جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

کاهش قیمت رمزارزها پس از تکذیب گزارش قبول بیت کوین از سوی آمازون

24 خرداد 1401
کاهش قیمت رمزارزها پس از تکذیب گزارش قبول بیت کوین از سوی آمازون

به گزارش بانک اول به نقل از راشاتودی، سخنگوی شرکت آمریکایی آمازون گفت: علی رغم علاقه ما به فضای سایبر، گمانه زنی های پیرامون برنامه های ویژه ما برای ارزهای رمزپایه درست نیست.

با این حال وی اذعان کرد که این شرکت در حال بررسی قبول ارزهای رمزپایه از مشتریانی که از آمازون خریداری می کنند می باشد.

به دنبال گزارشی از روزنامه لندنی City AM مبنی بر اینکه شرکت آمازون قصد دارد پرداخت بیت کوین را تا پایان سال قبول کند، قیمت این رمز ارز روز دوشنبه 15 درصد افزایش یافت و به بیش از 39 هزار دلار رسید.

 

شایعات همچنین پس از این که این غول تجارت الکترونیکی اخیراً یک آگهی استخدام برای یک متخصص ارزهای دیجیتال و بلاکچین منتشر کرده بود، افزایش یافت. این اقدام به عنوان نشانه ای از برنامه ریزی این شرکت برای کار با ارزهای رمزپایه محسوب می شد.

بیت کوین روز سه شنبه حدود 4 درصد افت داشت و تا ساعت 7:00 به وقت گرینویچ در حدود 37000 دلار معامله شد.

هنوز هم علاقه مندان به ارزهای رمزنگاری شده افزایش اخیر به سمت سکه 40 هزار دلاری را چرخشی به سمت بازار صعودی این ارزها می دانند.

به غیر از آمازون، اخیراً تعداد زیادی از شرکت ها به دنبال ارزهای رمزنگاری شده هستند. هفته گذشته، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا گفت که این خودروساز ممکن است به زودی پس از توقف چنین پرداخت هایی در ماه مه امسال، پذیرش بیت کوین برای خرید خودروهای الکتریکی خود را آغاز کند.

اخبار مرتبط
بازار ارزهای دیجیتال، مورد توجه بسیاری افراد و شرکت ها قرار رفته و امروزه بسیاری از معاملات جهانی با رمز ارز ها صورت می گیرد. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، با اشاره به رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال برای موفقیت در این دوره تاکید کرد.
رمزارزهای دیجیتال همچنان در مسیر نزولی هستند و بیت‌کوین و اتریوم سقوط کردند.
بیت‌کوین در بهترین روز‌های خودش قرار دارد و با احتساب بازدهی ۵۰ درصدی در یک ماه به یک قدمی کانال ۷۰ هزار دلار رسیده است. افزایش قیمت بیت کوین از این جهت در روز‌های اخیر مورد توجه تریدر‌ها و افکار عمومی قرار گرفته که رهبر بازار ارز دیجیتال رسما پا به محدوده جدیدی گذاشته اما از یک ماه قبل به این طرف اتریوم به‌عنوان دومین رمزارز برتر بازار سود ۶۰ درصدی برای سرمایه‌گذارانش به ارمغان آورده و اوضاع دوج‌کوین، شیبااینو و بایننس نیز که جزو ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار می‌گیرند، از خود بیت‌کوین توپ‌تر بود
قیمت بیت کوین از اوایل سال جاری بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته که عمدتاً به دلیل تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین بوده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها