جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت بزودی

24 خرداد 1401
تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت بزودی

به گزارش بانک اول  عسکر توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور درباره جاماندگان سهام عدالت گفت: دولت کلیات طرح تعیین تکلیف جاماندگان را پذیرفته است و منتظر تصمیم گیری و اعلام نظر قطعی در این زمینه هستیم.

وی درباره سهام عدالت فوت شدگان نیز ابراز امیدواری کرد با باز شدن سامانه نسبت به جابجایی و انتقال سهام عدالت این افراد به ورثه اقدام شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با بیان اینکه سهامداران زیادی درخواست تغییر روش مدیریت سهام عدالت را دارند، گفت: این خواسته نیز در دولت پیگیری می‌شود.

توکلی افزود: سهامداران زیادی برای اصلاح روش مدیریت مستقیم به غیرمستقیم درخواست داشتند و یکی از اقداماتی که در دولت جدید در حال پیگیری هستیم ارائه راهکاری برای تغییر و اصلاح این روش است.

وی  گفت: برخی سهامداران نیز سود سهام خود را هنوز دریافت نکرده اند که از طریق مراجع در حال پیگیری هستیم تا شرکت‌های سرمایه گذاری نسبت به واریز سود اقدام کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با بیان اینکه سامانه فروش سهام عدالت در حال حاضر بسته است از مردم خواست تا واقعی شدن قیمت ها، صبر کنند./ باشگاه خبرنگاران

 

 

 

اخبار مرتبط
شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۵۱ واحد رشد، از مرز ۲۶ هزار واحد عبور کرد و به ۲۶ هزار و هفت واحد رسید.
یک کارشناس اقتصادی درباره موضوعات مختلف اعم از انس طلا، رمزارز، بورس ایران معتقد است سال آینده باید بهترین پرتفو را از میان این گزینه ها انتخاب کرد.
به این ترتیب به نظر می‌رسد اگرچه بازار سهام طی روزهای آینده ممکن است فراز و فرودهایی را تجربه کند اما دست کم تا پیش از آغاز فصل مجامع، عرصه چرخش سرمایه باشد.
سازمان خصوصی سازی در 2 اطلاعیه جداگانه قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها