جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

اعلام برنامه دولت برای جبران کسری بودجه+ اخبار جدید از جاماندگان سهام عدالت

24 خرداد 1401
اعلام برنامه دولت برای جبران کسری بودجه+ اخبار جدید از جاماندگان سهام عدالت

به گزارش بانک اول وزیر امور اقتصاد و دارایی، با اشاره به برنامه‌ دولت سیزدهم برای حل مشکل جاماندگان سهام عدالت گفت: رییس جمهور از وزارتخانه‌های امور اقتصاد و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواسته‌اند تا برنامه‌ای برای پوشش جاماندگان سهام عدالت آماده کنند و در این راستا ما در حال برنامه‌ریزی هستیم.


وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه کمیسیون اقتصادی مجلس نیز به دنبال طرحی در خصوص ارائه سهام به جاماندگان سهام عدالت است، آیا دولت از این طرح استفاده‌ خواهد کرد، اظهار کرد: اگر نیاز به اخذ اختیارات قانونی در این مورد وجود داشته باشد، حتما از مجلس کمک می‌گیریم.

 

وزیر امور اقتصاد و دارایی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اینکه برنامه این وزارتخانه برای جبران کسری بودجه در سال جاری چیست؟، بیان کرد: بزودی برنامه مشترک وزارت اقتصاد و امور دارایی و سازمان برنامه و بودجه در مورد کسری بودجه سال جاری اعلام خواهد شد./خانه ملت

اخبار مرتبط
سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
وراثی که موفق نشده‌اند در این مرحله سود سهام عدالت متوفیان را دریافت کنند، اگر تا خردادماه فرایند انتقال سهام و ثبت‌نام یا به‌روزرسانی اطلاعات خود در سامانه سجام را انجام بدهند، سود سهام عدالت خود را در مرحله سوم واریز سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.
مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ که ناشی از قصور هشت شرکت در واریز سود مرحله‌ی دوم سال گذشته بود قرار است خرداد ۱۴۰۳ پرداخت شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها