پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

ثبت نام ایران خودرو (با مهلت ٣روزه واریز وجه)

24 خرداد 1401
 ثبت نام ایران خودرو (با مهلت ٣روزه واریز وجه)

ثبت نام ایران خودرو (با مهلت ٣روزه واریز وجه)

به گزارش بانک اول  اجرای بیست‌وچهارمین مرحله از فروش‌فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو از امروز (سه‌شنبه) با عرضه چهار محصول از سبد محصولات این گروه خودروسازی آغاز شده و به مدت چهار روز (تا پایان روز جمعه ۲۳ مهرماه) مهلت برای ثبت‌نام متقاضیان در نظر گرفته شده است. مشتریان دقت کنند که تنها سه روز پس از اعلام فهرست نهایی منتخبان فرصت واریز وجه خودرو و تکمیل ثبت‌نام خود را دارند و شرط الزام در رهن شرکت ماندن یکساله سند خودرو اعمال می‌شود.

 

 

در این دوره چهار محصول پژو پارس بنزینی، راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و قیمت قطعی عرضه شده است؛ متقاضیان از امروز (سه‌شنبه/۲۰ مهرماه) به مدت چهار روز (تا پایان روز جمعه/ ۲۳ مهرماه) فرصت دارند تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. 

ثبت نام ایران خودرو

 
 

ثبت نام ایران خودرو

 

ثبت نام ایران خودرو

ثبت نام ایران خودرو

اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها