجیب و غریب حواله‌هایش به فروش می‌رسد.
بک X۳ پرو دارای ظاهری زیبا با جزئیاتی مانند جلوپنجره با گرافیک عمودی، سپر جلو با ورودی هوای عریض، و چراغ‌های جلو و عقب زیبا است. ابعاد آن کوچک با فضای باری معادل ۴۰۰ لیتر است. از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند که با گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد. مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر به طور متوسط ۶.۱ لیتر است. کابین آن ساده و زیبا با داشبوردی با خطوط افقی و نمایشگر ایستاده است.
ایران‌خودرو شرایط فروش جدید پژو‌پارس در ۱۴۰۳ را اعلام کرد. همچنین شرایط فروش جدید آریزو ۶ نیز اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها