ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

ارزش دارایکم و پالایشی یکم امروز 28 شهریور 1400

24 خرداد 1401
 ارزش دارایکم و پالایشی یکم امروز 28 شهریور 1400

به گزارش بانک اول، قیمت پایانی یک واحد از صندوق پالایشی یکم امروز یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ با احتساب ۱٫۵۶ درصد افت (۱۲۰۰ ریال) نسبت به روز معاملاتی قبل، به ۷۵ هزار و ۴۸۰ ریال معادل ۷ هزار و ۵۴۸ تومان رسید. ارزش ۵۰۰ واحد از این صندوق سرمایه گذاری دولتی امروز برابر است با ۳ میلیون و ۷۷۴ هزار تومان.

همچنین قیمت پایانی یک واحد از صندوق دارایکم امروز یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ با احتساب ۱٫۵۶ درصد افت (۲۰۱۰ ریال) نسبت به روز معاملاتی قبل به ۱۲۶ هزار و ۷۹۰ ریال، معادل ۱۲ هزار و ۶۷۹ تومان رسید. ارزش ۳۰۰ واحد از این صندوق سرمایه گذاری دولتی امروز برابر است با ۳ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۰۰ تومان.

اخبار مرتبط
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 29 فروردین ماه 1403، مبلغ 4 هزار میلیارد و 370 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 644 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 25 فروردین ماه 1403، مبلغ 2 هزار میلیارد و 700 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 141 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.
در روزهایی که بازار سرمایه با یک کندل نزولی سنگین (روز شنبه) به همراه خروج بیش از 1700 میلیارد تومانی همراه شده است و با توجه به اتفاقات اخیر شاهد تصمیم گیری مدیرانی بورسی برای دامنه نوسان یک درصدی در بازار سرمایه هستیم عملا باید شاخص و تحلیل تکنیکالی آن را برای مدتی در نظر نگرفت و فراموش کرد.
مروز 55 هزار معامله انجام شد و ارزش کل معاملات بالغ بر 8 همت بود. ارزش معاملات سهام و صندوقها حدود 3 همت بوده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها