پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

کدام مشترکان براساس قانون، باید از برق غیر یارانه‌ای استفاده کنند؟

24 خرداد 1401
 کدام مشترکان براساس قانون، باید از برق غیر یارانه‌ای استفاده کنند؟

به گزارش بانک اول مشترکان برق که بیشترین میزان مصرف را به دلایل مختلف دارند، باید براساس قانون، از برق غیر یارانه‌ای استفاده کنند.

از میان همه مشترکان کشور، ۱۴ درصد جزو پرمصرف‌هایی هستند که دو برابر الگو برق مصرف می‌کنند، اما از این میان تنها ۲ درصد در گروهی قرار می‌گیرند که بیش از ۲ برابر الگو برق مصرف و قبض‌هایی با ارقام بالا را دریافت می‌کنند. ۲ درصدی که بیشترین میزان مصرف را به دلایل مختلف دارند، باید براساس قانون، از برق غیر یارانه‌ای استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
بانک مرکزی در راستای تنوع بخشی به ‌ابزارهای پرداخت و بروزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار خود قرار داده است. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند و می توانند تراکنش‌های خرید را با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی انجام دهند و از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی که روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده استفاده کنند.
سارقان اینترنتی راه‌های مختلفی را برای دسترسی به اطلاعات گوشی تلفن همراه اشخاص امتحان می‌کنند تا با هک کردن گوشی، به اطلاعات حساب‌های بانکی و حساب‌های کاربری آنها در فضای مجازی دسترسی پیدا کنند. دغدغه بسیاری از افراد این است که آیا گوشی آنها مورد حمله هکر قرار گرفته است یا نه، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا (فتا) چند راهکار را پیشنهاد کرده است تا از امن بودن گوشی خود اطمینان حاصل کنید.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه‌ای اعلام کرد: چنانچه مودیان مالیاتی اظهارنامه پیش‌فرض (برآوردی) مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری اصلاح و تکمیل کنند از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیات بر ارزش افزوده برخوردار می‌شوند.
سازمان تأمین‌ اجتماعی فهرست و دستمزد فعالیت‌های مشمول دستمزد مقطوع صنوف برای سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها