چهارشنبه, 29 فروردین 1403 2024,April

دریافت وام بدون ضامن و بدون معدل در بانک ملت به صورت غیر حضوری تا سقف 300 میلیون ریال

24 خرداد 1401
دریافت وام بدون ضامن و بدون معدل در بانک ملت به صورت غیر حضوری تا سقف 300 میلیون ریال

طرح فرانک ملت و طرح بهان بانک ملت ٬ دریافت وام بدون ضامن و وثیقه

به گزارش بانک اول وجود فضای رقابتی شدید در بین بانکهای کشور جهت جلب رضایت مشتریان و در نتیجه جذب منابع بیشتر و مصارف بالاتر ٬ باعث شده تا بانکها روز به روز طرح های جذاب تری را به مشتریان ارائه دهند. در یکی از جدید ترین طرح های ارائه شده بانک ملت مشتریان خوش حساب که دارای رتبه بندی A در سامانه رتبه سنجی ایرانیان قرار دارند می توانند به صورت غیر حضوری و از طریق پایگاه اینترنتی بانک ملت جهت دریافت وام تا مبلغ 300 میلیون ریال و بدون معرفی کردن ضامن و وثیقه و تنها به اعتبار خود اقدام کنند.البته مشتریان دارای سایر رنبه ها (B , C , D)  هم می توانند از این تسهیلات به صورت غیر حضوری استفاده کنند ٬ فقط این افراد باید یک ضامن معتبر(کسر اقساط و یا حساب جاری) به بانک معرفی کنند.

سود تسهیلات طرح فرابانک و بهان ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت به انتخاب مشتری ۲۴، ۳۶ و ۶۰ ماهه می باشد.

چگونه از سامانه هوشمند فرابانک ملت استفاده کنیم؟

بانک ملت با هدف تسهیل و تسریع در فرایند محصولات اعتباری برای رفع نیازهای شخصی مشتریان، سامانه هوشمند تسهیلات فرابانک را ارائه نموده است تا مشتریان بدون نیاز به مراجعه به شعبه بتوانند ضمن دسترسی به امکان بررسی شرایط خود- در صورت احراز شرایط درخواست تسهیلات مورد نظر را ثبت و پیگیری نمایند.

 

 چگونه از خدمات فرابانک استفاده کنیم؟

- مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملت

برای دریافت شناسه و رمز ورود به سامانه بانکداری اینترنتی، می توانید با کارت ملی به یکی از شعب بانک ملت مراجعه نمایید.

- ورود به سامانه بانکداری اینترنتی و انتخاب گزینه«تسهیلات فرابانک ملت» از منوی خدمات پیشنهادی یا قسمت خدمات در منوی تسهیلات

- مطالعه شرایط و مقررات

- انجام استعلام های لازم به صورت برخط

در صورت دریافت پاسخ های مورد قبول، مشتری می تواند به مرحله بعد برود. 

- چنانچه بر اساس محاسبات سامانه شرایط لازم احراز شود، تسهیلات مناسب با شرایط مشتری پیشنهاد می‌شود. 

- در مرحله بعد متناسب با نوع تسهیلات انتخاب شده توسط مشتری، سایر اقلام اطلاعاتی و مدارک درخواست می شود.

به منظور ثبت درخواست، مطالعه و دقت در نکات و پیام های سامانه به ویژه مطالعه راهنمای مستند درآمدی هنگام بارگذاری مدارک بسیار حائز اهمیت است.

- در صورت پذیرش اقلام اطلاعاتی و مدارک بارگذاری شده، مشتری به مرحله تأیید درخواست می رسد و با تأیید آن، رسید ثبت درخواست ارائه می شود.

 

فرابانک ملت

نکات قابل توجه :

مشتری گرامی؛ با توجه به محدودیت زمانی اعتبار استعلام های مربوط به درخواست تسهیلات، توصیه می شود پیش از آغاز فرآیند درخواست، تصویر مدارک مورد نیاز نظیرآخرین فیش حقوقی خود و عندالزوم ضامن را جهت بارگذاری در سامانه در دسترس داشته باشید.
 

در این سامانه امکانات لازم به نحوی مهیا شده که سیستم به صورت هوشمند پس از اخذ استعلام های مورد نیاز و دریافت اطلاعات تکمیلی ، تسهیلات متناسب با شرایط شما را معرفی خواهد نمود که حسب مورد و دلخواه خودتان می توانید یکی را انتخاب نمایید.
 

لطفاً با ورود اطلاعات صحیح و واقعی، به ارائه تسهیلات مناسب شما توسط سامانه، کمک نمایید.
 

تسهیلات موجود در این سامانه برای مشتریانی در نظر گرفته شده است که در سیستم بانکی دارای چک برگشتی نبوده و بدهی عقب افتاده به بانکها نداشته باشند. این موارد به صورت خودکار بررسی و استعلام می شود.
 

رتبه اعتباری شما ( که از سامانه شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران اخذ خواهد شد) در تعیین نوع و میزان تسهیلات موثر می باشد.
 

در صورت منقضی شدن پاسخ استعلام ها در زمان مراجعه به شعبه نیاز به اخذ مجدد استعلام می باشد.

امکانات و ویژگی های تسهیلات فرابانک چیست؟ 

- تمامی مراحل از جمله ثبت درخواست، مراجعه به شعبه جهت دریافت تسهیلات و ... از طریق پیامک به مشتری اطلاع رسانی می شود.

- مشتریان دارای رتبه اعتباری A در صورت احراز سایر شرایط می توانند تا سقف مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال در قبال ضمانت خود (بدون معرفی شخص دیگری به عنوان ضامن)، از تسهیلات بهره مند شوند.

- تسهیلات با مبالغ بیشتر، در قبال ضمانت سایر اشخاص حائز شرایط یا سایر وثائق نظیر سپرده سرمایه گذاری بانک ملت قابل اعطا می باشد.

- تسهیلات فرابانک متناسب با رتبه اعتباری مشتری و ضامن (A، B، C و فاقد رتبه) توسط سامانه پیشنهاد می شود.

مراقبت از رتبه اعتباری که توسط شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران محاسبه می شود، بسیار حائز اهمیت است در این خصوص در شرایط و مقررات فرابانک توضیح کافی ارائه شده است.

- مستندات درآمدی و اقلام اطلاعاتی که در سامانه فرابانک توسط مشتری بارگذاری و وارد می شود، توسط کارشناسان بانک بررسی و راستی آزمایی می شوند.

وام بدون ضامن بانک ملت بهان

 

مرکز ارتباط بانک ملت با شماره تماس 1556 برای تهران و 02182488 برای سایر شهرها آماده ارائه هر گونه توضیح بیشتر و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادهای شما پیرامون تسهیلات فرابانک می باشد.

اخبار مرتبط
دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است، اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
در طرح نگین امید بانک سپه می‌توانید با افتتاح سپرده غیرحضوری نسبت به دریافت این تسهیلات که سقف ۳۰۰ میلیون تومان دارد،‌ اقدام کنید. وام نگین امید قرض‌الحسنه است و فقط ۲ درصد کارمزد دارد
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی درباره برنامه این بانک برای پاسخ به برخی نارضایتی‌های مردم از شبکه بانکی بابت اخذ ضمانت‌ها گفت: شبکۀ بانکی با «کمترین سخت‌گیری» و «بیشترین تسهیل‌گری» نص صریح قانون را در مطالبه وثائق از متقاضیان تسهیلات اجرا کنند.
در این بخشنامه آمده است؛ صرفاً دانشجویانی که اطلاعات هویتی و تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۳قرار گیرد، می‌توانند نسبت به تشکیل پرونده و ثبت تقاضای وام اقدام نمایند؛ لذا ضروری است دانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالی نسبت به تبادل و بروزرسانی مستمر اطلاعات آموزشی دانشجویان در درگاه تبادل اطلاعات وزارت متبوع قبل از تاریخ شروع ثبت نام تا پایان فرآیند ثبت نام وام به صورت برخط اقدام نمایند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
هوشنگ ترابی پسیان
ارسال شده در : یکشنبه 15 آبان 1401

من درخواست بیست تومان وام از بانک ملت میخواهم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها