پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی بانک تجارت

24 خرداد 1401
اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی بانک تجارت

به گزارش بانک اول، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، شرکت کنندگان در این آزمون می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir یا از طریق لینک https://www.tejaratbank.ir/web_directory/1912 از نتایج آزمون مطلع شوند.

آزمون استخدامی بانک تجارت در تیرماه سالجاری برای تکمیل کادر اجرائی شعب و ادارات این بانک در سمت‌های مختلف ازجمله بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت‏‏‏‏-تحویلدار) و متصدی امور اداری و... با حضور بیش از 26 هزار داوطلب و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در 47حوزه آزمونی تهران و مراکز استانها برگزار شد.

پذیرفته شدگان در این آزمون بر اساس ضوابط، مقررات و آیین نامه استخدامی پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی علمی و مصاحبه های استخدامی، با انعقاد «قراردادکار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی» به استخدام بانک تجارت درمی‌آیند.

اخبار مرتبط
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویتهای مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید.
شایان ذکر است، افراد متقاضی باید ساکن و بومی استان/شهرستان/شهر مورد تقاضای مربوطه (مطابق استان/شهرهای مندرج در جداول) باشند و همچنین آمادگی خدمت در هریک از واحدهای بانک رفاه کارگران (بنابه تشخیص و صلاحدید بانک) را داشته باشند.
بیست و ششمین و بیست و هفتمین آزمون سنجش صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان تصدی سمت‌های مدیریتی در بانک‌ها و موسسات اعتباری در زمینه گواهینامه «مدیریت ریسک موسسات اعتباری» و «بانکداری اسلامی» برگزار می شود.
بانک اول - بانک اقتصاد نوین از تاریخ 26 مهر ماه تا 6 آبا ن ماه از دانش آموختگان رشته حقوق در سراسر کشور استخدام می کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها