پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

وقت خرید بیت‌کوین است؟ / کدام ارز بیشترین بازدهی را داشت؟

24 خرداد 1401
وقت خرید بیت‌کوین است؟ / کدام ارز بیشترین بازدهی را داشت؟

به گزارش بانک اول بسیاری از کارشناسان و شرکت‌های سرمایه‌گذاری عقیده دارند بیت‌کوین تا محدوده ۲۰ هزار دلار ریزش می‌کند اما این ارز یک محدوده حمایت مهم بین ۲۸ تا ۳۰ هزار دلار دارد که تقاضا در این ناحیه به شدت زیاد است.

اگرچه محدوده حمایتی بیت‌کوین معتبر است اما زمانی می‌توان ادعا کرد اصلاح بیت‌کوین تمام شده که این ارز محدوده قیمتی میانگین ۵۰ روزه خود را پشت سر بگذارد و بالای این قیمت تثبیت شود.

شاخص مقاومت نسبی (rsi) بعد از بازگشت از منطقه اشباع فروش در منطقه میانه قرار دارد اما دوباره به سمت منطقه اشباع فروش سر خم کرده است.

اندیکاتور مکدی هم در محدوده ۳۰ هزار دلار سیگنال مثبت صادر کرده بود اما به نظر می‌رسد دوباره قرار است سیگنال فروش صادر کند.

شاخص ورود پول اما در منطقه میانی قرار دارد و به سمت منطقه اشباع خرید در حرکت است و این یعنی حجم تقاضا فعلا بیشتر از عرضه است.

 

بازار در حال حاضر روندی نوسانی دارد و بیت‌کوین فعلا در کف کانال رنج خود معامله می‌شود. بیشتر نوسان قیمتی بیت‌کوین در نیمه پایینی کانال رنج خود بوده و ین موضوع سناریو شکسته شدن این کانال رنج به سمت پایین را پررنگ‌تر می‌کند.

بازار از دیروز تا امروز

بیت‌کوین با بیش از ۲ درصد رشد به ۳۱ هزار و ۸۰۰ دلار رسیده است و این موضوع باعث شد تا سایر آلت‌کوین‌ها هم روندی مثبت به خود بگیرند.

اتریوم از محدوده هزار و ۷۰۰ دلار تا نزدیک به ۲ هزار دلار رشد کرده و اگر مقاومت ناحیه ۲ هزار دلار شکسته شود هدف بعدی این ارز ۲ هزار و ۲۰۰ دلار خواهد بود.

ارز دیجیتال AXS در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۵ درصد رشد کرده اما بازدهی هفتگی این ارز هنوز منفی است./تجارت نیوز

اخبار مرتبط
بازار ارزهای دیجیتال، مورد توجه بسیاری افراد و شرکت ها قرار رفته و امروزه بسیاری از معاملات جهانی با رمز ارز ها صورت می گیرد. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، با اشاره به رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال برای موفقیت در این دوره تاکید کرد.
رمزارزهای دیجیتال همچنان در مسیر نزولی هستند و بیت‌کوین و اتریوم سقوط کردند.
بیت‌کوین در بهترین روز‌های خودش قرار دارد و با احتساب بازدهی ۵۰ درصدی در یک ماه به یک قدمی کانال ۷۰ هزار دلار رسیده است. افزایش قیمت بیت کوین از این جهت در روز‌های اخیر مورد توجه تریدر‌ها و افکار عمومی قرار گرفته که رهبر بازار ارز دیجیتال رسما پا به محدوده جدیدی گذاشته اما از یک ماه قبل به این طرف اتریوم به‌عنوان دومین رمزارز برتر بازار سود ۶۰ درصدی برای سرمایه‌گذارانش به ارمغان آورده و اوضاع دوج‌کوین، شیبااینو و بایننس نیز که جزو ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار می‌گیرند، از خود بیت‌کوین توپ‌تر بود
قیمت بیت کوین از اوایل سال جاری بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته که عمدتاً به دلیل تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین بوده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها