پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

وام 600 میلیون ریالی بانک مهر با کارمزد 2 و 4 درصدی و بازپرداخت 36 ماهه٬ بدون نیاز به میانگین حساب

24 خرداد 1401
وام 600 میلیون ریالی بانک مهر با کارمزد 2 و 4 درصدی و بازپرداخت 36 ماهه٬ بدون نیاز به میانگین حساب

طرح حمایت فرد حقیقی بانک مهر ٬ وام 600 میلیون ریالی با کارمزد 2 و 4 درصدی

به گزارش بانک اول وام های قرض الحسنه از محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین وام های پرداختی بانک ها هستند. علت آن هم سود و کارمزد پایین این وام ها است.

در حالی که اکثر وام های موجود در سبد مصارف بانک ها 18 درصد است ٬ دریافت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 4 و حتی 2 درصد یک مزیت عالی است.

البته دریافت وام های قرض الحسنه هم مشکلات و شرایط خاص خود را دارند ٬ مثلا برای دریافت وام های قرض الحسنه نیاز هست که چند ماهی در بانک مربوطه سپرده گذاری کنیم تا میانگین لازم جهت دریافت  تسهیلات را به دست آوریم.

ولی در طرح جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران موسوم به << طرح حمایت فرد حقیقی>> نیازی به داشتن میانگین حساب نیست.

مبلغ وام قرض الحسنه حمایت فرذ حقیقی 600 میلیون ریال است و مدت بازپرداخت آن 36 ماهه هست.

طرح تسهیلاتی  حمایتی فرد حقیقي براي آن دسته از مشترياني طراحي گرديده است که خواستار استفاده از تسهيلات قرض الحسنه بانک مهر  در زودترين زمان ممکن مي باشند. در حالت عادي، مشتريان بانك، جهت استفاده از تسهيلات قرض الحسنه بانك، ملزم به كسب ميانگين با حداقل كاركرد ۳ ماهه حساب مي باشند . اين طرح با توجه به ايجاد صندوق اجتماعي براي هر شعبه، براي افرادي كه فرصت ايجاد ميانگين را ندارند، مطلوب بوده كه متقاضيان با افزايش مبلغ موجودي در دسترس خود، تمام يا بخشي از مشكلاتشان، مرتفع مي گردد.
در این طرح، متقاضی با تودیع معادل درصدي از مبلغ تسهيلات مورد نياز خود به صندوق اجتماعي شعبه حسب انتخاب خود (۴۰% يا ۵۰% يا ۵۵ %) از هم افزايي همزمان بانک متناسب با مبلغ توديعي ايشان در صندوق موصوف(۶۰% يا ۵۰% يا ۴۵ % ) برخوردار مي گردد. متعاقباً متقاضي پس از سپري شدن مدت انتظار تعيين شده براي تسهيلات، پس از تکميل پرونده خود، از تسهيلات طرح "حمايتي فرد حقيقي" تا سقف فردي ۶۰۰ ميليون ريال بهره مند مي گردد.

 

  شرایط  تسهیلات طرح "حمایتی فرد حقيقي":  

مشارکت فرد وام گیرنده در صندوق اجتماعی شعبه متناسب با تودیع مبلغ به ميزان معادل درصدي از مبلغ تسهيلات مدنظر حسب انتخاب خود مي باشد.

مدت بازپرداخت جهت دریافت تسهیلات، حداکثر ۳۶ ماه می باشد. 

سقف تسهیلات فردی قابل اعطا در طرح حداکثر ۶۰۰ میليون ريال مي باشد.

نرخ کارمزد تسهیلات طرح حمایتی فرد حقيقي از محل وجوه صندوق اجتماعي شعبه۲% در سال و از محل منابع بانک۴ % در سال مي باشد.

آزادسازی مبلغ تودیعی مشتري پس از انقضا و تسويه وام امکان پذير مي باشد.

قابلیت دریافت تسهیلات مجدد پس از تسويه تسهيلات دريافتي در صورت عدم برداشت مبلغ توديعي با حمايت ۵۰% بانک و بدون طي مدت انتظار مجدد امکان پذير است.

شرکت در طرح "حمایتی فرد حقیقي" براي کليه افراد با رعايت سقف فردي امکان پذير است.

متقاضیان دارنده حساب قرض الحسنه پس انداز نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، می توانند با مراجعه به هريک از ۵۲۶ شعبه بانک در سراسر كشور و تكميل فرم هاي طرح ، از مزاياي اين طرح بهره مند گردند.

  

  با ذکر یک مثال  با این طرح بیشتر آشنا می شوید:

فرض کنید مشتری با مراجعه به شعبه و اطلاع از شرایط " طرح حمایتي فرد حقيقي" خواستار استفاده از تسهيلات ۶۰۰ ميليون ريالي با بازپرداخت ۳۶ ماهه مي باشد. به همين منظور با تأمين مبلغ ۳۰۰ ميليون ريال در حساب پس انداز خود ، اقدام به تکميل فرم هاي طرح يادشده مي نمايد و شعبه بموجب درخواست يادشده، نسبت به انتقال مبلغ ۳۰۰ميليون ريال به صندوق اجتماعي شعبه اقدام مي نمايد. با توجه به شروع مدت انتظار از زمان انتقال، مشتري نسبت به تکميل پرونده تسهيلاتي خود اقدام نموده و پس از اتمام دوره انتظار، شعبه در صورت تکميل بودن پرونده، نسبت به واريز تسهيلات به مبلغ ۳۰۰ ميليون ريال از محل منابع بانك با كارمزد ۴ % و ۳۰۰ ميليون ريال از محل وجوه صندوق اجتماعي شعبه با كارمزد ۲ % در حساب پس انداز ايشان با بازپرداخت ۳۶ ماهه اقدام خواهد نمود.   

 

وام بانک مهر

بانک اول

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مموتی قعلگی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام هموطنان عزیز اومدم این وام و کاملا براتون توضیح بدم ببینید عزیزان شما اگه مبلغ سی تومن سه ساله از هر بانکی وام بگیرین باید یه چیزی حدود سی هفت هشت تومن پس بدین بعد این بانک اومده چکار کرده از شما سی تومن گرفته بعد هم سی تومن خودش روش گذاشته به شما داده خوب این تا اینجا حالا شما باید چه کار کنی قسط بدی درست که مبلغ قسط رو اگه درست با سودی خودشون گفتن حساب کنی تقریبا باید دو تومن قسط بدی ماهیانه که میان حالا با یه حساب کتاب از شما یک وهشتصدو پنجاه میگیرن تا اینجا اوکی که اگه شما همون وام سی میلیون معمولی حساب کنی بعد از بیست ماه تموم میشه خوب حالا از اینجا به بعدش جالب حالا بانک میگه خوب تو که پول وام تو دادی تموم شد حالا بیا یه شونزده ماه دیگه هم این یک و هشتصد بده من باهاش کار کنم تا اون موقع سی تومن میشه بعد سی تومنی که من باهاش سه سال هم دستم بود و کار کردم که اتفاقا از خودت هم گرفته بودم و بهت پس میدم به همین راحتی

سمیرا رضایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا اینجوری پیچوندینش،راحت بگید یه وام ۳۰تومنی با کارمزد ۶درصد.و میانگین ۳۰تومنی،بعد ۳ماه بهت میدن،طی ۳سال بازپرداخت میکنی،یعنی ماهی۱۶۰۰،جالبه ۳۰تومن وام میگیری بعد۶۰تومن با سود۶درصد بازپرداخت میکنی،اخه شماها با چه تفکری همچین پیشنهادایی به این ملت بیچاره میدین🤦‍♂️

حسن
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خدا وکیلی چقدر این بانکها خیر خواه ما مردم هستن . سایشون کم نشه . عمر با عزت داشته باشن . نمیدونن چجوری به مردم کمک کنن یسره طرحهای ناب اقتصادی میچینن که تو‌دنیا واقعا رغیب نداره . ممنونم بانکها جوون

مبلاد رضایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

و این است بانک مهر ایرانی

سینا زندی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

واقعا نگران بانکتون هستم خدای نکرده ورشکست نشید!!! سی میلیون وام میدید شصت میلیون پس میگیرید با کارمزد ۴ درصد

محمدرضا نیک نژاد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خب انوقت شما ب این وام میگین قرض الحسنه؟!! سود ۳۰میلیونو وقتی در ۳ سال حساب کنیم،سود این وام میشه ۲۲ درصد،نه ۴درصد. عجب آ ...!!!

فرهاد فلاح
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بدترین نوع وام عملا 30میلیون میگیری قسط وام 60تومنی رومیدی.تازه آنی هم نمی‌دین...نرخ بهره بالای 50درصد میشه...بانکداری بدون ربا

حاج بشیری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام من کارمندم برای گرفتن این وام دقیقا چقدر حساب باز کنم و چه مدت طول می کشد تا وام بدستم برسید ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

علی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

عجب مشاورانی دارین شما بانکیا،مردم رو چی فرض کردین،شما جیب ما را نزنین خیر شما را نخواستیم

حمزه کرمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این دیگه نوبره. باید به اونی که این طرح رو داده جایزه نوبل داد. ۳۰ تومن خودت میزاری تو بانک بعد چند ماه لطف می‌کنن و منت سر مشتری میزارن و پول خودش بعلاوه ۳۰ تومن دیگه بهش میدن. یعنی کلاً ۳۰ تومن وام گرفتی ولی باید قسط ۶۰ تومن رو بدی. اون ۳۰ تومن توی صندوق بعد ۳ سال با این تورم فکر کنم شاید بشه باهاش یه دوچرخه... نه سه‌چرخه خرید. بانکشون فقط اسم قرض‌الحسنه رو یدک میکشه.

ی س
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با یک محاسبه سر انگشتی با سودی که از ۳۰میلیون مسدودی در بانک به مدت سه سال برا بانک داره این وام در واقع ۳۰ درصدی است. بنازم به این افکار اقتصادی پویای... که در بانکها خفته‌اند.

ناشناس
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

صد آفرین به بانک مهر خسته نشی انقد طرح خوب میدی

حسن
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آقا ورشکست نشید با این طرح🤭😂

جاوید
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بازنشسته عزیز ب نظر من شما تشریف ببرید بانک حضوری بپرسید بهتره

لیلا اظهری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ببخشید کامل توضیح ندادید .بعد از گرفتن وام می شه مبلغ ۳۰ تومن سپرده خودمون رو برداریم یا خیر؟ اگر نشه سپرده را برداشت که واقعا غیر منطقی و احمقانه می شه. لطف جواب بدید چون داریم خونه می خریدم به شدت به این پول احتیاج دارم

ضد بانک
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اگر بانک ها از طرح هاشون صد در صد سود و منفعت نبرن به مردم یک قرون هم وام نمیدن ... وام نیست که الان اینا میگن ۴ درصد تازه از پول خود مردم به خود مردم وام میدن! بانک های دیگه ۱۴ الی ۱۸ درصد میگن. همه وام ها رو حساب و کتاب کنی بالاتر از این درصدا از مردم میگیرن. حراماً در حرامش میکنن، برکت از سفره ها رفت یکی از دلایلش همین بانکها با سیستم ربوی شون هستن. مردم همون قرعه کشی های خونگی خیلی بهتره حداقل بهره نمیدین و پولتون هاپولی نمیشه به واسطه بعضی ها ... کارتون هم راه میوفته.

حسن قلی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

به خدا مردم از 😂

ابراهیم عبدالملکی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ا ۳۰ تومان میدن ن ۶۰ تومان چون ۳۰ تومانش سرمایه خود شخص، تازه رو سرمایه خود شخص هم ۴ درصد سود میبرن، علاوه بر ۲ درصد سود پول خودشون، تازه چند ماه هم باید پول بخوبه‌ . خسته نباشید، ممنون که انقد خوبید.

طغرل
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بانک کمرش نگیره زیر فشار همچین وامی 😳

آرش
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

نمیدونم چی باید بگم خنده داره، بنظرم اسم طرح رو عوض کنید بذارید FUN PLAN😂

جوا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اگه از نظر بانک اشکال نداره من همون پول و به خودم وام میدم سودش و هم پس انداز میکنم

سعید اسماعیلی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اینجانب ساکن چهارمحال بختیاری هستم که مبلغ۵۰میلیون وام کرامت بمدت۲۴ماهه ازبانک مهرگرفتم که ۲۵میلیون مال خودم بودو۲۵میلیون هم بانک دراختیارمن گذاشت که حتی ۳ماه بعلت وجودکروناگفتن شمامیتوانیددیرتروام راپرداخت کنیدولی بنده با۱۵روزتاخیراقساط راپرداخت میکردم والان۵عددازاقساط فوق باقی مانده یعنی دارم ۲۵میلیون خودم رابصورت اقساط پرداخت میکنم وبابت تاخیر۱۵روزه اقساط پول خودم دیرکردمیگیرندکه این دیگه آخرکلاهبرداریه وهرچه به بانک مراجعه میکنم ومیگویم که حدود۹میلیون ازوام بنده مانده راتسویه کننددرجواب میگویندشمااون ۹یا۸میلیون باقی مانده رایکجابریزبعداز۲۰روزکه فکرکنم بیشترازاین حرفاهست پولم راپس میدهندیعنی هیچ جای دنیارسم نیست پول خودت راکه بهت وام داده انددیرکردهم بگیرندبخداخیلی رومیخادونمردیم ومعنی بانکداری اسلامی راهم دیدیم

مطفی اکبری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

عارضم ڪه اگربنده ۳۰میلیون تومن پول داشتم که به بانک نمیدادم وبعدچندروزالافی بهم ۶۰میلیون وام بده القصه یه بارکی بگیدبی پول شدیم نفری ۳۰میلیون کمک کنید عــــــــــــــــــــلی البرکة

ستاره
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

..یعنی از ۶۰تومنی که میخان بدن،سی تومنش مال خودمونه که بلوکه شده..حالا برای سی تومن دیگه که خودشون بدن چه ضامنی بطلبن مشخص نیس

حامد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

حساب کردم با سود اون 30 میلیون که بلوکه میکنن و اون 30 میلیون پول خودت به خودت وام میدن کلا میشه وام 50% سود یعنی کلا 30 تومن بهت میدن ولی واست با سود بانکی 15میلیون از جیبت میره، واقعا که.

حامد جون
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

شما با تورم قرارداد بستین؟ ورشکست نشین یه موقع؟ دلسوز کی بودین اقایون؟ واقعا کسی هم هست این وامو بگیره؟ هم وطن نرووووووووو هیچی فکر کنم ملت برا وام مذکور صف بستن

مانی من
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام.منظور شما این است ۳۰ میلیون سپرده کنیم تا آخر تسویه وام ، برای ۳۰ میلیون دیگر چه ضامنی می گیرید تا مهلت انتظار برای تکمیل پرونده انجام شود، حتما سود ۳۰ میلیون سپرده هم هیچی می شود.به سیستم حقوقی بانک باید آفرین گفت

کاوه خدامرادی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ‌ گفتم بانک از این کارا نمیکنه .. 30 میلیون بریزه بحساب بعد از سه ماه 30 میلیون بهش وام میدین بعد پول خودشم میدین میگین 60 تومن بهت وام دادیم .... ورشکست نشبن با این طرحا\تون.🤣🤣🤣

علیرضا محرمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام . من بازنشسته ارتش هستم . اقساط وام 5 میلیونی که دریافت کرده بودم ، ماه گذشته تسویه شد و از طریق شما وان دریافت کرده بودم . برای دریافت وام 60 میلیونی با 2 الی 4 درصد چه باید انجام بدهم . ممنون .

من
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آهان .. پس من ۳۰ تومن بدم به بانک .. بانک همون پول خودمو به خودم وام بده .. بعد سودم ازم بگیره ! 🤣🤣

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها