پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

مسترکارت برای معامله ارزهای دیجیتال

24 خرداد 1401
مسترکارت برای معامله ارزهای دیجیتال

به گزارش بانک اول مسترکارت، یک شرکت غول پرداختی از افزایش قابلیت کارت‌های پرداختی خود برای کیف پول‌های دیجیتال و صرافی‌های رمزارز خبر داد. این شرکت قصد دارد تبدیل رمزارز به پول فیات را برای کاربران خود ساده کند.

طبق اعلام رسمی، این شرکت به دنبال شریک می‌گردد تا با کمپانی‌های رمزارز بیشتری همکاری کند. این اقدام مسترکارت به دنبال اعلام رقیب این کمپانی برای گسترش فعالیت‌ در بازار رمزارزها صورت گرفت.

مسترکارت قصد دارد ارزهای دیجیتال را مانند سایر ارزها فیات به لیست پرداختی خود اضافه کند و این اقدام باعث می‌شود تا رمزارزها مقبولیت بیشتری پیدا کنند و به هدف اصلی خود که استفاده از آن‌ها به عنوان ارز پرداخت است نزدیک‌تر شوند. همانطور که می‌دانید رمزارزها در حال حاضر بیشتر به عنوان یک کالای سرمایه‌ای به کار می‌روند.

معاون اجرایی این طرح گفت: امروز بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه رمزارزها زیرساخت‌های اساسی برای تبدیل رمزارزها به ارز فیات را ندارند و ما می‌توانیم این کار را برای آن‌ها انجام دهیم. مسترکارت قصد دارد با جامعه بزرگ ارزهای دیجیتال تعامل کند تا دسترسی همگان به این بازار آسان شود.

مسترکارت به دلیل محبوبیت و اعتبار جهانی که دارد می‌تواند شریک خوبی برای صرافی بایننس که این روزها محبوبیت چندانی ندارد و از طرف بسیاری از کشورها فیلتر شده است باشد.

همچنین این غول پرداختی قصد دارد به عنوان رهبر جهانی رمزارزها فعالیت کند و با توجه به اعتبار و سرمایه در گردش این کمپانی این رویا زیاد بعید نیست.

این اقدام مسترکارت می‌تواند دسترسی به بازار رمزارزها را راحت‌تر و همچنین می‌تواند دست صرافی‌های واسطه را که کارمزد زیادی از مردم می‌گیرند را کوتاه کند.

اخبار مرتبط
بازار ارزهای دیجیتال، مورد توجه بسیاری افراد و شرکت ها قرار رفته و امروزه بسیاری از معاملات جهانی با رمز ارز ها صورت می گیرد. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، با اشاره به رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال برای موفقیت در این دوره تاکید کرد.
رمزارزهای دیجیتال همچنان در مسیر نزولی هستند و بیت‌کوین و اتریوم سقوط کردند.
بیت‌کوین در بهترین روز‌های خودش قرار دارد و با احتساب بازدهی ۵۰ درصدی در یک ماه به یک قدمی کانال ۷۰ هزار دلار رسیده است. افزایش قیمت بیت کوین از این جهت در روز‌های اخیر مورد توجه تریدر‌ها و افکار عمومی قرار گرفته که رهبر بازار ارز دیجیتال رسما پا به محدوده جدیدی گذاشته اما از یک ماه قبل به این طرف اتریوم به‌عنوان دومین رمزارز برتر بازار سود ۶۰ درصدی برای سرمایه‌گذارانش به ارمغان آورده و اوضاع دوج‌کوین، شیبااینو و بایننس نیز که جزو ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار می‌گیرند، از خود بیت‌کوین توپ‌تر بود
قیمت بیت کوین از اوایل سال جاری بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته که عمدتاً به دلیل تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین بوده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها