جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

ثبت نام وام های دانشجویی آغاز شد +سامانه ثبت نام

24 خرداد 1401
ثبت نام وام های دانشجویی آغاز شد +سامانه ثبت نام

به گزارش بانک اول مطیعی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: حداکثر وام‌های دانشجویی در مقایسه با پارسال ۳۰ درصد افزایش یافته است.

مطیعی خاطرنشان کرد؛ برای دریافت وام متقاضیان باید به پورتال دانشجویی صندوق رفاه به نشانی bp.swf.ir مراجعه کنند.

مطیعی در خصوص اختصاص وام ضروری به دانشجویان درگیر با رویداد‌های خاص از جمله کرونا، سیل و زلزله گفت: طبق آئین نامه جدید دانشجویان می‌توانند با توجه به شرایط کرونایی کشور باز پرداخت وام خود را دو نیمسال تحصیلی به تعویق بیندازند.

مراحل دریافت وام دانشجویی وزارت علوم از بانک قرض الحسنه مهر ایران 

۱- مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس bp.swf.ir و انتخاب گزینه ورود به پورتال ( دانشجویانی که در سامانه پرونده ندارند ابتدا گزینه تشکیل پرونده را انتخاب کنند )

۲- انتخاب شعبه عامل = ثبت درخواست وام دانشجویی بانک مهر (بانک قرض الحسنه مهر ایران)

۳- تائید و ارسال لیست وام به صندوق رفاه از سوی دانشگاه محل تحصیل

 تائید صندوق رفاه دانشجویان

ارسال پیامک تائید درخواست وام برای دانشجو

 افتتاح حساب آنلاین یا حضوری دانشجو در شعبه انتخابی

 تکمیل پرونده تسهیلاتی : مراجعه حضوری دانشجو به شعبه انتخابی بهمراه ضامن و مدارک مورد نیاز ( شناسنامه ، کارت ملی و مدارک ضمانت )

 پرداخت وام توسط شعبه عامل به حساب دانشگاه

ارسال پیامک اطلاع رسانی پرداخت وام به دانشجو

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها