جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

طرح «صدف» بانک ملی/وام با سود ۱ الی ۱۸ درصد

24 خرداد 1401
طرح «صدف» بانک ملی/وام با سود ۱ الی ۱۸ درصد

به گزارش بانک اول طرح «صدف» با هدف پاسخگویی مناسب جهت رفع نیازهای مالی مشتریان و تسهیل و تسریع در فرآیند خدمات اعتباری در تمامی شعب بانک کلید خورد.

این طرح در قالب عقد مرابحه و بر اساس میزان ماندگاری منابع نزد بانک در قبال سپرده های ۶ ماهه، ۹ ماهه و یک ساله به هموطنان گرامی پرداخت می شود. از این رو تمامی اقشار جامعه و مشتریان بانک (پزشکان، وکلا، کارگران، کارمندان، رانندگان، قضات، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، مهندسان، کارآفرینان، خانم ها و سرپرستان خانواده ها، مکانیک ها و...)  می توانند با سپرده گذاری نزد بانک و با توجه به نوع نیاز و توانمندی خود در پرداخت اقساط از تسهیلات متنوع این طرح بهره مند شوند.

 

نرخ سود تسهیلات از یک درصد تا ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی از ۱۲ ماه تا ۶۰ ماه است و متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری به شعب سراسر کشور و یا از طریق نشان بانک؛ اولین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران و سامانه های بانکداری الکترونیک این بانک نظیر بام به صورت غیر حضوری نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند و با سپرده گذاری نزد بانک بعد از ۶ ماه از تاریخ افتتاح حساب برای دریافت تسهیلات از طرح یاد شده به شعبه مراجعه و با توجه به شرایط و نیاز خود با انتخاب یکی از تسهیلات متنوع طرح از مزایای آن استفاده کنند.

در این طرح، امتیاز اخذ تسهیلات، قابل انتقال به افراد درجه یک خانواده شامل پدر، مادر، فرزندان، خواهر، برادر و همسر نیز می باشد.

مشتریان گرامی، جهت کسب اطلاعات بیشتر برای استفاده از تسهیلات فوق می‌توانند به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه و یا با کارشناسان واحد ارتباط مردمی ما با خطوط ویژه تلفن ۶۴۱۴۰-۰۲۱ و ۶۶۷۳۳۸۸۰-۰۲۱  تماس بگیرند.

اخبار مرتبط
به موجب مصوبه هیأت وزیران حداقل سرمایه مورد نیاز برای تأسیس و فعالیت؛ بانک غیردولتی معادل ٢٠٠ هزار میلیارد ریال، مؤسسه اعتباری غیربانکی معادل ١٥٠ هزار میلیارد ریال و بانک قرض‌الحسنه معادل ٥٠ هزار میلیارد ریال تعیین شد.
متاسفانه ورشکستگی بانک ها معمولا از ورشکستگی هر بنگاه اقتصادی دیگر آسیب بیشتری به اقتصاد می زند، چرا که دیگر بنگاه های اقتصادی معمولا خود وابسته به بانک ها هستند. ورشکستگی یک بانک به دلیل ارتباط بانک های مختلف با یکدیگر و به دلیل تاثیر آن بر روی رفتار بازار در ارتباط با اعتماد به بانک های دیگر، می تواند یک سقوط اقتصادی را منجر شود.
حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی هم در این نشست اظهار کرد: همکاران اداره کل آموزش بانک با انتقال اولیه موسسه نور، بحث آموزش را آغاز کرده و آموزش هایی نیز در زمینه های آشنایی با محصولات و خدمات بانکی، اخلاق حرفه ای، حقوق بانکی، آشنایی با امور صندوق، تحویلداری تحت وب و... برگزار شده است.
با اعلام بانک مرکزی، از امروز موسسه اعتباری نور هم در راستای برنامه اصلاح نظام بانکی کشور به بانک ملی ایران منقل شد؛ برهمین اساس نیز سپرده‌ها، داراییها، تسهیلات، کارکنان و شعب موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران انتقال خواهد یافت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها