شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

ترفند مهم صرافان برای کسب سود از بازار سکه

24 خرداد 1401
ترفند مهم صرافان برای کسب سود از بازار سکه

به گزارش بانک اول در حالی فاصله حدود ۳۵۰ هزار تومانی میان خرید و فروش سکه امامی از سوی طلافروشان دیده می‌شود که براساس اعلام اتحادیه طلا و سکه، این فاصله باید در حدود ۱۰۰ هزار تومان باشد.

در حال حاضر هر قطعه سکه امامی در بازار به قیمت ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید سکه نیز ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از سوی طلافروشان عنوان می‌شود.

ترفند مهم صرافان برای کسب سود از بازار سکه

 

بنا به این گزارش، امروز در بازار نیم سکه ۵ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۳ میلیون و ۴۶۳ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۱۹۲ هزار تومان است.

این قیمت‌ها در حالی روی تابلوی طلافروشان دیده می‌شود که قیمت نیم‌سکه ۱۰ هزار تومان، ربع سکه ۷ هزار تومان و سکه گرمی ۳ هزار تومان کاهش داشته است./خبرانلاین

اخبار مرتبط
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق اظهار کرد: به‌نظر بنده، در کوتاه‌مدت باید نرخ ارز را به‌شکل‌های مختلف حفظ کرد، یکی از این اقدامات آگاه کردن مردم است، به‌عنوان نمونه، ترسیم چشم‌اندازی مشخص و اطمینان‌بخش از اینکه روند ناامن‌کننده در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی در کشور وجود ندارد، راهگشاست.
نوزدهمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.
، بازار امروز شاهد ریزش عمده قیمت ها نسبت به روز گذشته است.
مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اشاره به ارز تخصیصی به حوزه صنایع اظهار کرد: برای صنایع مختلف شامال معاملات نیمایی و معاملات اشخاص در مجموع یک میلیارد و ۳۷۸ میلیون دلار ارز نیمایی و ۴۸۵ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات، تامین شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها