پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

تازه‌ واردان در صندوق‌ ها سرمایه‌ گذاری کنند

24 خرداد 1401
تازه‌ واردان در صندوق‌ ها سرمایه‌ گذاری کنند

به گزارش بانک اول مجید عشقی با بیان این مطلب گفت: خرید سهام نیازمند دانش حرفه‌ای و تجزیه و تحلیل اطلاعات وسیع و پیچیده‌ای بوده و طبیعی است برخی از مردم به دنبال فراگیری چنین دانشی نرفته باشند. 
وی  افزود: براین اساس نباید میلیون‌ها نفر سهامداران حقیقی را درگیر اصول علمی و پیچیدگی‌های بازار کنیم. عموما کانال های فاقد مجوز موجود در فضای مجازی، سهامداران را به سمت خرید سهم های خاصی هدایت می‌کنند که به نفع مردم نیست و منجر به آن شده تا  بسیاری از افرادِ دنباله روی این گروه ها متحمل زیان شوند. 

 

عشقی اظهار کرد: در کنار سیاست‌های فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی که در دستور کار سازمان بورس قرار گرفته است، سریع‌ترین راهکار حل این مشکل و جلوگیری از ضرور و زیان های احتمالی، ورود مردم عادی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری است. پرواضح است که سازمان بورس بر این صندوق‌ها نظارت دارد و از این پس نیز نظارت‌ها هوشمندانه‌تر خواهد شد./باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۵۱ واحد رشد، از مرز ۲۶ هزار واحد عبور کرد و به ۲۶ هزار و هفت واحد رسید.
یک کارشناس اقتصادی درباره موضوعات مختلف اعم از انس طلا، رمزارز، بورس ایران معتقد است سال آینده باید بهترین پرتفو را از میان این گزینه ها انتخاب کرد.
به این ترتیب به نظر می‌رسد اگرچه بازار سهام طی روزهای آینده ممکن است فراز و فرودهایی را تجربه کند اما دست کم تا پیش از آغاز فصل مجامع، عرصه چرخش سرمایه باشد.
سازمان خصوصی سازی در 2 اطلاعیه جداگانه قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها