جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

بیت کوین تا کجا رشد می کند؟ منتظر بیت کوین 80 هزار دلاری باشیم؟

24 خرداد 1401
بیت کوین تا کجا رشد می کند؟ منتظر بیت کوین 80 هزار دلاری باشیم؟

به گزارش بانک اول بیت‌کوین حدود سه ماه در یک کانال رنج (کف کانال ۳۰ هزار دلار و سقف کانال ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار) معامله شد و به نظر می‌رسد این ارز حالا سقف کانال رنج خود را پشت سر گذاشته است. اما کارشناسان عقیده دارند برای خرید بهتر است صبر کنید تا قیمت این ارز بالای این محدوده مقاومت تثبیت شود.

امیرحسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی در رابطه با شروع روند صعودی گفت: هنوز باید صبر کنیم تا بیت‌کوین تایید روند صعودی خود را بدهد و بعد می‌توانیم روی پولبک خرید کنیم.

این کارشناس در رابطه با سیگنال‌های صعودی بازار گفت: شکسته شدن مقاومت استاتیک ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار یک سیگنال مثبت تلقی می‌شود و از طرفی دامیننس بیت‌کوین هم به بالای ۴۸ درصد رسیده است اما این اعداد باید تثبیت شوند.

نا‌م‌آور در رابطه با اینکه بیت‌کوین تا کجا رشد می‌کند گفت: به نظر می‌رسد هدف بعدی بیت‌کوین محدوده ۴۷ هزار دلار است و بعد از رسیدن این ارز به آن محدوده می‌توان از روی چارت و الگوهایی که تشکیل داده است اهداف بعدی را مشخص کرد. فعلا سناریو نزولی کمرنگ شده و بازار پایدار و منتظر تایید روند صعودی است.

همچنین سامان کریمی‌شاد، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو زنده اینستاگرامی در رابطه با آینده بازار ارزهای دیجیتال گفت: اگر محدوده مقاومت ۴۰ هزار دلار به بالا شکسته شود احتمال رشد بیت‌کوین تا محدوده ۸۰ هزار دلار تا پایان سال وجود دارد.

بازار از دیروز تا امروز

بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد رشد کرده و این رشد به دلیل شکسته شدن مقاومت استاتیک بیت‌کوین است

اکثر آلت‌کوین‌ها روندی صعودی دارند و در ۲۴ ساعت گذشته به طور میانگین حدود ۵ درصد رشد کردند.

ارز دیجیتال Neo در ۲۴ ساعت گذشته با ۴۰ درصد رشد بیشترین بازدهی را در میان ارزهای دیجیتال داشته است.

شاخص مقاومت نسبی دوباره به سمت محدوده اشباع خرید در حال حرکت است و mfi هم افزایش حجم ورود پول را نشان می‌دهد.مارکت‌کپ بازار دوباره اوج گرفته و به عدد ۱/۶ تریلیون دلار رسیده است که حدود ۳۰۰ میلیارد دلار از زمانی که بیت‌کوین در محدوده ۳۰ هزار دلار معامله می‌شد بیشتر است.

تجارت نیوز

اخبار مرتبط
بازار ارزهای دیجیتال، مورد توجه بسیاری افراد و شرکت ها قرار رفته و امروزه بسیاری از معاملات جهانی با رمز ارز ها صورت می گیرد. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، با اشاره به رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال برای موفقیت در این دوره تاکید کرد.
رمزارزهای دیجیتال همچنان در مسیر نزولی هستند و بیت‌کوین و اتریوم سقوط کردند.
بیت‌کوین در بهترین روز‌های خودش قرار دارد و با احتساب بازدهی ۵۰ درصدی در یک ماه به یک قدمی کانال ۷۰ هزار دلار رسیده است. افزایش قیمت بیت کوین از این جهت در روز‌های اخیر مورد توجه تریدر‌ها و افکار عمومی قرار گرفته که رهبر بازار ارز دیجیتال رسما پا به محدوده جدیدی گذاشته اما از یک ماه قبل به این طرف اتریوم به‌عنوان دومین رمزارز برتر بازار سود ۶۰ درصدی برای سرمایه‌گذارانش به ارمغان آورده و اوضاع دوج‌کوین، شیبااینو و بایننس نیز که جزو ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار می‌گیرند، از خود بیت‌کوین توپ‌تر بود
قیمت بیت کوین از اوایل سال جاری بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته که عمدتاً به دلیل تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین بوده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها