پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

ارزش سهام عدالت امروز 12 مرداد

24 خرداد 1401
ارزش سهام عدالت امروز 12 مرداد

به گزارش بانک اول در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۵۰۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۷ درصد معادل ۶۳ هزار ۵۰۹ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۱۰۵ تومان رسیده است.

اخبار مرتبط
عسگر توکلی گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ به حساب افراد واریز می‌شود. این افراد که حدود ۳۰ درصد سهامداران سهام عدالت را شامل می‌شوند، مربوط به دو شرکت سرمایه‌پذیرند که سود حاصل از افزایش سرمایه آنها به‌موقع به حساب سهامداران واریز نشد. وی افزود: پیرو مصوبه‌ای که شورای عالی بورس برای توزیع سود سهام عدالت سهام‌داران داشت، مقرر شده بود، سود سهام عدالت در دو مرحله تا پایان آذر ماه و مرحله بعدی تا قبل پایان سال به حساب سهامداران واریز شود.
رئیس هیأت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ به حساب آنها واریز می شود.
باغستانی به تازگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرده است: زمانی که ۸ شرکت سود سهام خود را واریز کنند و اطلاعات هم از قوه قضائیه دریافت شود این سودها همراه با واریز مرحله سوم سود سهام عدالت برای وراث واریز خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
مدیر عامل سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: سامانه میراث در سال ۱۴۰۲ برای وراث متوفیان سهام عدالت راه‌اندازی شد تا انتظار ۱۸ ساله وراث برای تقسیم دارایی متوفیان به پایان برسد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها