چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

این بانک ها تا ۱۰۰میلیون تومان وام قرض الحسنه می دهند

24 خرداد 1401
این بانک ها تا ۱۰۰میلیون تومان وام قرض الحسنه می دهند

به گزارش بانک اول دو بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت فقط تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کنند اما دریافت این تسهیلات تابع شرایط خاصی است.

گروه های اصلی هدف این وام 

وام ۱۰۰۰ میلیون ریالی – صد میلیون تومانی – قرض الحسنه که در این دو بانک پرداخت می شود به متقاضیانی تعلق می گیرد که برای اشتغال خانگی یا توسعه کسب وکار خود نیازمند وام باشند و با طی کردن مراحل مربوطه بتوانند کارشناسان بانک را قانع کنند که این تسهیلات را در این راستا به کار خواهند گرفت.

گروه های اصلی هدف موردنظر این تسهیلات، متقاضیانی هستند که به دلیل نداشتن نقدینگی اولیه نمی‌توانند کسب و کار  خود را راه‌اندازی کرده یا توسعه دهند و این تسهیلات می تواند جهت تامین سرمایه اولیه و خرید ابزار و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز راه اندازی شغل به آنها کمک  کند.

 درباره شرایط پرداخت این وام در بانک قرض الحسنه مهر ایران نوشته است؛ پرداخت تسهیلات امتیازی به افرادی که نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری با اهدافی همچون استفاده از امتیاز قرض‌الحسنه در امور توسعه کسب‌وکار خانگی، ایجاد اشتغال یا کمک به حفظ اشتغال در جهت تأمین مواد اولیه و ادوات کسب‌وکار و تجهیز کارگاه شخصی خود اقدام می‌کنند، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از محل منابع بانک انجام می‌شود.

این سایت تصریح کرده است که پرداخت این تسهیلات برای معرفی‌شدگان در راستای اشتغال ایثارگران و همچنین خرید انشعابات، توسعه کسب‌وکار خانگی و کارگشایی و امور مربوط به کسب‌وکارهای خرد روستایی نیز تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از محل منابع بانک قابل پرداخت است اما همان طور که پیشتر ذکر شد این وام منحصر به ایثارگران نیست و به سایر متقاضیان نیز به شرط واجد شرایط بودن و پیگیری و طی کردن مراحل دریافت تسهیلات، پرداخت می‌شود.

شایان ذکر است مراحل عمومی دریافت وام قرض الحسنه در بانک های تخصصی این حوزه افتتاح حساب ، اعتبارسنجی متقاضی توسط بانک و تادیه تضمین های مورد نظر هر بانک است.

متقاضیان برای کسب اطلاع از جزئیات وام ۱۰۰ میلیونی قرض الحسنه اشتغالزایی بانک مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت به شعب این دو بانک مراجعه کنند و این تسهیلات فقط در شعبی که منابع لازم برای پرداخت این تسهیلات را داشته باشند پرداخت می شود.

دریافت تسهیلات غیرحضوری در بانک رسالت:

فرآیند دریافت تسهیلات غیر حضوری :

افتتاح حساب: در صورت نداشتن سپرده قرض الحسنه (جاری / پس انداز) در بانک قرض الحسنه رسالت، جهت افتتاح حساب به سامانه عضویت مراجعه نمائید.

اعتبار سنجی:پس از افتتاح حساب، جهت انجام فرآیند اعتبارسنجی نسبت به ثبت‌نام در سامانه مرآت اقدام و پس از اخذ نتیجه نسبت به تکمیل پرونده اعتبار سنجی اقدام نمایید.

برآورد تسهیلات:در صورت نداشتن اطلاع از مبلغ و مدت تسهیلات قابل درخواست می توانید به صفحه پیشخوان مجازی رسالت – تسهیلات – برآورد تسهیلات، مراجعه نمائید.

درخواست تسهیلات: پس از دریافت پیامک تأیید از سامانه اعتبار سنجی مرآت نسبت به ثبت درخواست تسهیلات در سامانه اینترنت بانک رسالت اقدام نمائید.

قابل توجه:

دریافت تسهیلات قرض الحسنه براساس دستورالعمل های ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ضوابط داخلی بانک می باشد.

اخبار مرتبط
بانک رفاه کارگران به منظور تداوم سیاست های حمایتی خود از جامعه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، در قالب “طرح امید رفاه”تسهیلات پرداخت می کند. تسهیلات طرح امید رفاه به مستمری بگیران ارجمند سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند و کارکنان محترم بازنشسته بانک رفاه، در قالب عقد قرض الحسنه به میزان بیست میلیون تا یکصد میلیون ریال با نرخ کارمزد سالانه ۴ درصد پرداخت می شود.
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
کارمند بانک مهر ایران
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام و خداقوت. من کارمند بانک مهر ایران هستم و عبارت خوداظهاری را در سایت بانک مشاهده نکردم.

محسن
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

.اول خودتون برید چک کنید بعد اعلام کنید..من هر بانکی رفتم گفتن از این خبرا نیست....

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها