پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

ترفند مهم صرافان برای کسب سود از بازار سکه

24 خرداد 1401
ترفند مهم صرافان برای کسب سود از بازار سکه

به گزارش بانک اول در حالی فاصله حدود ۳۵۰ هزار تومانی میان خرید و فروش سکه امامی از سوی طلافروشان دیده می‌شود که براساس اعلام اتحادیه طلا و سکه، این فاصله باید در حدود ۱۰۰ هزار تومان باشد.

در حال حاضر هر قطعه سکه امامی در بازار به قیمت ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید سکه نیز ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از سوی طلافروشان عنوان می‌شود.

ترفند مهم صرافان برای کسب سود از بازار سکه

 

بنا به این گزارش، امروز در بازار نیم سکه ۵ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۳ میلیون و ۴۶۳ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۱۹۲ هزار تومان است.

این قیمت‌ها در حالی روی تابلوی طلافروشان دیده می‌شود که قیمت نیم‌سکه ۱۰ هزار تومان، ربع سکه ۷ هزار تومان و سکه گرمی ۳ هزار تومان کاهش داشته است./خبرانلاین

اخبار مرتبط
بنا بر نظر بسیاری از کارشناسان اقتصادی، ازآنجایی‌که بازار طلا با مشکلاتی از قبیل فعالیت بدون دریافت مجوز، خریدوفروش با حساب‌های اجاره‌ای و فعالیت‌های ارزی برخی سودجویان به اسم طلافروش و فروش طلا با عیار پست مواجه است، این بازار نیازمند یک ساماندهی در تمامی بخش‌های صنفی و معاملاتی خود می باشد.
، بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
با برگزاری بیستمین حراج حضوری شمش طلای مرکز مبادله ایران، حجم معاملات این تالار طی 3 ماه از مرز 2,7 تن گذشت.، حراج حضوری شمش طلا از 27 دی ماه 1402 در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت 3 ماه و برگزاری 20 حراج، 2716 کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل 995 در هزار معامله شد.
آن‌طور که آمارها نشان می‌دهند نیم‌سکه نه فقط در بازار آزاد، بلکه در حراج‌های مرکز مبادله نیز در صدر تقاضای متقاضیان است. همچنین طبق اعلام بانک مرکزی سقف تراکنش غیرحضوری دوبرابر شده و روزانه به ۲۰۰میلیون تومان رسیده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها