جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

بورس امروز ۱۰ مرداد چگونه به پایان رسید؟

24 خرداد 1401
بورس امروز ۱۰ مرداد چگونه به پایان رسید؟

به گزارش بانک اول امروز بازار سرمایه با روند مثبت و متعادل خود به پایان رسید. نماگر بورس امروز با هشت هزار واحد مثبت به کار خود پایان داد و در نهایت در کانال یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن هم امروز هم‌سو با روند کلی بازار با هزار واحد مثبت در محدوده ۴۰۲ هزار واحد قرار گرفت. در پایان بازار امروز ۱۰۷ نماد در صف فروش به ارزش ۹ میلیارد تومان و ۹۸ نماد در صف خرید به ارزش هفت میلیارد قرار داشتند.

امروز نمادهای میدکو، فارس و پارس بیشترین تاثیر مثبت را دبر شاخص کل گذاشتند. بیشترین اثرگذاری را هم پتروشیمی‌ها بر تحرکات مثبت بازار داشتند.

بیشترین تراکنش‌ها هم در پایان بازار برای سپید، فملی و برکت ثبت شد. برترین گروه‌های صنعتی امروز شیمیایی، فلزات اساسی و خودرویی‌ها هستند.

۵۰ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت از افراد حقیقی به حقوقی اتفاق افتاد. همچنین ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود شش هزار میلیارد تومان رسید.

حجم معاملات در بازار امروز به شش هزار میلیارد برگه سهم و ارزش معاملات هم به پنج هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان رسید.

تجارت‌نیوز

اخبار مرتبط
شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۵۱ واحد رشد، از مرز ۲۶ هزار واحد عبور کرد و به ۲۶ هزار و هفت واحد رسید.
یک کارشناس اقتصادی درباره موضوعات مختلف اعم از انس طلا، رمزارز، بورس ایران معتقد است سال آینده باید بهترین پرتفو را از میان این گزینه ها انتخاب کرد.
به این ترتیب به نظر می‌رسد اگرچه بازار سهام طی روزهای آینده ممکن است فراز و فرودهایی را تجربه کند اما دست کم تا پیش از آغاز فصل مجامع، عرصه چرخش سرمایه باشد.
سازمان خصوصی سازی در 2 اطلاعیه جداگانه قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها