پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

وام ۲۵ میلیونی با سود ۱۰ درصد به چه کسانی تعلق می گیرد ؟

24 خرداد 1401
وام ۲۵ میلیونی با سود ۱۰ درصد به چه کسانی تعلق می گیرد ؟

به گزارش بانک اول  برخی زوج ها علاوه بر این وام می توانند از وام ۲۵ میلیونی نیز بهره مند شوند. تسهیلات مذکور مختص فرزندان بازنشستگان است و این وام به عنوان وام ازدواج فرزندان به بازنشستگان کشوری پرداخت می شود. بر این اساس بازنشستگان تامین اجتماعی از چنین تسهیلاتی بهره مند نیستند.

 یک مقام مسئول در صندوق بازنشستگی کشوری در این باره توضیح داد: تسهیلات مذکور هفتمین مرحله از وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری است که تا عصر امروز دوشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۰ به مشمولان این وام پرداخت خواهد شد.

 

علی خدامی که مسئولیت مدیر کلی امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری را به عهده دارد، ادامه داد: با مشارکت بانک عاملی که پرداخت این وام را به عهده دارد، هفتمین مرحله تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری برای یک هزار و ۴۵۲ نفر از متقاضیانی که پس از بررسی های لازم واجد شرایط برای دریافت این نوع تسهیلات بودند  تا عصر امروز (دوشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۰) به حسابشان واریز خواهد شد.

 

 

شایان ذکر است حداقل حقوق خالص دریافتی یک میلیون تومانی در تیرماه سال جاری، تاریخ عقدنامه در بازه زمانی اول فروردین ۱۳۹۹ تا پایان ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰، امکان ثبت نام فقط برای ازدواج اولیه (زوجین) فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و فرزند همسر وظیفه بگیر، درنظر گرفتن یک فقره تسهیلات در صورت مشمولیت پدر و مادر فرزندان در صندوق برای بررسی واجدین شرایط، از جمله شرایط و وضوابط ثبت نام این نوع تسهیلات استبه گفته وی، مرحله قبلی این تسهیلات، اول تیرماه امسال به یک هزار و ۳۵۰ نفر از بازنشستگان واجد شرایط پرداخت شده بود. خدامی گفت: نرخ این تسهیلات ۱۰ درصد و دوره بازپرداخت آن ۶۰ ماهه است.

 

بنا به گزارشی هفتمین دوره پرداخت تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و موظفین همسر به مبلغ ۲۵ میلیون تومان براز ۱۴مردادماه امسال انجام شد. این تسهیلات با نرخ ۱۰ درصد و دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه (۵ساله) است.

 

 

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها