جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

200 میلیون تومان وام غیر حضوری ، بدون سود، بدون ضامن در بانک صادرات

24 خرداد 1401
 200 میلیون تومان وام غیر حضوری ، بدون سود، بدون  ضامن در بانک صادرات

به گزارش بانک اول ، رضا گودرزی افزود: سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر) بانک صادرات ایران به منظور مشتری‌مداری و کاهش حضور غیرضروری مشتریان در شعب، ارتقای بانکداری نوین، افزایش سرعت و امنیت، خدمات پرکاربرد بانکی را به مشتریان ارائه کرده و علاوه بر امکان دریافت تسهیلات متنوع بانکی، در تازه‌ترین خدمت تا سقف دو میلیارد ریال در قالب طرح ۶٧ و تبسم به متقاضیان تسهیلات ارائه می‌کند.

وی با تشریح قابلیت‌های جدید سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر)، سهولت ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان بانک را مورد تاکید قرار داد و افزود: بیش از ٩۶ درصد خدمات بانک صادرات ایران به صورت الکترونیکی و خارج از شعبه انجام می‌شود.

معاون طرح و برنامه بانک صادرات ایران اظهار کرد: برای برخی خدمات مالی نیز در قالب سامانه شمس تمهیداتی در نظر گرفته شده است که درخواست و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و  تهیه جهیزیه، وام اقشار ویژه، وام مشاغل خانگی کمیته امداد و بهزیستی، وام مسکن روستایی، کارت اعتباری همیاران سپهر، تسهیلات طرح ۶٧، طرح اعتباری سپهر، طرح نسیم، مرابحه اقساطی و مرابحه بدون واریز قسط، از قابلیت‌های جدید این سامانه است. 

وی همچنین صدور غیرحضوری کارت، فعال‌سازی سپهرکارت، بستن حساب‌های مازاد، درخواست درگاه پرداخت اینترنتی و بازپرداخت اقساط تسهیلات را از دیگر قابلیت‌های جدید این سامانه عنوان کرد و افزود: تعداد درخواست‌ خدمات مشتریان این سامانه از ١٣ هزار تقاضا در مهر سال ٩٩ به ٢٢٨ هزار درخواست در شهریور سال ١۴٠٠ افزایش یافته است.

بانک صادرات ایران با طرح «تبسم» تا دو میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود صفر درصد پرداخت می‌کند

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از امکان دریافت تسهیلات تا سقف دو میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی با نرخ سود صفر درصد با رونمایی از طرح «تبسم» (تسهیلات بدون سود مرابحه) بانک صادرات ایران خبر داد.

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، امیر یوسفیان با اعلام این خبر اظهار کرد: بانک صادرات ایران در جهت تسهیل و تأمین نیازهای تسهیلاتی مردم و مشتریان، هر چند ماه یک طرح جدید را معرفی می‌کند که جدیدترین طرح با عنوان «تبسم» (تسهیلات بدون سود مرابحه) را برای ارائه تسهیلات حداکثر تا دو میلیارد ریالی و بدون ضامن با نرخ سود صفر درصد عملیاتی کرد.

وی افزود: متقاضیان حقیقی و حقوقی می‎توانند در چارچوب این طرح، با افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاری بدون دسته‌چک، تا میزان ٨٠ درصد مبلغ سپرده‌گذاری شده خود را با نرخ سود صفر درصد با مدت بازپرداخت حداکثر ۶٠ ماهه ظرف حداکثر ۴٨ ساعت و بدون ضامن از بانک صادرات ایران دریافت کنند.

یوسفیان با تأکید بر اینکه سقف تسهیلات فردی برای افراد حقیقی در این طرح دو میلیارد ریال در نظر گرفته‌شده است، ابراز کرد: بر اساس طرح «تبسم»، اشخاص حقیقی می‌توانند نسبت به افتتاح حساب جهت استفاده خود یا اقوام درجه یک شامل؛ همسر، فرزند، برادر، خواهر، پدر و مادر تا سقف دو میلیارد ریال اقدام کنند. ضمن اینکه اشخاص حقوقی نیز می‌توانند با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه نسبت به افتتاح حساب بدون سقف مبلغ اقدام و شخص یا اشخاص زیرمجموعه و کارکنان را برای دریافت تسهیلات با نرخ سود صفردرصد تا سقف دو میلیارد ریال برای هر یک، به بانک صادرات ایران معرفی کنند.

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران اعلام کرد: علاوه بر طرح موصوف، بانک صادرات ایران قبلاً در قبال سپرده‌گذاری، دو طرح ۶٧ (اعطای تسهیلات با نرخ شش درصدی به پشتوانه سپرده هفت درصدی) و طرح اعتبار سپهر (اعطای تسهیلات با نرخ ١٨ درصدی به پشتوانه سپرده ١۵ درصدی) را برای مشتریان عزیز رونمایی کرده که الحمدلله مورد استقبال قرار گرفته که طرح «تبسم» نیز به این گروه اضافه می‌شود. 

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد یازتپه
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

س عالیجنابان .دراین طرح که حق مشتری مداری کاملا حفظ شده یک مشکل اساسی است اینکه احترام گذاشتن خوبه .ولی چه کنیم که مردم اگر ۲۰۰ میلیون داشته باشند چرا زحمت وام بکشند توجه کنید ۲۰۰ بزارید ۱۶۰‌بگیرید ولی ۲۰۰ برگردانید جالبه

وحید
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من بیام پول خودمو بدم شما هشتاد درصدشو بهم پس بدین منت میزارین سود نمیگیرین؟؟ خوب بابت ۲۰ درصد که دستتون هست مگه سود میدین!! ۲۵ ساله حساب دارم بعد میگه بهت وام عادی تعلق نمیگیره تمام حسابهام بردم بانک ملت بدترین بانک با نظر جمعی کاسبهای مشهد صادرات است

محسن
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

یعنی میفرمایید ما مبلغی رو بعنوان قرض الحسنه تو بانک سپرده گذاری کنیم بعد ۸۰ درصد از پول خودمون رو بعنوان وام بگیریم ؟!!! ر

احسان یوسفی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سامانه شمس از خطا میزنه لطفاً برسی کنید

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها