ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

وام 500 میلیون ریالی با مانی کارت ٬شاپ کارت و حامی کارت بانک ملت 36 ماهه

24 خرداد 1401
وام 500 میلیون ریالی با مانی کارت ٬شاپ کارت و حامی کارت بانک ملت 36 ماهه

کارت های اعتباری بانک ملت

1- مانی کارت ملت

 

مانی کارت ملت براساس مفهوم واقعی کارت اعتباری (تجدیدپذیری) طراحی شده است و قابل اختصاص به آن دسته ازاشخاص حقیقی می باشد که توانایی بازپرداخت صورتحساب کارت اعتباری خود در هر ماه بصورت یکجا را دارند.

 مهمترین ویژگیهای کارت مذکور بشرح ذیل می باشد:

- سقف مبلغ کارت: 500.000.000 ریال

- مدت اعتبار کارت: ۳۶۵ روز
- سود تسهیلات پایین (حداکثر ۱.۵ درصد در ماه متناسب با نوع کارت انتخاب شده )
- قابل استفاده در تمامی پایانه های فروشگاهی عضو شبکه شتاب در سراسر کشور

- تجدید پذیر(امکان استفاده به دفعات در طول دوره 12 ماهه -به شرط بازپرداخت کل بدهی در مقاطع ماهانه )
-غیر تقسیطی (صورتحساب بصورت ماهانه معادل کل بدهی شامل مبلغ استفاده شده از کارت بعلاوه سود مربوطه که براساس تعداد روزهای استفاده شده درهر ماه محاسبه شده است، صادر می شود و مشتری بایستی نسبت به بازپرداخت کل بدهی تا تاریخ مقرر اقدام نماید.)

- مقاطع صدور صورتحساب:ماهیانه (صورتحساب بدهی مشتریان در تاریخ مشخص درهرماه ازطریق پیام کوتاه و پست الکترونیکی ارسال و مشتری 7 روز مهلت دارد نسبت به بازپرداخت کل بدهی اقدام نماید.)

-با توجه به تنوع محصول طراحی شده، امکان انتخاب مناسب ترین گزینه ، براساس شرایط مشتری بشرح جدول ذیل وجود دارد:

 

نرخ سود ماهانه  نرخ سود سالانه

اسقف مبلغ کارت

%1 %12 2 برابرمجموع  معدل سه‌ماهه حسابهای جاری و کوتاه مدت 
%1.25 %15 3 برابر مجموع  معدل  سه‌ماهه حسابهای جاری و کوتاه مدت 
%1.5 %18 5 برابر مجموع معدل سه‌ماهه حسابهای جاری و کوتاه مدت

همچنین امکان اخذ وثیقه نقدبه جای استفاده از معدل 3 ماهه ، صرفا ًبرای مانی کارت ملت انفرادی 18% ( با سود ماهانه 1.5%) در طول دوره یکساله درنظر گرفته شده است.

چند نکته مهم:

-  درصورت تسویه کل بدهی در موعد مقرر (حداکثر 37 روزه)، مبلغ مانی کارت تا میزان سقف مقرر شارژ شده و امکان استفاده مجدد از کارت، در همان روز وجود دارد. 

- درصورت عدم استفاده مشتری ازکارت ، در یک یا چند دوره متوالی‏‏‏/غیر متوالی، مشتری هیچ مبلغی به بانک پرداخت نخواهد نمود . همچنین کارت کماکان در طول یکسال (از زمان صدور کارت ) فعال بوده و در ماههای آتی به دفعات و تا سقف مبلغ کارت قابل استفاده می باشد.

- درخصوص مانی کارتهایی که بصورت گروهی و با تضمین سازمان مربوطه صادر می شود نیازی به سپرده گذاری نمی باشد.

2- شاپ کارت ملت

شاپ کارت ملت

 

شاپ کارت بانک ملت نوعی کارت اعتباری است که دارندگان آن می‌توانند نسبت به خرید محصولات و خدمات مورد نیاز خود از تولید‏‏‏‏‏‏‏‏/تامین‌کنندگان و فروشندگان کالاها و خدمات طرف قرارداد بانک اقدام نموده و وجه آن را به صورت یکجا یا تقسیطی، بازپرداخت نمایند.

نرخ سود تسهیلات مزبور پایین تر از سایر انواع تسهیلات می باشد.

شرکای تجاری (پذیرندگان) شاپ‌کارت ملت

مجموعه‌ای از فروشگاه‌های معتبر و مراکز ارائه دهنده کالا و خدمات دارنده پایانه‌های فروشگاهی ملت بوده که به موجب انعقاد قرارداد پذیرندگی شاپ کارت ملت به عضویت شبکه فروشندگان این طرح در آمده و پذیرای شاپ‌ کارت‌های صادره بانک می‌باشند.

گروه هدف

انفرادی:

اشخاص حقیقی که قصد بهره‌گیری از خدمات گردشگری یا خرید محصولات یا خدمات از سرویس‌دهندگان یا پذیرندگان شاپ کارت طرف قرارداد را دارند.

گروهی: 

استفاده از خدمات یادشده برای معرفی‌شدگان از سوی سازمان‌ها، نهادها یا شرکت‌ها (اعم از خصوصی و دولتی) با انعقاد قرارداد گروهی امکان‌پذیر است.

شرایط و ضوابط اعطای وام شاپ کارت ملت

جدول ضوابط و شرایط اعطای تسهیلات شاپ کارت ملت 

نوع تسهیلات نرخ سود مدت بازپرداخت مهلت استفاده از کارت مهلت صدور صورتحساب دوره تنفس سقف فردی محل استفاده
شاپ کارت 10% 12 ماه 120 روز حداکثر 30 روز حداکثر30 روز 500 میلیون ریال تمامی پایانه‌ها و درگاه‌های پذیرنده شاپ کارت (فروشگاه‌های طرف قرارداد و عضو ملت شاپ)
14% 24 ماه
15% 36 ماه


جهت ورود  به سامانه شاپ کارت ملت اینجا را کلیک نمایید

3- حامی کارت ملت

 

حامی کارت بانک ملت نوعی کارت اعتباری (شاپ کارت اختصاصی) است که دارندگان آن می‌توانند نسبت به خرید محصولات مورد نیاز خود از یک یا مجموعه نمایندگی‌های یک فروشنده خاص اقدام نموده و وجه آن را به صورت یکجا یا تقسیطی، بازپرداخت نمایند.

نرخ سود تسهیلات مزبور پایین تر از سایر انواع تسهیلات می باشد.

شرکای تجاری (پذیرندگان) حامی کارت

فروشگاه‌های بزرگ و پرمخاطبی هستند که با دارا بودن شرایط و ضوابط تعیین شده از سوی بانک در قالب انعقاد تفاهم‌نامه با بانک، پذیرنده حامی کارت اختصاصی خود می‌باشند.

گروه هدف

انفرادی:

اشخاص حقیقی که قصد بهره‌گیری از خدمات گردشگری یا خرید محصولات یا خدمات از سرویس‌دهندگان یا پذیرندگان حامی کارت طرف قرارداد را دارند.

گروهی: 

استفاده از خدمات یادشده برای معرفی‌شدگان از سوی سازمان‌ها، نهادها یا شرکت‌ها (اعم از خصوصی و دولتی) با انعقاد قرارداد گروهی امکان‌پذیر است.

 

جدول ضوابط و شرایط اعطای تسهیلات انواع حامی کارت اعتباری ملت

ردیف نوع نرخ سود مدت بازپرداخت (ماهانه) مهلت استفاده از کارت مهلت صدور صورت حساب دوره تنفس سقف فردی محل استفاده
1 حامی کارت ویژه گروه صنعتی انتخاب(اسنوا) 12% 36 ماهه 60 روز 30 روز حداکثر 7 روز 500 میلیون ریال

1‏‏- ‏فروشگاه‌های منتخب گروه صنعتی انتخاب

2‏‏‏- درگاه‌های اینترنتی:

www.tavizkala.ir

www.snowa.ir
2 حامی کارت ویژه الکترواستیل 18% فروشگاه‌های منتخب
3 حامی کارت ویژه پاکشوما 10% 24 ماهه

1‏- فروشگاه های منتخب و سایت

2‏- درگاه اینترنتی

https:‏/‏/credit.pakshoma.com‏/blog‏/hamicard

13% 36 ماهه
       

 

 

اخبار مرتبط
دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است، اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
در طرح نگین امید بانک سپه می‌توانید با افتتاح سپرده غیرحضوری نسبت به دریافت این تسهیلات که سقف ۳۰۰ میلیون تومان دارد،‌ اقدام کنید. وام نگین امید قرض‌الحسنه است و فقط ۲ درصد کارمزد دارد
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی درباره برنامه این بانک برای پاسخ به برخی نارضایتی‌های مردم از شبکه بانکی بابت اخذ ضمانت‌ها گفت: شبکۀ بانکی با «کمترین سخت‌گیری» و «بیشترین تسهیل‌گری» نص صریح قانون را در مطالبه وثائق از متقاضیان تسهیلات اجرا کنند.
در این بخشنامه آمده است؛ صرفاً دانشجویانی که اطلاعات هویتی و تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۳قرار گیرد، می‌توانند نسبت به تشکیل پرونده و ثبت تقاضای وام اقدام نمایند؛ لذا ضروری است دانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالی نسبت به تبادل و بروزرسانی مستمر اطلاعات آموزشی دانشجویان در درگاه تبادل اطلاعات وزارت متبوع قبل از تاریخ شروع ثبت نام تا پایان فرآیند ثبت نام وام به صورت برخط اقدام نمایند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها