جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

بیت‌کوین بخریم یا منتظر فرصت خرید باشیم؟

24 خرداد 1401
بیت‌کوین بخریم یا منتظر فرصت خرید باشیم؟

به گزارش بانک اول محدوده ۴۰ هزار دلار یک محدوده حمایت معتبر برای بیت‌کوین محسوب می‌شود اما برخی از کارشناسان عقیده دارند احتمال شکسته شدن این محدوده و ریزش بیت‌کوین تا ۳۷ هزار دلار وجود دارد.

به نظر نمی‌رسد ریزش بیت‌کوین زیر ۴۰ هزار دلار دوام زیادی داشته باشد و افزایش تقاضا زیر این محدوده باعث رشد دوباره قیمت و بازکشت این ارز بالای ۴۰ هزار دلار می‌شود و برای همین موضوع است که کارشناسان ریزش بیت‌کوین از این محدوده را فرصت خرید می‌دانند.

تحلیلگران خارجی عقیده دارند بیت‌کوین در آینده رشد خود را شروع می‌کند.

امیر بیات، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی عقیده دارد اگر کندل‌های نمودار یک روزه بیت‌کوین زیر محدوده ۴۰ هزار دلار بسته نشوند می‌توان به بازگشت این ارز به بالای محدوده ۴۰ هزار دلار امیدوار بود اما اگر بیت‌کوین زیر ۴۰ هزار دلار کندل یک روزه ببندد هدف‌های ۸۰ و ۱۰۰ هزار دلار تا پایان سال محقق نمی‌شوند.

مریم محبی، کارشناس بازارهای مالی هم عقیده دارد ریزش بیت‌کوین زیر محدود ۴۰ هزار دلار موقتی است اما نباید انتظار رشد از بیت‌کوین داشت.

اخبار مثبت برای بازار زیاد است اما خبر ممنوعیت معامله رمزارزها در چین تاثیر زیادی بر بازار داشت چون حدود ۳۵ درصد از معاملات آتی بیت‌کوین را چینی‌ها در اختیار دارند.

بازار از دیروز تا امروز

بیت‌کوین بیش از ۴ درصد ریزش کرده و در محدوده ۴۱ هزار دلار معامله می‌شود و اکثر آلت‌کوین‌ها روندی نزولی دارند. ترس در بازار زیاد است و به نظر می‌رسد ریزش زیر ۴۰ هزار دلار تقاضا در بازار را افزایش می‌دهد.

میزان پذیرش دوج‌کوین در یک سال اخیر به عنوان ارز پرداخت بیش از ۱۵۰ درصد رشد کرده است.

در یک سال اخیر تعداد رمزارزها بیش از ۵ هزار عدد افزایش پیدا کرده است و یعنی هر روز ۱۰ رمزارز جدید در کوین‌مارکت‌کپ لیست شده است.

 

اخبار مرتبط
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.
ارزهای رمزپایه بزرگ ضرر کردند و اتریوم تا ۱۰ درصد کاهش یافت.
اولین قدم را با ایمن‌سازی دارایی‌های باقیمانده خود بردارید. به سرعت تمام رمزهای عبور مرتبط با حساب‌های ارز دیجیتال خود را تغییر دهید. این به جلوگیری از دسترسی غیرمجاز بیشتر کمک را می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها