جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

وام فوری بانک دی 3 برابر سپرده با سود 8 درصدی

24 خرداد 1401
وام فوری بانک دی 3 برابر سپرده با سود 8 درصدی

طرح جهش ارزش آفرین بانک دی - تسهیلات تا 3 برابر سپرده

به گزارش بانک ول ٬ بانک دی با معرفی طرح جهش ارزش آفرین اقدام  به ارائه 2 روش وام دهی بر اساس سپرده اولیه مشتری نموده است.

در روش اول 2 برابر سپرده اولیه مشتری وام با سود 8 درصد پرداخت می شود .و در روش دوم 3 برابر سپرده اولیه مشتری وام با سود 14 درصد پرداخت می شود.

این وام  را تقریبا می توان در گروه وام های فوری قرار داد ٬ چرا که بانک دی در بخشنامه خود به کلیه شعب سراسر کشور بازه زمانی 2 الی 30 روزه را برای پرداخت تسهیلات به مشتری معین کرده است.

نکته : مبلغ سپرده اولیه مشتری تا زمان تسویه قرارداد مسدود می گردد . و به ازای مبلغ وام  بیشتر از سپرده مشتری ضامنین معتبر اخذ می گردد.

شرایط عمومی تسهیلات بانک دی :

1- وام گیرنده و ضامنین باید فاقد وام و تسهیلات معوق و همچنین چک برگشتی در شبکه بانکی کشور باشند.

2- وام گیرنده باید مدارک لازم جهت اطمینان از پرداخت اقساط را به بانک ارائه نماید ( فیش حقوقی و یا پرینت حساب)

امکان پرداخت تسهیلات حداقل 48 و حداکثر یکماه بعد از مسدود نمودن مبلغ اولیه و احراز هویت و اعتبارسنجی مشتری :

 

ردیف عنوان شرایط
1 حداقل مبلغ افتتاح حساب 1.000.000 ریال
2 نوع عقد تسهیلات مرابحه
3 مبلغ هر فقره تسهیلات مطابق خط مشی اعتباری بانک دی
4 مدت اقساط حداکثر مدت 36 ماهه
5 مبلغ تسهیلات (2 برابر مبلغ اولیه مشتری) نرخ تسهیلات 8%
6 مبلغ تسهیلات (3 برابر مبلغ اولیه مشتری) نرخ تسهیلات 14%

 

 

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها