جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

وام 500 میلیون ریالی بانک ملی به همه اقشار جامعه با اقساط 36 ماهه

24 خرداد 1401
وام 500 میلیون ریالی بانک ملی به همه اقشار جامعه با اقساط 36 ماهه

کارت اعتباری 500 میلیون ریالی بانک ملی با اقساط 36 ماهه

به گزارش بانک اول طبق بخشنامه بانک مرکزی  ابتدای مهر ماه سال 1399 تمامی تسهیلات خرد و رفع نیازهای اساسی خانوارها (خرید کالاهای اساسی ، خرید خودرو ، ...) صرفا در قالب کارت اعتباری قابل پرداخت میباشد.

سقف کارت اعتباری برای عموم جامعه به جز موارد خاص 500 میلیون ریال است. بانک ملی هم با توجه به بخشنامه بانک مرکزی پرداخت وام در قالب کارت اعتباری تا سقف 500 میلیون ریال به عموم افراد جامعه که واجد شرایط باشند را در دستور کار شعب خود در سراسر کشور قرار داده است.

مهمترین شرط برای دریافت این وام داشتن مدرک شغلی معتبر است. این مدرک شغلی می تواند فیش حقوقی برای کارمندان و کارگران , و یا جواز کسب برای کسبه , کارت هوشمند برای رانندگان و ... باشد.

ﻣﻴﺰﺍﻥ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﻛﺎﺭﺕ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﻯ:

ﻫــﻢ ﺍﻛﻨــﻮﻥ ﺍﻣــﻜﺎﻥ ﺻــﺪﻭﺭ وام  ﻛﺎﺭﺕ ﺍﻋﺘﺒــﺎﺭﻯ ﺑــﻪ ﺻــﻮﺭﺕ ﺍﻧﻔــﺮﺍﺩﻯ ﻭ ﮔﺮﻭﻫــﻰ ﺍﺯ ﻣﺒﻠــﻎ ﺩﻩ ﻣﻴﻠﻴــﻮﻥ ﺭﻳــﺎﻝ ﺗــﺎ ﻣﺒﻠــﻎ 500 ﻣﻴﻠﻴــﻮﻥ ﺭﻳــﺎﻝ ﺩﺭ تمامی ﺷﻌﺐ ﺑﺎﻧﻚ ﻣﻠﻰ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﻣﻰ‌ﺑﺎﺷﺪ.             

           

 مزایا و ویژگی‌های تسهیلات  کارت اعتباری بانک ملی ایران:

 افزایش قدرت خرید
 مدیریت هزینه و آزادی عمل در پرداخت
 راهکار مدرن و آسان بجای تسهیلات خرد
 شارژ مجدد اعتبار کارت پس‌از پرداخت هر قسط
 انتخاب شرایط بازپرداخت اقساط طبق انتخاب دارنده کارت

 

  شرایط عمومی دریافت کارت اعتباری بانک ملی:

1- داشتن حداقل سن ۱۸ سال تمام
2- دارا بودن یکی از انواع حساب‌های قرض الحسنه جاری، پس‌انداز یا سپرده سرمایه‌ گذاری کوتاه‌ مدت نزد شعب بانک ملی ایران
3- عدم سابقه چک برگشتی و نداشتن بدهی غیرجاری نزد شبکه بانکی کشور
4- ارائه تضامین یا وثایق مورد قبول بانک

 

 نرخ سود وام  کارت اعتباری ملی:

نرخ سود کارت اعتباری بانک ملی ایران بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار (نرخ سود عقود مبادله‌ای) در حال حاضر سالانه 18% می‌باشد.

وام کارت اعتباری بانک ملی

 

 حق (آبونمان) اشتراک سالانه کارت اعتباری:

یک درصد از اعتبار تخصیصی در کارت‌های اعتباری، بعنوان حق اشتراک ارائه خدمات یکساله کارت اعتباری دریافت می‌گردد.مثلا برای کارت اعتباری 50 میلیون تومانی , 500 هزار تومان آبونمان دریافت می شود.

 

 

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
پیمانکاری خسته
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام وقتی معلوم میشه چقدر کارمزد میگیرن و این پونصد تومن اخرشم دیگه بانک اینجوری شده میگه کسی که وام میگیره مجبوره هر چی بگیم بده ابونمان برا وام اخه؟؟؟ خدا وکیلی همین۱۸ درصد بس نیست ،تازه کارمزد های قانونی هم داره اونم هست .. من وام از ملت گرفتم به اسم ۱۰۰تومن اما ۹۲دادن ۶۱۰۰مسدودی تا پنج سال و کارمزد و بیمه هم ۱۵۰۰ قراره پنج ساله ۱۶۰تومن برگردونم خدا وکیلی این اسمش وامه.

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها