جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

پیش بینی بازار رمزارزها در ۳ ماه پایانی سال

24 خرداد 1401
پیش بینی بازار رمزارزها در ۳ ماه پایانی سال

به گزارش بانک اول ارزهابیت‌کوین روز جمعه پس از اظهارات حمایت‌کننده جروم پاول، رییس فدرال رزرو در روز پنجشنبه رشد قابل توجهی را تجربه کرد و به بالاترین سطح خود از اواسط سپتامبر رسید.

پاول در پاسخ به تد باد، نماینده مجلس در کنگره اعلام کرد که فدرال رزرو قصد ممنوعیت رمزارزها را ندارد.

همچنین برخی از تحلیلگران بر این باورند که اکتبر به طور معمول ماه صعودی برای دارایی‌های دیجیتال به شمار می‌رود و ماه سپتامبر از نظر تاریخی یک دوره نزولی برای این بخش است.

 

بنیان‌گذار صندوق دارایی‌های رمزارز ARK۳۶ اذعان داشت: "در حال حاضر، بازار دارایی‌های دیجیتال از تاثیرات فصلی و همچنین اصول مثبت بازار سود می‌برد."

"سه ماهه چهارم معمولا شاهد عملکردهای قدرتمندی بوده و انتظار می‌رود این روند در سال جاری نیز ادامه داشته باشد. این احتمال وجود دارد که در سه ماهه چهارم شاهد بالاترین سطوح باشیم. به ویژه داده‌های درون زنجیره‌ای در خصوص بیت‌کوین حاکی از پتانسیل قوی بازار صعودی آن است."

وی همچنین اظهارات جروم پاول در روز پنجشنبه را یک عامل مثبت برای قیمت بیت‌کوین ذکر کرد.

بزرگترین رمزارز جهان پس از صعود به بالاترین سطح خود یعنی ۴۸هزار و ۲۳۶دلار، با ۹.۳درصد رشد به قیمت ۴۷هزار و ۹۱۰دلار معامله شد. در صورتی که این سود حفظ شود، بیت‌کوین بیشترین افزایش روزانه خود از اواسط ماه ژوئن را ثبت خواهد کرد.

سایر رمزارزها مانند اتریوم و ریپل که تمایل به پیروی از بیت‌کوین دارند، به ترتیب با افزایش ۱۰درصدی به قیمت ۳هزار و ۳۰۱، و با رشد ۸.۵درصدی به قیمت ۱.۰۳۲۶دلار معامله شدند.

جوزف ادواردز، سرپرست تحقیقات در کارگزاری Enigma در لندن نیز اظهار کرد که افزایش حجم مبادلات مشتقات رمزارزها، محرک احتمالی این روند است. معاملات مشتقات اغلب بر قیمت روز در بازار بیت‌کوین تاثیر می‌گذارد./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.
ارزهای رمزپایه بزرگ ضرر کردند و اتریوم تا ۱۰ درصد کاهش یافت.
اولین قدم را با ایمن‌سازی دارایی‌های باقیمانده خود بردارید. به سرعت تمام رمزهای عبور مرتبط با حساب‌های ارز دیجیتال خود را تغییر دهید. این به جلوگیری از دسترسی غیرمجاز بیشتر کمک را می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها